croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
16 roků 1 měsíc zpět #1
od rimow
Panda 750
FIAT 128 A
Tipo 1,4 ie
Tipo 1,6 16V
Tempra 1,9TDs
Regata 1,9TDs
croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs vytvořil uživatel rimow
Aoooooooj vsetci. Je mozne ze motory u aut ktore som uviedol v nadpise su motory navzajom nahraditelne???
Staci mi vediet ci su u nich rovnake priruby na prevodovku.
Som Vam zaviazany a diky!
Staci mi vediet ci su u nich rovnake priruby na prevodovku.
Som Vam zaviazany a diky!
Panda 750
FIAT 128 A
Tipo 1,4 ie
Tipo 1,6 16V
Tempra 1,9TDs
Regata 1,9TDs
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
tipo/tempra mají určitě stejné převodovky, jsou to přece stejná auta croma si myslím, že je taky stejná (aspoň 1.6 dvouvačka jo) a regatu jsem ještě v TDs neviděl
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #3
od wr8
Odpověděl wr8 pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
všechno je to na jedné louce paseny,všechno na sebe sedi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #4
od skypan
Fiat,Lancie akorát měly ruzně rozházené čerpadla,trochu odlišné byly držáky motoru,alternátoru a jinejch agregátu kolem motoru,ale základ byl stejnej.
takže Prisma-Regata-Tipo-Tempra-Croma jsou stejný(mluvím o naftovým motoru 1.9D,TD)všechny auta,mimo Tipa sem vlastnil,takže vím očem mluvím
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
začalo to Lancií Prismou 1.9D,TD,v roce tuším 1885?možná dříve,základní blok motoru+klava jsou stejnývšechno je to na jedné louce paseny,všechno na sebe sedi
Fiat,Lancie akorát měly ruzně rozházené čerpadla,trochu odlišné byly držáky motoru,alternátoru a jinejch agregátu kolem motoru,ale základ byl stejnej.
takže Prisma-Regata-Tipo-Tempra-Croma jsou stejný(mluvím o naftovým motoru 1.9D,TD)všechny auta,mimo Tipa sem vlastnil,takže vím očem mluvím
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #5
od bjukemen
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Odpověděl bjukemen pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
...príruby na prevodovku su rovnaké na všetkých...!
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #6
od Toncek
akorát by mě zajimalo na co vtom roku jezdili ty motory
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Odpověděl Toncek pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
začalo to Lancií Prismou 1.9D,TD,v roce tuším 1885?možná dříve,základní blok motoru+klava jsou stejnývšechno je to na jedné louce paseny,všechno na sebe sedi
Fiat,Lancie akorát měly ruzně rozházené čerpadla,trochu odlišné byly držáky motoru,alternátoru a jinejch agregátu kolem motoru,ale základ byl stejnej.
takže Prisma-Regata-Tipo-Tempra-Croma jsou stejný(mluvím o naftovým motoru 1.9D,TD)všechny auta,mimo Tipa sem vlastnil,takže vím očem mluvím
akorát by mě zajimalo na co vtom roku jezdili ty motory
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #7
od wr8
Odpověděl wr8 pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
to sice nevím,ale asi už automobilka Fiat počítala s tím ze starej Rudla jim zkonstruuje motor jinak pokud si pamatuju prvni motor na olej byl 1892,na naftu az 1897,tak nevím 8O
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #8
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
sorry to sem se překlep myslel sem 1985.jinak v těch rokách(1885)-to asi jezdily na rajčatazačalo to Lancií Prismou 1.9D,TD,v roce tuším 1885?možná dříve,základní blok motoru+klava jsou stejnývšechno je to na jedné louce paseny,všechno na sebe sedi
Fiat,Lancie akorát měly ruzně rozházené čerpadla,trochu odlišné byly držáky motoru,alternátoru a jinejch agregátu kolem motoru,ale základ byl stejnej.
takže Prisma-Regata-Tipo-Tempra-Croma jsou stejný(mluvím o naftovým motoru 1.9D,TD)všechny auta,mimo Tipa sem vlastnil,takže vím očem mluvím
akorát by mě zajimalo na co vtom roku jezdili ty motory
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #9
od Dave_Pv
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Odpověděl Dave_Pv pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
A je na cromě 1,9 TD stejné turbo jako na tipu, potažmo alfě?
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #10
od wr8
Odpověděl wr8 pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
ne,croma od roku cca 89-90 zacala pouzivat turba Garret s variabilnim naklapenim lopatek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #11
od lexa
lexa
Odpověděl lexa pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
pozor na lamelu z Regaty, má menší díru na hřídel. Málem jsem se vzteknul než jsem na to přišel.
lexa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #12
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: croma 1,9 td, tipo 1,9td, tempra 1,9td, regata 1,9td respTDs
jo, to tam byly menší rozdíly podle roku
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.724 sekund