zadreny 1.9TD????
2)motor nejede-při startování cca 6sekund nic,pak blafne asi 1s a zas nic.vic jsem z něho nevymačkl. el.mag ventil je OK,palivovy privod OK (primo hadickou z Pet flasky).Mel jsem podezreni na preskoceny rozvodak.Rozvody nastaveny na rysky. Potom jsem skusil posunout cele rozvody o jednu otacku kliky-opet na rysky-a opet stejne jako na zacatku.Je mozne ze pri tom 6s startovani se do valcu nastrika takove mnozstvi nafty ze to pak proste blafne?Navic to pri tom 1s behu desne kouri a smrdi jako karosa .Motor přestal zničeho nic jet bez zjevne přiciny.
3)kdyz je na klice na remenici ryska s ryskou,znamena to HU 1. a 4. valce??
4)jak poznam ze cerpadlo je v pozici kdy prave hodla vstrinout do 1.valce a ne treba do 4? (nebo naopak).A ne podle vacky,nevim jestli remen preskocil,nevim o kolik zubu.U benzinaku se to da pekne poznat podle rozdelovace,ale jak tady?!??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
rozvody nastavis dle rysky, vsechny musi smerovat nahoru, i na cerpdla,na vacce i na rozvodovym kolecku na klice. dal bych sem obrazek ale bohuzel mi to nejde.
co se tyce startu tak motor pokud je jeste dobrej tak musi nastartovat i bez zhaveni, jinak je po smrti
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak pustíš malování ve Windowsech a dej Úpravy -> vložit. V tom okamžiku se Ti tam jako obrázek vloží ta sejmutá obrazovka. Už dáš jenom uložit jako...a máš z toho použitelnej obrázek
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
problem je v tom ze ja nevim jak ho z toho vividu dostat. az tu prijde dresik tak to sem hodi
Po práci ho sem frknu
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to jo, ale nechytne hned,bude točit dýl, a po startu zakouří jak tank. aspon tohle mi dělalo když mi odešly dvě žhavky naráz
co se tyce startu tak motor pokud je jeste dobrej tak musi nastartovat i bez zhaveni, jinak je po smrti
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to jo, ale nechytne hned,bude točit dýl, a po startu zakouří jak tank. aspon tohle mi dělalo když mi odešly dvě žhavky naráz
co se tyce startu tak motor pokud je jeste dobrej tak musi nastartovat i bez zhaveni, jinak je po smrti
jenze to chciplo za jízdy,a po tom 5sekundovém startování to jen blafne a zas nic,motor pak nebezi,vubec to nereaguje na seslapnuti plynu,muzu ho mit i nadoraz nebo vubec a nic se nemeni.
ty rozvody mam vyresene,mel jsem to naryskách i předtím,jen jsem si spatne uvedomil 2otacky kliky na jednu otacku vacky,ten dotaz byl blbost.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co se týká napnutí remene - slysel jsem uz hodne nazoru,treba ten ze remen se musi provesit o 1cm,nekdo zas tvrdi ze jen o tlousku remene (tzn. cca 5mm)tak teda nevím.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.