Volnobezne otacky + nepravidelny chod za studena

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od Pumpa
Zdravim no mam 2 problemy no niesu to priamo problemy ale len ma zaujima vas nazor a skusenosti s niecim podobnym , no takze jeden problem pri starte a 1 pri chode.

Za studena ked startuje tak motor sa velmi ale velmi nepravidelne , dostatocne nazhavim natocim motor naskoci na cca 500 otacky trha to snim dost :) rozmyslal som nad vstrekmi motor sa az po cca 2 minutach ustali na 850-900 otacky a taky mam volnobeh a rozmyslal som ci nieje nahodou nizky par rokov do zadu som mal cez 1000 a teraz neviem ci teraz je spravne nastaveny alebo pred tymi par rokmi bol zle neviem teraz kde sa pohnut ci dopredu alebo dozadu medzi tym neboli robehe velke zasahy do motora len pravidelne tzv povinne vymeny kvapalin remenov atd .

Dodavam ze motor ma vykon ako sa patri nemam snim ziadny problem lajicky povedane riadne ma taha do sedadla ked nato slapnem :) . len tie 2 veci ma zaujimaju poprosim vas nazor pripadne skusenosti s niecim podobnym .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od zefo
K tomu startovaniu, zhavice mas vsetky na 100% v poriadku?

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od skypan
pokud seš spokojenej s výkonem motoru,tak se dotoho nehrabej...(myšleno do vstřikovacího čerpadla) :!:
ke studeným startům změř si žavky...
k otáčkám motoru 850-900.jsou v pořádku při zahřátém motoru.
1100-1200 pokud motor je studený,nnež se ohřeje na porvozní teplotu.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Pumpa
tiez som to samozrejme napjrv TIPO-val na zhavice kontroloval som ich davnejsie vtedy boli dobre len uz mi niak vypadlo aku metodu mam vlastne zvolit pri tom testovani dlho som sa v tom aute nehrabal ale tak prednedavnom mi jeden VELMI sikovny zvarac zacal zvarat s zapojenou baterkou tak nemusim asi hovorit co sa dalej dialo .... tak som myslel ze ci nahodou mi tam nieco "neopravil" a ci chyba nemoze byt inde .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od skypan

tiez som to samozrejme napjrv TIPO-val na zhavice kontroloval som ich davnejsie vtedy boli dobre len uz mi niak vypadlo aku metodu mam vlastne zvolit pri tom testovani dlho som sa v tom aute nehrabal ale tak prednedavnom mi jeden VELMI sikovny zvarac zacal zvarat s zapojenou baterkou tak nemusim asi hovorit co sa dalej dialo .... tak som myslel ze ci nahodou mi tam nieco "neopravil" a ci chyba nemoze byt inde .

www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...r=asc&highlight= zkus tady.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Pumpa
tak asi si kupim a vymenim zhavice a co sa tyka casu zhavenia kontrolka mi zhasne asi po 5.5 sekundy niak malo si myslim ..... kazdy tam pisal cas okolo 8 sekund a stym volnobehom nikoho nic nenapada ? ak samozrejme ta moja hodnota volnobehu je taka aka ma byt.....

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od skypan

tak asi si kupim a vymenim zhavice a co sa tyka casu zhavenia kontrolka mi zhasne asi po 5.5 sekundy niak malo si myslim ..... kazdy tam pisal cas okolo 8 sekund a stym volnobehom nikoho nic nenapada ? ak samozrejme ta moja hodnota volnobehu je taka aka ma byt.....

no ale upesni to..jinak otáčky motoru jak jiz výše.
otáčky motoru za studena -za tepla,pokud jsou nepravidelné,za studena tak,to bylo zavkami,pokud pri telém motoru,tak je potreba toho více,zkontrolovat stav palivového filtru,čistotu v nádrzi,těsnost trubyček ,hadiček,kontrola vstriků.a podobně.. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.346 sekund
Powered by Kunena fórum