Akumulátor v 1,7D.
16 roků 6 měsíců zpět #1
od L.Jerie
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Akumulátor v 1,7D. vytvořil uživatel L.Jerie
Zdravím.Chtěl bych se zeptat všech na životnost baterií v Tipu 1,7D.
Nevím,jestli jsem měl smůlu na baterky,ale většinou skončila záruka -> skončila baterka . Jsem zvědavý do budoucna...
Nevím,jestli jsem měl smůlu na baterky,ale většinou skončila záruka -> skončila baterka . Jsem zvědavý do budoucna...
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Akumulátor v 1,7D.
To si nejspíš měl smůlu a nebo to má na svědomí altík a dobíjení.
Zkus si proměřit,kolik ti dává do baterky při běžícím motoru.
Zkus si proměřit,kolik ti dává do baterky při běžícím motoru.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #3
od michal
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Odpověděl michal pro téma Re: Akumulátor v 1,7D.
no baterka by měla vydržet cca 5-6 let měla by se čas odčasu nechat nabít a dolít i když točí dobře, ale proměř jaký ti tam tečou proudy to jí může ničit
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Akumulátor v 1,7D.
Měli sme baner ve Favoritu,vydržela neuvěřitelných 9 let,s pravidelnou roční údržbou.(dolití,nabití) .Je zase pravda,že Favorit byl vyladěný a chytal na otočení,tak že nebyla asi moc namáhaná startérem(největším odběratelem proudu)
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #5
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma akumulátor v 17d
no vystřídal sem několik naftáků(benzín mi do baráku nesmí ,max pár deci do zapalovače),ale k věci,mám vyzkoušeno že u naftáku průměrně aku.vydrží tak 4roky,samozřejmě s pravidelnou ůdržbou(dobytí a kontrola elektrolitu),alespon dvakrát za rok a taky jak ten konkrétní motor chytá(myslím stav motoru-tlaky a ták...),ovlivnuje to taky stav vodivosti konkrétních kontaktů atp.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #6
od Kounect
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Odpověděl Kounect pro téma Re: Akumulátor v 1,7D.
To je hovno, starý asfaltky vydrželi v žigulech 12 let v pohodě
Ale jinak bych to viděl na těch 6-7 let průměr. Níž je něco špatně, déle je něco dobře Chrochty jsou horší, tak tam by se to dalo globalizovat na 4-5-6 let.
Ale jinak bych to viděl na těch 6-7 let průměr. Níž je něco špatně, déle je něco dobře Chrochty jsou horší, tak tam by se to dalo globalizovat na 4-5-6 let.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.072 sekund