chladící system u 1,7D

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od pohodarkajik
Zdravim, mám takový problém u chladícího systemu. Ztrácí se mi voda a to tak, že mi jí to prostě vytlakuje z nádobky i přes výčko, když tam víčko není tak je to jak fontánka. Když auto zastavím po jízdě a nádobku otevřu, tak mi zase všechna voda zteče do motoru. Nevíte čím by to mohlo být, dost mě to štve co 100km to litr vody.

Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma chlazení
1- kolik tam té kapaliny leješ? hladina má být asi 3cm pod víčkem
2-jakou teplotu ti to ukazuje? můžeš mít za A: prasklé těsnění pod hlavou
B: vadný termostat
C: prasklou hlavu nebo blok
D: zavzdušněný chladič- odvzdušnit pomocí odvzd. šroubku v horní části chladiče( myslím nalevo nahoře)
3: jaký jde kouř z výfuku? bílý, modrý, černý?
4: zkonroluj jestli nemáš vodu v oleji nebo naopak

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od pohodarkajik
1. kapalinu tam leju pod to víčko jak si řikal, jinak j íto vyhazuje ikdyž ne nádobka u vypnutýho motoru prázdná
2. ukazuje to normálně do těch 90, v tom právě žádná anomalie není, těsnění je možný, ale pochybuju
3.termostat to netuším, nezkoušel jsem
4. chladič zavzdušněný není, to jsem zkoušel, je to takový plastový šroubek pokud vím
5.když startuju tak de takový bílý, ale po nastartování to nekouří takřka vůbec, motor mi seřídily na technickej
6.vodu v oleji nemám, páč jsem ho měnil a nic tam nebylo

Je mi právě divný že to tlakuje vodu do nádobky a ne někam jinam, při vypnutí motoru a pootevření víčka nádobky se vše vleje zpět do motoru.

Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od peto12
Odpověděl peto12 pro téma Re: chladící system u 1,7D

1. kapalinu tam leju pod to víčko jak si řikal, jinak j íto vyhazuje ikdyž ne nádobka u vypnutýho motoru prázdná
2. ukazuje to normálně do těch 90, v tom právě žádná anomalie není, těsnění je možný, ale pochybuju
3.termostat to netuším, nezkoušel jsem
4. chladič zavzdušněný není, to jsem zkoušel, je to takový plastový šroubek pokud vím
5.když startuju tak de takový bílý, ale po nastartování to nekouří takřka vůbec, motor mi seřídily na technickej
6.vodu v oleji nemám, páč jsem ho měnil a nic tam nebylo

Je mi právě divný že to tlakuje vodu do nádobky a ne někam jinam, při vypnutí motoru a pootevření víčka nádobky se vše vleje zpět do motoru.


Nechcem ťa strašiť ale asi ti pomaly odchádza tesnenie pod hlavou alebo nedaj bože hlava. Mal som to isté voda behala hore-dole až jedného dňa to prdlo a tesnenie bolo v háji. Mne sa robila aj trošku taká pena alebo bublinky alebo ako by som to nazval. Bolo to aj trošku cítiť spalinami v nádržke. Prasknuté tesnenie sa može prejavovať kadejako. Nemusíš mať vodu v oleji alebo naopak.Mne to napríklad prerážalo od valca do chladiaceho kanálika ako som už písal a preto bolo cítiť aj tie spaliny v nádržke a preto to aj tlakovalo tú vodu.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma chlazení
taky bych se obával toho těsnění, u favorita mi to taky takhle blblo. ještě bych zkontroloval ten termostat a čidlo teploty. co ti seřizovali na technické?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od pohodarkajik
Mno to těsnění opravdu nevím, spalinama to cítit není a voda z toho teče taky čistá, ještě na to kouknu, jinak vyměnit hlavu nebo jen těsnění pro mě není problém. Na techickej mi štelovali čerpadlo aby to dalo emise, takže to čoudit pomalu ani nemůže, prostě klasicka když startuje studenej diesel.

Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.070 sekund
Powered by Kunena fórum