chladící system u 1,7D
- pohodarkajik
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 23
Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2-jakou teplotu ti to ukazuje? můžeš mít za A: prasklé těsnění pod hlavou
B: vadný termostat
C: prasklou hlavu nebo blok
D: zavzdušněný chladič- odvzdušnit pomocí odvzd. šroubku v horní části chladiče( myslím nalevo nahoře)
3: jaký jde kouř z výfuku? bílý, modrý, černý?
4: zkonroluj jestli nemáš vodu v oleji nebo naopak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- pohodarkajik
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 23
2. ukazuje to normálně do těch 90, v tom právě žádná anomalie není, těsnění je možný, ale pochybuju
3.termostat to netuším, nezkoušel jsem
4. chladič zavzdušněný není, to jsem zkoušel, je to takový plastový šroubek pokud vím
5.když startuju tak de takový bílý, ale po nastartování to nekouří takřka vůbec, motor mi seřídily na technickej
6.vodu v oleji nemám, páč jsem ho měnil a nic tam nebylo
Je mi právě divný že to tlakuje vodu do nádobky a ne někam jinam, při vypnutí motoru a pootevření víčka nádobky se vše vleje zpět do motoru.
Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1. kapalinu tam leju pod to víčko jak si řikal, jinak j íto vyhazuje ikdyž ne nádobka u vypnutýho motoru prázdná
2. ukazuje to normálně do těch 90, v tom právě žádná anomalie není, těsnění je možný, ale pochybuju
3.termostat to netuším, nezkoušel jsem
4. chladič zavzdušněný není, to jsem zkoušel, je to takový plastový šroubek pokud vím
5.když startuju tak de takový bílý, ale po nastartování to nekouří takřka vůbec, motor mi seřídily na technickej
6.vodu v oleji nemám, páč jsem ho měnil a nic tam nebylo
Je mi právě divný že to tlakuje vodu do nádobky a ne někam jinam, při vypnutí motoru a pootevření víčka nádobky se vše vleje zpět do motoru.
Nechcem ťa strašiť ale asi ti pomaly odchádza tesnenie pod hlavou alebo nedaj bože hlava. Mal som to isté voda behala hore-dole až jedného dňa to prdlo a tesnenie bolo v háji. Mne sa robila aj trošku taká pena alebo bublinky alebo ako by som to nazval. Bolo to aj trošku cítiť spalinami v nádržke. Prasknuté tesnenie sa može prejavovať kadejako. Nemusíš mať vodu v oleji alebo naopak.Mne to napríklad prerážalo od valca do chladiaceho kanálika ako som už písal a preto bolo cítiť aj tie spaliny v nádržke a preto to aj tlakovalo tú vodu.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- pohodarkajik
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 23
Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.