pri asi 80°C motor dlhsie startuje??
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale píšeš,že když tam máš 80,tak žhavíš ?
I při 60 C ten motor musí chytit bez žhavení,aspon u mě to tak je.
studenej i teplej mi chytá 1.7d asi dvakrát se otočí motor a běží.
Ale záleží jaký máš tlaky.
Určitě ještě někdo napíše.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no jasne..ale potom dwa krat dlhsie zhawi...a cital som ze sa aj spinia zhavicky...tak odwtedy to zhawim stale..No nevím to na 100%,ale pokud máš najeto těch 300 000Km,bez nějakého překroužkování,tak bych se moc nedivil.
Ale píšeš,že když tam máš 80,tak žhavíš ?
I při 60 C ten motor musí chytit bez žhavení,aspon u mě to tak je.
studenej i teplej mi chytá 1.7d asi dvakrát se otočí motor a běží.
Ale záleží jaký máš tlaky.
Určitě ještě někdo napíše.
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chybí ti tam tlaky(ve válcích),měl sem to samé na L.Pismě 1.9d,zpadla mi v motoru kladka,tak sem musel nechat dělat hlavu po přešbroušení ventilů,jsem dal nové těsnění,ale podstata:ten motor začal chitat taky na převalení.......co to moze byt???ked je studeny,tak chyta hned...ked je zohriaty,tak to trwa dlhsie aj ked ho wzdy nechawam nazhawit az kym to nezhasne..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam tiez pol miliona ale vykon je stale ten isty....studeny chyta hned ale dost trasie volantom,aj ked je uz motor zohriaty..žhavení nešetříš, protože se zapíná i při teplém motoru. vypíná ale dřív než při studeném motoru.jinak co to auto dělá při studeném motoru? a za jízdy?(výkon, kouř, spotřeba oleje) protože já mám podle všeho půl milionu be go a horký chytá na drc
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to ze trese volantem muze mit vice pricin, ale nejcasteji je to nepravidelny chod, jakoby skubani, to poznas nejlepe sam, jestli je to treba nevyvazenim setrvaku, lebo necim takym, popr. zda to "vynechava", treba staci aby byl na jednom valci horsi vstrikovac, zkus si pri chodu motoru povolit u jednoho vstriku prevlecnou matici, staci o pul otacky, jak zacne kuckat na ten valec.
Budto vstrikovac, nebo ma jeden valec v haji tlaky a na volnobeh spatne zapaluje smes ve valci, diky nizke kompresi.
Casto tohle delaji ruzne vstrikovaci tlaky, tim jak ma kazdy vstrikovac rozstelovany vs. tlak, tak se meni okamzik vstrikovani, pak se ten motor hada, minimalne to na plynulosti chodu neprida.
Kontrola vstrikovacu je malorozpoctova polozka, cerpadlar si rekne za serizeni tlaku kolem 200kc, jedine co me na tom vadi, je cena zaruvzdornych podlozek pod vstriky, cena 50 kc/ks, a je nutne po kazdem povoleni vstrikovace dat novou ( sikovny soustruznik by to vyrobil taky ) !
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
můžou to dělat také, jak viz víše...jen doplním:než zpět budeš dávat podložky pod vstřiky,(nové,soustružené)tak je nezapomen vyžíhat páč zněknou a tím je zaručen jich zprávné dosednutí a těsnost!!!!GIZMO16
to ze trese volantem muze mit vice pricin, ale nejcasteji je to nepravidelny chod, jakoby skubani, to poznas nejlepe sam, jestli je to treba nevyvazenim setrvaku, lebo necim takym, popr. zda to "vynechava", treba staci aby byl na jednom valci horsi vstrikovac, zkus si pri chodu motoru povolit u jednoho vstriku prevlecnou matici, staci o pul otacky, jak zacne kuckat na ten valec.
Budto vstrikovac, nebo ma jeden valec v haji tlaky a na volnobeh spatne zapaluje smes ve valci, diky nizke kompresi.
Casto tohle delaji ruzne vstrikovaci tlaky, tim jak ma kazdy vstrikovac rozstelovany vs. tlak, tak se meni okamzik vstrikovani, pak se ten motor hada, minimalne to na plynulosti chodu neprida.
Kontrola vstrikovacu je malorozpoctova polozka, cerpadlar si rekne za serizeni tlaku kolem 200kc, jedine co me na tom vadi, je cena zaruvzdornych podlozek pod vstriky, cena 50 kc/ks, a je nutne po kazdem povoleni vstrikovace dat novou ( sikovny soustruznik by to vyrobil taky ) !
vyžíhat stačí třeba autogenem,nebo u někoho v kalící peci....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.