Samooprava turba
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
to je hezký terminus technikus vzhledem k tomu, že je to čistě mechnická záležitost
TUbro by mohlo být přidřený, takže se točí málo zato se kvalitně hřeje nebo třeba ten bajpás co ho při nízkých otáčkách obchází mohl zůstat otevřenej a pak se tlačily spaliny přes něj a ne přes turbo...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chcelo by to vymontovat turbo a kontrolu.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když sem měl TD,tak turbo vůbec nešlo,tenkrát sem nevěděl co s tím a vzhledem k tomu,že to bylo auto na ND,tak sem udělal risk a šlápnul sem na něj až na podlahu,dým,neviditelno za mnou a najednou zátah do sedaček.Od té doby to turbo chodilo,ale jen od 3000 vejš.Pod 3000 nezabralo.Nevím co se tam tenkrát stalo,auto sem prodal na ND.Ale určitě to rozeber.Může se to zhoršovat až odejde uplně.Třeba se ti jen pokazil ten tlakovej ventil a ted to tlačí až moc.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seženeš v good stavu za 1500,-
podle mě se seknul obtok ventil na turbu !
turbo ven na 1,9tds vyndat pro kontrolu ven ??? to je rozebrat půlku auta
a jediný co se dozvíš je že obtok ventil na K16 nevyndáš protože je zarezlej !
a nebo že je po turbu !!
jinak co píšeš tak ti ten ventil teďka visí zavřenej
já osobně bych vyndal hadici od V.filtru a zkusil si na tzurbu zahejbat s oskou
jestli se točí volně a jaký má vůle
jestli sou dobrý
tak ne opravu bych se vykašlal
zas tak velkej problém s tim přeplnováním není,a aspon to líp jede
maximálně se to rozchodí časem samo
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
skontrolujem to ale az neako v nedelu lebo teraz este musim na aute behat,pozriem na to a napisem co som zistil,najblizzsie vsak bude musiet ist aj turbo a sanie dolu bo budem konecne menit pretekajuce tesnenie na vyfukovom potruby a sani,to budem musiet fakt rozobrat pol motoru,ked som to pozeral co musi ist von aby sme sa dostali k tomu tesneniu tak sa mi oci pretocili.Ale neva musim to podstupit.
1. odšroubuj si rampu s palivovim filtrem,a nádobku na servo(nebude to taková gynekologie)
2. oddělej si čerpadlo serva od sacího svodu
3.odšroubuj si zespod z motoru držák vejfuku (ten co je na bloku)
4.když budeš pod autem tak oddělej hadici od turba,co vede do vany(olejová vracečka od turba)
5.povol sací svod a vyndej si ho ale nech 2 šroubky na vejfukovym svodu
ty 2 co sou ůplně na okrajích (ať ti drzí turbo)
6.odšroubuj si vejfuk (jakoby z turba,to litinový kolínku si nech na vejfuku) a svěs vejfuk
7. nahoře na turbu je přívod mazání tak si odšrub i ten je to tušim
10-nebo 13 klíč (vede z něj taková oplítaná hadíce)
8.povol ty poslední 2 šroubky (na vejfukovym svodu)
a vytáhni si turbo i se svodem
když tak ti mužu poslat fotky jak sou tam ty šroubky
--hoď sem mail-- a pošlu ti je
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
dostat se k turbu u 1,9 TD neni sranda jak u myho auta takze bych to nechal a pozoroval jak se to chova dal
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo a do tip a temper se nedavali jenom turba kkk,ale i garetty,hlavně do těch novějších
netvrdim že dávali jenom KKK K16
nevíš náhodou označení těch garettu????
celkam mě to zajímá (bez ironie)
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
Moj mail:anton.sitar@post.sk.Dik za navodskontrolujem to ale az neako v nedelu lebo teraz este musim na aute behat,pozriem na to a napisem co som zistil,najblizzsie vsak bude musiet ist aj turbo a sanie dolu bo budem konecne menit pretekajuce tesnenie na vyfukovom potruby a sani,to budem musiet fakt rozobrat pol motoru,ked som to pozeral co musi ist von aby sme sa dostali k tomu tesneniu tak sa mi oci pretocili.Ale neva musim to podstupit.
1. odšroubuj si rampu s palivovim filtrem,a nádobku na servo(nebude to taková gynekologie)
2. oddělej si čerpadlo serva od sacího svodu
3.odšroubuj si zespod z motoru držák vejfuku (ten co je na bloku)
4.když budeš pod autem tak oddělej hadici od turba,co vede do vany(olejová vracečka od turba)
5.povol sací svod a vyndej si ho ale nech 2 šroubky na vejfukovym svodu
ty 2 co sou ůplně na okrajích (ať ti drzí turbo)
6.odšroubuj si vejfuk (jakoby z turba,to litinový kolínku si nech na vejfuku) a svěs vejfuk
7. nahoře na turbu je přívod mazání tak si odšrub i ten je to tušim
10-nebo 13 klíč (vede z něj taková oplítaná hadíce)
8.povol ty poslední 2 šroubky (na vejfukovym svodu)
a vytáhni si turbo i se svodem
když tak ti mužu poslat fotky jak sou tam ty šroubky
--hoď sem mail-- a pošlu ti je
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.