Vplyv netesnosti v sani u TD na vykon a spotrebu

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od csala
Zdravim vsetkych Fiatakov :D
Tlak turba je cez tenku hadicku privedeny do cerpadla na regulaciu mnozstva nafty. A prave na tej hadicke som objavil netesnost. Po oprave tejto netesnosti auto lepsie taha, zvlast ked zacne tlacit turbo, cize nad 2000 ot/min. Predpokladam, ze v zavislosti od tlaku turba dava viac nafty ako pred opravou.
A teraz otazka: Co to spravi so spotrebou? Pojde spotreba hore alebo dole?
A este ma zaujima, ci je dobre dotiahnut hadicu na vstupe do intercooleru, kde mechanik umele vytvoril malu netesnost, aby vraj nazhromazdeny olej v intercooleri odkvapkaval.
Diky za Vase fundovane nazory.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od Kounect
Tak spotřeba by měla být cca stejná popř. trochu lepší. Jde o to o jak velkou ztrátu výkonu se jednalo.
Co se týče umělé díry do IC, tak to zadělej. Je to blbost a ubírá Ti to na tlaku z turba. Raději ho jednou za čas vyndej a vymej...než tu díru.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od jarda3
Pokud to budeš vymývat benzinem ,tak ho nech řádně vyschnout.
Nebo to natočíš a otačky možná i s motorem vyletí do oblak :!:

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od skypan
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...rder=asc&start=0
pročti si tuhle šnuru....
olej se ti tam dostává odvětráním(do sání) z klik.skříně. jinak ostatní už bylo už bylo napsané výše.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.271 sekund
Powered by Kunena fórum