motor je zahraty ale budik ukazuje spatne,

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od TDGT
zdravim kluci dneska mi nejak zacal blbnout budik teploty,ikdyz je motor zahraty na provozni teplotu tak podle budiky se drzi jen neco malo nad vyznacenou nejnizsi hodnotou 50 stupnu,nekdy je na 60ti proste vic le nukaze,cim to muze byt,spatny cidlo teploty? poradte

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Předseda
Jaká palubka? A taky jak víš, že je motor zahřátý na provozní teplotu?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od TDGT
palubka analog, a to ze je zahraty poznam uz ze zvyku a i podle topeni

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Předseda
Nevím přesně jak to mají řešené fiaty, ale některá stará auta mají vedenou teplotu do budíku pancéřovou hadičkou od kapiláry, která je zasazená ve vodním okruhu. Ta hadička se pak uklepala, vznikla prasklina a uteklo médium, kterým je to naplněné. Pak to ukazovalo špatně, až to přestalo ukazovat vůbec. Je to jen spekulace, skutečně nevím jak to má řešené tipko.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od TDGT
do budiku zadna hadicka a nic podobnyho nevede,tak nevim no snad tomu nekdo rozumi a poradi proste mi de o to ze mi to neukazuje dobre ,mozna i motor neni zahratej jak ma bejt ale podle me jo

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Předseda

mozna i motor neni zahratej jak ma bejt ale podle me jo


právě, napadl mě termostat, ale to by topilo vlažně.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od TDGT
jj termostat me napadl taky ale ten otvira tak jak ma,urcite to znas kdyz mas diesla kdyz je studenej tak je to rachot a jakmile teplota se dostane na nejkaych 70 stupnu ted nevim presne tak razem zniceho nic se ztisi

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Charles
omrkni čidlo teploty, je namontovaný někde v hlavě a jde z něj jeden kabel k budíku na palubovce, třeba se hnul a není tam kontakt...už se mi to taky stalo...termostat je taky možnost, ale to bys poznal na tom jak ti to brzy a hodně topí ;) Nevim jak to čidlo funguje, ale asi jak se motor ohřívá, tak se snižuje odpor čidla a pouští tim kabelem více kostry k budíku...ale to nevim, tohle je obor jiných lidí zde na foru :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Tomas-Oaza
a nebo ti zacal blbe ukazovat budik. ja to mam na budiku jako tak 55 st ale kdyz auto bylo napicjly na diag tak tam psalo ze je zahrato na 83 . uz sem na to zvyklej 3 roky :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od zefo
mne na digitalnej palubke ukazovalo teplotu presne ako popisujes. teplota sa drzala na 50 - 70°C. Probrem vyriesila vymena cidla teploty za cca 170SKK. Cidlo je nasrobovane v bloku motora a ide z neho jeden kablik. Ked ho odsrobujes zacne vytekat voda ale pri troche stastia sa to da vymenit aj tak. Predpokladam ze TD to ma podobne.

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od TDGT

mne na digitalnej palubke ukazovalo teplotu presne ako popisujes. teplota sa drzala na 50 - 70°C. Probrem vyriesila vymena cidla teploty za cca 170SKK. Cidlo je nasrobovane v bloku motora a ide z neho jeden kablik. Ked ho odsrobujes zacne vytekat voda ale pri troche stastia sa to da vymenit aj tak. Predpokladam ze TD to ma podobne.


jj tohle je podle me dost pravdepodobny,jen by me zajimalo kde presne je

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od skypan
tuším nad termostatem,nejde prehlídnout,čidlo s jedním kablikem. :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
16 roků 1 měsíc zpět #13 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma kontrolka
Jo 100% je to čidlo teploty vody, Na autě máš 2, jedno s jedním drátem a druhé s 2 dráty. Tobě stačí vyměnit jen to levnější jednodrátové. To druhé je pro počítač, to se mi už rok sere a nemám čas to vyměnit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od TooM-As
tenhle problém mám taky na benzínu . Tak nám TDGT napiš zda to pomohlo.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund
Powered by Kunena fórum