málo tahá v nízkých otáčkách
zdá se mi že moje TD nějak málo táhne v nízkých otáčkách.ale jak zabere turbo tak to tah má.
měl jsem možnost srovnat jiné Tipo TD,to byl opak,v nízkých klasický silný zátah jako D,ale nějak moc se to pak nerozběhlo.
já mám naběháno 130.000km,jezdí mě to za 6l a to ho zrovna nešetřím.
že by čerpadlo???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Začal bych klasikou filtrem a hlavně sítem v nádrži. Nevěřil by si ,co je tam občas za bahno..
mam tipo 2.5roku a co si tak pamatuju tak to jezdi porad stejne.palivac menim jednou - dvakrat rocne,sitko jsem mel pred pulrokem venku kvuli plovaku.
jinak teda obe tipa 66kw bez katu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nebo taky muze byt po smrti motor... Spatne tlaky - maly vykon, netahne tak jak motor v perfektni kondici.
Nebo mas malo nafty na cerpadle ( treba kdyby nekdo predtim trochu ubral ), ale to by ti zas zrejme tahalo turbo az od vyssich otacek.
P.S. - ja mel sitko pred dvuma mesicama venku, procistil a pred tydnem jsem to mel zas plne bordelu, nechtelo to jezdit...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano, prekontroluj jestli neni problem s dodavkou nafty, vybehane cerpadla maji na dopravnim cerpadle velke ztraty opotrebenim, kdyz k tomu prictes spatne pruchozi palivovou soustavu - zejmena saci kos v nadrzi, tak pri malych otackach nedokazi dopravovat potrebne mnozstvi, az pri vetsich otackach se ucinnost dopravniho cerpadla zlepsi a prekona odpor v soustave.
Nebo taky muze byt po smrti motor... Spatne tlaky - maly vykon, netahne tak jak motor v perfektni kondici.
Nebo mas malo nafty na cerpadle ( treba kdyby nekdo predtim trochu ubral ), ale to by ti zas zrejme tahalo turbo az od vyssich otacek.
P.S. - ja mel sitko pred dvuma mesicama venku, procistil a pred tydnem jsem to mel zas plne bordelu, nechtelo to jezdit...
rekl bych ze jak zabere turbo tak to taha pekne.ale ty nizke otacky
jak poznat vybehane cerpadlo?zas tolik najeto nemam.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mno toto přesně jak popisuješ mi dělala Tempra známé,kterou jsem ji opravoval. V nízkých otáčkách byla lenoch a jak se rozfoukalo turbo tak jela dobře. Byla to 1.9 TD - 80 koní. Bylo prasklé těsnění pod hlavou a motor plný vody a k tomu zadřený 4 píst...
hele,nebere mi to olej ani vodu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam tak trochu motor asi uz KO, je uz vybehany, a v nizkych otackach to asi neni zrovna raketa.
trosku jsem si hral s davkou nafty a najednou je to o 100% lepsi,turbo ma podstatne nizzsi prodlevu.jen je to vsechno tak od oka,nemam ani moc informaci co a jak.asi by to chtelo seridit,kde by mi to mohli seridit?morava,zlín,...
motor KO myslim nemam,mam nabehano 130.000,to pro disla nic neni.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.