proc praskla palice TD?
sehnal jsem starsi neprasklou (za dekuju od kamose)a i tak,srovnani a lehka GO me komplet vysla na 6000kc (hlava+oil+tesneni) jen material.cele jsem to opravoval sam doma.kolik bych za to nechal v servisu....
apropo,neni 4000 za repas hlavy trochu moc?nechal jsem ji prerovnat,otlakovat,zabrousit sedla ventilu,nove gufera na ventily,podlozky na zdvihatka,gufera na vacku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli jak píšeš v podpisu, že má tvoje TD 90kW, tak si jí k tomu musel pomoci sám. Jinak to je ale podle mě spíš 90PS. Pak tedy neznám příčínu proč praskla. Obecně se dá mluvit o únavě materiálu, které podlehají všechny součástky, ať už za rok nebo za 1000let. Proště praskla .. výrobní vada, pórovitost materiálu, původní technologie, údržba ... ? Nefím
cca 90kw tam bylo,to bylo pred rokem,to dostaval motor kapky,tlacil jsem temer 2bary,vic nafty.jenze potom me asi po 20.000km skoro doslova ukáplo turbo,vpodstate se rozteklo....takze jsem sehnal druhe a to byl konec pokusum.naftu jsem stahl,tlak serie.tak jsem jezdil 7mesicu v poho.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A pokud ten motor má najeto 300tkm, tak se není čemu divit, nic není navěky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo prasklá hlava u TD motorů v tipu je docela častý problém...ale proč praskla u tebe asi dobře vystihl Předseda, a sám jsi napsal jak jsi mu dával pokouřit. Diesely maj o dost větší tlaky, teploty atd. dochází tam k daleko většímu pnutí v materiálu jak u benzínu. Ty hlavy praskaj mezi ventily proto, protože tam je nejslabší místo na hlavě a jak tam bouchaj ventily, tak to prostě časem začne praskat. A jak se jezdí, hlava se ohřívá a zase chladne a tak pořád dokola, až to začne žrát vodu
A pokud ten motor má najeto 300tkm, tak se není čemu divit, nic není navěky
muj motor ma najeto 140000 a na valcich je porad videt honovani z vyroby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja teta .. nemáš to na styl alá Flinstounovi?muj motor ma najeto 140000 a na valcich je porad videt honovani z vyroby
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja teta .. nemáš to na styl alá Flinstounovi?muj motor ma najeto 140000 a na valcich je porad videt honovani z vyroby
toz vazne! jak byla palice dolu tak jsem nechapal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja teta .. nemáš to na styl alá Flinstounovi?muj motor ma najeto 140000 a na valcich je porad videt honovani z vyroby
toz vazne! jak byla palice dolu tak jsem nechapal
...je to možné valce na TDčku sú vyfrézované do bloku čiže tam niesu vložky tak to vydrží veky...a až ma tolko km ako píše kolega tal by som sa nedivil že su tam ešte stopy po honovaní...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jinak jak výš :podle zacházení s autem,ale únava mat je podle mě nejschůdnějčí
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nejen z dieselů ( Zetor, Liaz, Škoda, WV, Audi ) ale i benzinů.
Ta unáva materiálu je jen malé procento problému, ty hlavy tam praskaj protože je to přechodové místo v teplotách - ze sání jse chladný vzduch a hlava se v místě sacího ventilu ochlazuje a naopak do výfuku jdou horké spaliny a výfukové sedlo ze hodně zahřívá.
Proto je důležité hlavně u TD, TDi Intercooler nechat trochu zahřít motor a pak pomalu vyjet a ne to hnat zachladna jak zdutů kozu. ( nejen u turbo motorů )
Jinak jak říkám " Chytrákům a ženským diesel do ruk nepatří!!! "
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.