Dnes jsem těžko startoval 1.7D

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od Jura 197
Ahoj. prosím o radu, opět jsem se rááád vrátil k Tipenku a mám 1.7D. Mám ho 3 den a dnes ráno bylo cca - 2 a mněl jsem problém se startováním. 6havení, baterie, vše vpořádku, ale motor ne a ne naskočit, sytič nepomáhal a až při 8 startu se rozběhl, ale jako 2 válec, se strašně nízkýmy otáčkama. Jinak když je nad nulou tak studený motor chytá nabrnk, když je teplý, tak jsem zkoušel a bezproblémově bez žhavení taky chytne. Ale to ráno dnes bylo varovné. Aproto, po čem se mám podívat? Co by mohlo být špatné? Už jsem se domlouval s kolegou v práci, na seřízení vstřiků. 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od Kounect
Jestli to chytá ve vyšších teplotách ok a když je to teplý tak taky, hledal bych problém jenom a pouze ve žhavičkách ;-) Žhaví Ti asi jedna nebo dvě...kup nový.
Usuzuju, že nafta Ti nepadá podle toho, že při vyšších teplotách to startuje i po ránu v pohodě.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od Hody
Možno to znie ako blbosť, ale čo motorový olej? Aký tam máš motorový olej? 15W-40, 10W-40 alebo niečo iné? Ak je olej príliš hustý-hodne to stažuje štart v zime. Ale tiež to bude asi viac pravdepodobné s tým žhavením. :?

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od Dresik
Čest Juro... :lol: Tak už máš Tipátko a problémy? Hele, taky bych to viděl na žhaviče. Vyndat, podívat se v jakém jsou stavu a ozkoušet, třeba připojením na baterku.. Bude myslím po problémech :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od Jura 197
Ahoj Dresiku :lol: :lol: :lol: to víš, na nové se vždycky musí nějak zvyknout. Tak mám ho 3 dny tak mušky se nachází. Jinak HFkem jezdit denně do práce - EE to bych se nedoplatil :lol:

Jinak ty žhaviče dneska odpoledne testnu, protože když je motor teplý (nebo déle odstavený) tak chytne nabrnk. Taky bude určitě problém v mojí pravé ruce, protože jsem málo točil motor ( zvyk z benzínu). Ale musím uznat, že tipenko je mazlíček pohodlňoučkej, jsem rád, že ho zase mám i když je to takový stařeček :lol: A Lancia teď v klidu odpočívá v garáži a bude jen sluneční a srazová záležitost, bohužel to musí za ni Tipko oddřít :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od TommyAngelo

Ahoj Dresiku :lol: :lol: :lol: to víš, na nové se vždycky musí nějak zvyknout. Tak mám ho 3 dny tak mušky se nachází. Jinak HFkem jezdit denně do práce - EE to bych se nedoplatil :lol:

Jinak ty žhaviče dneska odpoledne testnu, protože když je motor teplý (nebo déle odstavený) tak chytne nabrnk. Taky bude určitě problém v mojí pravé ruce, protože jsem málo točil motor ( zvyk z benzínu). Ale musím uznat, že tipenko je mazlíček pohodlňoučkej, jsem rád, že ho zase mám i když je to takový stařeček :lol: A Lancia teď v klidu odpočívá v garáži a bude jen sluneční a srazová záležitost, bohužel to musí za ni Tipko oddřít :oops:

Tipenko to zaní oddře neboj on to zvladne chlapík :wink: je to přece silnej ropak jak se říka v naftě je síla :wink: 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Jura 197
Tak jsem se teď vrátil z garáže a musím konstatovat, že žhaviče jsou v naprostém pořádku. Ale preventivně jsem vše pročistil, rozhýbal pořádně sytič a zítra ráno se uvidí :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od Kounect
Hale to není sytič ale předvstřik. Krom toho před 2 měsícema když bylo -10°C a já nevěděl že to tam mám jsem startoval jenom s přišlápnutym plynem a to jenom proto, že když to běželo první minutu na volnoběh bez plynu tak to semtam vynechalo. Ale stačilo to držet plynem kousek nad vonoběhem a bylo to ok. Teď když jsem zjistil že je "cucák", tak už startuju úplně bez plynu. Jestli seš si jist, že žhaviče jsou ok, tak Ti padá nafta. Nic jiného to asi nebude. Tlaky máš pravděpodobně v pořádku, když to chytá na drc normálně...takže asi tak mno.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od Toncek
bych to spíš viděl na ty tlaky když se tomu kolem nuly nechcezkus vytahnout měrku když máš nastartovaný tak budeš mít jasno,když se zní bude kouřit hodně tak nejsou tlaky

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od Kounect
No jo, ale píše že když mu to stojí klidně i den ale už to ráno startoval, tak že i studený ti chytne ok, jenom když to přes noc delší dobu postojí tak pak blbě ne? Ale je pravda, že takhle ty tlaky bajvoko taky může klíďopíďo ověřit...

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od Dresik
A vzal si třeba už nějakou jinou naftu, nebo třeba dojíždíš něco po bývalém majiteli..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od Jura 197
Hmm, naftou si myslí, že to nebude je dobrá, mněnil jsem ten palivový filtr, dnes ráno jsem startoval radši jsem 2 x žhavil, teplota byla + 1,2 °C a šlo to nastartovat napoprvé už bezproblému, točil jsem motor cca 2 sec, ale ten předvstřik nefunguje, nemení se otáčky tak jsem to patrně přidržel na plynu, ať se tak netřepe a GUT :cup: ale ten předvstřik musím dát do další zimi dopořádku. Děkuju za rady kluci :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od Kounect
To je právě to...že to není sytič ale předvstřik. Nezvyšuje otáčky stejně jako sytič. Poznat bys to mohl poslechem, jestli funguje nebo ne - když ho vytáhneš tam motor začne asi tak o 30% víc klapat ( jít tvrdě ). Na otáčkách se Ti to neprojeví.
Ještě si vizuálně zkontroluj, jestli se Ti to hejbe tak že Ti s tim někdo bude mlít v autě a Ty koukej na čerpadlo jestli se tam hejbe ta packa - blíž k motoru je předvstřik.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #14 od Jura 197
Jo, jo včera jsem celé vedení rozebíral a jemně promazal, chodí to pěkně a je pravda, že když to za chodu motoru těsně po startu vytáhnu, tak jde slyšet od motoru silnější klapání. :wink: Asi to už bude vpořádku 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum