V tempre motor s dukata
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mimochodem Croma měla tuším i větší rozteč kol na nápravě,než Tempra.
jo mluvím o 2.5td,nevím jestli dávali do Crom 1.9 :
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo?tak jestli dávali doCromy/Ducata 1.9td?tak pak moc odlišností asi mezi nima nebude,v tom případě i jiná převodovka a i poloosy a následně i další navazující díly......jak říkal Předseda,zajímavej bastl...dukato bolo normalne 1.9TD a taky v crome nebol ale som o tom niečo čital že pri nedostatku motorov sa davali do tempri,Tipa motory primarne určené pre Dukato...parametrami je to to iste,len je odolenjší...
Co sem měl v rukách Ducata i Cromy,tak ale byli 2.5TD neboD.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tieto 1,9 tds boli najslabsie v dukatach a dukat s tymto motorom ani nieje vela.Do dukat davali hlavne tie 2,5 td a asi tym padom im poostavalo tych 1,9 tak to vymysleli takymto sposobom,Tato moja tampra ma cez 270000km a ten motor ma este uplne bombovy zvuk,cisto ako skoro nove dukato.Moj mechanik mal Cromu 2,5 TD a motor nabehal skoro 700000km bez go a ze tato 1,9 by nemala byt moc daleko od tychto km co by mala nabehat.
já viděl themu 2,5tds s 1 500 000km -holt taxál v dobrejch rukách
jinak sem slišel "kdysi dávno" že u ducat byli na motorech nižovaný koprese
kvůli tomu aby to víc vydrželo :
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobře přesvědčil si ma,já že 1.9 Cromu ještě nepotkal.tieto 1,9 tds boli najslabsie v dukatach a dukat s tymto motorom ani nieje vela.Do dukat davali hlavne tie 2,5 td a asi tym padom im poostavalo tych 1,9 tak to vymysleli takymto sposobom,Tato moja tampra ma cez 270000km a ten motor ma este uplne bombovy zvuk,cisto ako skoro nove dukato.Moj mechanik mal Cromu 2,5 TD a motor nabehal skoro 700000km bez go a ze tato 1,9 by nemala byt moc daleko od tychto km co by mala nabehat.
souhlasím že 2.5lTDs Cromy byli pořádný držáci,měly prostě festovej motor a snesl moc
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Udává se že Cromy o obsahu 2,5 (nevim zda D or TD) pocházeli od VM-Motory,a měli jej i Iveca.S touto motorizací dříve odejde kastle a další než převodovka.
...no moment fiat mal v crome iba origo fiat 2,4 TD 74Kw a 2.5 TD 85Kw bolo iveco...VM Motori (je to vlastne detroit diesel ) je v alfe 155 TD ale je to uplne iný motor ako ten v crome...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.