Demontáž naftového čerpadla

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od kombajn
Nemáte někdo zkušenosti s demontáží naftového čerpadla na TD? Jde mi o to jak sundat ozubený kolo, když tam nejde dát žádnej stahovák!! A ještě jedna otázka: nevíte o nějakým servisu na repasi nebo seřízení toho čerpadla v Praze nebo okolí?

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma demontáž naftového čerpadla
no to kolečko je nalisované na kuželové hřídelia je tam ještě klínek(pero).
takže jelikož to kolo je velké,tak tam opr.nejde žárný klas.ztahovací mech.
no já to dělal(už si nepamatuji jestli na kolečku je ještě matice)jinak sem jí povolil(několik závitů) pak sehnal druhéhočlověka (držáka :idea: )který to držel a kolo a lehce sem klepal na hřídel(matici),no a šloto odrazit. :)
pozor to kolo je poměrně hodně křehré!

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od Dresik
Na Prsimě mi to také nešlo sundat, ale byla výhoda v tom, že čerpadlo bylo na motoru. Tak byl celkem přístup..Ty kola měly v sobě díry, tak sem do dvou proti sobě udělal závit a šroubama, jak sem přitahoval, kolo slezlo. Horší je, že u Tipa tam moc místa na tohle laborování není..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od Tomas-Oaza
u tipa sem ho sundal pomoci kladivka a mirnym poklepem dokola kolo spadlo,klinek tam je,tak neztratit :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma demontáž naftového čerpadla

Na Prsimě mi to také nešlo sundat, ale byla výhoda v tom, že čerpadlo bylo na motoru. Tak byl celkem přístup..Ty kola měly v sobě díry, tak sem do dvou proti sobě udělal závit a šroubama, jak sem přitahoval, kolo slezlo. Horší je, že u Tipa tam moc místa na tohle laborování není..

ano uvědomil sem si,že na Prismě čerpadlo bylo vedle motoru na odlitku a hnané malým ozub.řemenem na druhém konci kliky a tudjíž tam byl opr.krásnej příztup :idea: a až se srazilo kolečko dalo se sundat i čerpadlo......
na Tempře sem ho ještě nesundávál :oops: dofám že ho sundávat snad ani nikdy nebudu(to bude porod)páč opr.tam je na prd přístup a pokud se neodrazí kolečko tak logicky nejde vytáhnout čerp.!!!
jinak na Prismě kdyš sem odrážel kolečko tak sem si i urazil kousek vodící hrany na kolečku tak sem naštěstí použil druhé...

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od kombajn
Právě že už jsem to jednou sundaval a porod na dvě hodiny. Pomohl až metrovej pajcr a heslo "něco povolit musí" , samozřejmě klínek jsem už nenašel. Provizorně tam mám čerpadlo z 59Kw a přidanou naftu aby to líp jelo. Teď ho chci nechat seštelovat a vrátit zpět.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od radluk
u Una jsem si musel vyrobit provizorni stahovak, jinak jsem to zkousel odrazit treba majzlem, co nejbliz hridele ho vrazit, abys v pripade, ze ta remenice je tam dobre usazena, neohnul hridel. Dobre je dokola necim na tu hridel poklepat, aby se trochu uvolnila.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.364 sekund
Powered by Kunena fórum