Volnobezne otacky + nepravidelny chod za studena
Za studena ked startuje tak motor sa velmi ale velmi nepravidelne , dostatocne nazhavim natocim motor naskoci na cca 500 otacky trha to snim dost
Dodavam ze motor ma vykon ako sa patri nemam snim ziadny problem lajicky povedane riadne ma taha do sedadla ked nato slapnem
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ke studeným startům změř si žavky...
k otáčkám motoru 850-900.jsou v pořádku při zahřátém motoru.
1100-1200 pokud motor je studený,nnež se ohřeje na porvozní teplotu.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...r=asc&highlight= zkus tady.tiez som to samozrejme napjrv TIPO-val na zhavice kontroloval som ich davnejsie vtedy boli dobre len uz mi niak vypadlo aku metodu mam vlastne zvolit pri tom testovani dlho som sa v tom aute nehrabal ale tak prednedavnom mi jeden VELMI sikovny zvarac zacal zvarat s zapojenou baterkou tak nemusim asi hovorit co sa dalej dialo .... tak som myslel ze ci nahodou mi tam nieco "neopravil" a ci chyba nemoze byt inde .
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ale upesni to..jinak otáčky motoru jak jiz výše.tak asi si kupim a vymenim zhavice a co sa tyka casu zhavenia kontrolka mi zhasne asi po 5.5 sekundy niak malo si myslim ..... kazdy tam pisal cas okolo 8 sekund a stym volnobehom nikoho nic nenapada ? ak samozrejme ta moja hodnota volnobehu je taka aka ma byt.....
otáčky motoru za studena -za tepla,pokud jsou nepravidelné,za studena tak,to bylo zavkami,pokud pri telém motoru,tak je potreba toho více,zkontrolovat stav palivového filtru,čistotu v nádrzi,těsnost trubyček ,hadiček,kontrola vstriků.a podobně..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.