Vymena tesnenia pod olejovou vanou

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od DURI123
zdravim chlapi!!

chcem sa opytat menil niekto z vas tesnenie pod olejovou vanou? chcel by som sa do toho pustit lebo uz mi tade preteka olej, ale ked som sa na to minule pozeral tak ju neodmontujem pretoze tam zavadzia tusim "stabilizator" taky kovovy kruh z jednej strany trosku spileny :oops: hadam viete co myslim... tak sa to bojim odmontovat tak aby som nieco nepokazil popripadne nenarusil nejako riadenie, pretoze netusim aku to ma funkciu..

za rady dakujem...

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od Dresik
Stabilizátor? To se mi nezdá.. Ten je nahoře na nápravnici. Vana drží na pár šroubkách, snad na klíč 10 a mám pocit, že se musí sundat ještě ten plechovej kryt setrváku - takový půlkruh..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od DURI123

Stabilizátor? To se mi nezdá.. Ten je nahoře na nápravnici. Vana drží na pár šroubkách, snad na klíč 10 a mám pocit, že se musí sundat ještě ten plechovej kryt setrváku - takový půlkruh..


ano ano je to na napravnici taky kovovy kruh kusom zrezany a prave ten brani pristuk k dvom srobam co drzia vanu...

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od L.Jerie
Já jsem si myslel,že mi teče olej taky z pod vany,ale ten olej byl nahoře z rozvodů.Hodně to klame.

Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od Jenda
Co si vzpomínám,tak stačí když demontuješ ten kryt,co je mezi převodovkou a motorem a pak se k těm 2 šroubům taky dostaneš.Poztačí ti na to malá golička a na ty dva šrouby,to je docela na makovici,ale mě to šlo povolit klíč desítka fajfka (zahnuté očko) Těma 2 šroubama u převodovky strávíš hodinu,ale jde to a pak až je budeš mít vyndané,tak si připrav stranovou 10 a povol si telefon (bazmekt,přes kterej to saje olej nahoru) jelikož asi bez jeho povolení nesundáš vanu,alespon já sem to bez něj nedokázal.Drží ho 2 matky M6 (nebo dva šrouby) už si nevzpomínám. Postup montáže s novím těsněním je přesně opačný. Hodně štěstí a pevný nervy.

PS: někde si vypůjči malou goličku a dlouhé nástavce,usnadní ti to práci.Já sem si dlouhej nástavec dokoupil a bez něj už si některé montáže na autě nedokážu představit.Stál mě 61Kč.(pro moje tipko,co bych neudělal :wink: )

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od DURI123

Co si vzpomínám,tak stačí když demontuješ ten kryt,co je mezi převodovkou a motorem a pak se k těm 2 šroubům taky dostaneš.Poztačí ti na to malá golička a na ty dva šrouby,to je docela na makovici,ale mě to šlo povolit klíč desítka fajfka (zahnuté očko) Těma 2 šroubama u převodovky strávíš hodinu,ale jde to a pak až je budeš mít vyndané,tak si připrav stranovou 10 a povol si telefon (bazmekt,přes kterej to saje olej nahoru) jelikož asi bez jeho povolení nesundáš vanu,alespon já sem to bez něj nedokázal.Drží ho 2 matky M6 (nebo dva šrouby) už si nevzpomínám. Postup montáže s novím těsněním je přesně opačný. Hodně štěstí a pevný nervy.

PS: někde si vypůjči malou goličku a dlouhé nástavce,usnadní ti to práci.Já sem si dlouhej nástavec dokoupil a bez něj už si některé montáže na autě nedokážu představit.Stál mě 61Kč.(pro moje tipko,co bych neudělal :wink: )



oki tak ja sa tam teda pokusim nejak dostat :? a a ak to nepojde tak to snad odpalim :twisted: ak si nebudem vediet rady este sa ozvem... zatial DIKI MOC

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.330 sekund
Powered by Kunena fórum