Vibrace volantu a pristrojovky

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od neohoney
Zdar chlapi mam nove silenbloky na ramenach a stejne se cela pristrojovka a volant tresou jako osel..poradte v cem by mohl byt problem.Dela to nejvic za studena musim vzdycky drzet chvili volant,protoze mam pocit,ze by mi za chvili upadnul.Dik chlapi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Funman
Ahoj, jak je na tom geometrie? Byl jsi na ní po výměně těch silenbloků? Já nedávno měnil sice celá ramena, ale než jsem zašel na geometrii, tak mi taky volant vibroval. A nebo druhá možnost je, že máš špatně vyvážená kola. Nebo je tady ještě jedna možnost, ale ta nebude moc pravděpodobná (určitě by jsi o tom věděl), že máš v některém místě zhoblovány gumy. Pak jak jedeš, tak jako by jsi držel v rukou sbíječku... Moje vlastní zkušenost, jak jsem jednou hodně prudce musel brzdit a jak se přední kola kously (bez ABS), tak jsem gumy zbrousil v jednom místě až dohladka... :lol: Jo a nebylo to v Tipu, byl to Nissan... :)

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od Wolf1888
A robi ti to za jazdy, alebo ked stojis, na volnobehu?

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Jenda
Jakej máš obsah,benzín,diesel? Pokud máš diesla,tak je to za studena normální.
Když sem měl 1.7d a nastartoval to v zimě,tak se klepalo všechno,až se mi přepínali samy blikny. :lol:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od neohoney
dela to jenom na volnobeh a pri rozjezu na jednicku...nemohlo by to byt jeste nejakym jinym silenblokem?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Wolf1888
V akom stave mas zaberovy silemblok?

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od neohoney
vubec nevim co myslis,daval jsem to do servisu a nasli mi akorat ty silenbloky na ramenou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Jenda
a co na převodovce? Hele zkus zařadit za jedna a někdo at ti z venku sleduje motor,kde se to hne.Někde to musí bejt vidět.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od neohoney
zkusim to dam vedet a dik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od Dresik
Pokud stojíš na místě, tak gumídci na ramenou nemají vůbec nic společného. Tohle může být gumídek u převodovky, ten by mohl dělat hlavně to škubání při rozjezdu..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od zula
tohle mi dělalo,když jsem měl povolené kolo-radši to zkontroluj.taky jsem to nechápal jak se mohlo uvolnit

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od drto

tohle mi dělalo,když jsem měl povolené kolo-radši to zkontroluj.taky jsem to nechápal jak se mohlo uvolnit


ono mu to robi na volnobeh takze keby aj mal nahodou povolene koleso tak by to nemalo mat vliv. ono ak to robi za studena tak je to normalne si myslim. ja mam napr. karburator a ked mam este motor studeny a zatlacim sytic tak mi tiez vybruje volant aj palubka ale nie je to az take tragicke. a ked sa zohreje motor tak je to vsetko v pohode. ide o to ze ked je motor studeny tak tie otacky mam nizke a preto to aj vybruje :wink:
myslim ze ma podobny problem. a s tym asi nic nespravi :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #13 od neohoney
dekuji vsem za prispevky,tak mate pravdu,ze to bude u diesla normalni,koukal jsem na ty silenbloky u prevodovky jeden je trosku popraskany ale jeste neco vydrzi,pri zahrati se to neklepe takze asi studeny motor,dik vsem a mejte se.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od stiglitz
Možná asi píšu blbost, napadly mě teď zvlněný kotouče.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #15 od Dresik
Blbost to je, pokud se jedná o vibrace na volnoběh.

Zvlněné kotouče se projevý při brždění z větší rychlosti..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.512 sekund
Powered by Kunena fórum