Radenie + vypadavanie rychlosti

Více
16 roků 4 týdnů zpět #1 od Pumpa
takze zdravim vsetkych .
Mam taky problem s radenim motor konkretne 1.9TD 66KW rv 1991

Radenie nejde obvzlast tazko ale tak tie rychlosti uplne nesadaju . 1 prevodovy stupen tam supnem tak proste sadne ale tak ako pol na pol citim jak ho tam dam ze prejde ale tak aj paka by aj isla dalej ako myslim tym zaradit poriadne ten stupen ale furt ma vraca spet stou pakou a tak isto to je aj s 3 a 5 sem tam zvyknu vypadnut ci v zakrute alebo na rovnej ceste a ked pridavam tak napriklad na 3 tak citim v ruke jak akoby som pocital zuby na prevodovke alebo . 2 jka 4 rka a R idu uplne bez problemov proste citim ze pevno sadnu tam kde maju .

co by to mohlo byt pozeral som tiahla nevidel nic poskodene skusal som ich s WD ckom striknut citit rozdiel v lahkosti radeni ale furt tie 1 3 5 nejdu akoby spravne zaradit a este paka je mierne posunuta do predu ku 3 prevodovemu stupni proste ked vyradim rychlost tak paka sa nevrati spet do N . nieje tam v riti niaky vyrovnavaci mechanizmus ak to auto to ma ?

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #2 od gabisto
Skus popozerat vsetky silentbloky na motore a prevodovke, ci nieje guma vylietana, odtrhnuta... :wink: ... a kazdopadne by som aspon olej vymenil v prevodovke, ak si to este nespravil... :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #3 od Předseda
Pravý přední silentblok motoru.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #4 od Pumpa
no olej prave sa chystam menit a tie silent bloky pozrem a uvidime nacom stojim bo to ked radim tak stym motorom to taha so strany na stranu ....

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #5 od gabisto
Tak v tom pripade pozri vsetky silentbloky :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #6 od pohodarkajik
Mě to dělalo to samí, každej řiká že to sou ty táhla, ale není to tak úplně prava. Problém je v tom mechanizmu vyrovnávání náklonů motoru, je přidělaný na řízení a na něm je ta kulisa řazení ( dou na ní ty táhla od převodovky). Ta kulisa se má pak hýbat do stran podle toho jak se naklání motor, ale dost často se stane že to zatuhne a pak nejde řadit, vypadávájí kvalty a pod. To že ti tam jdou určité rychlosti je tím že to zatuhlo v opimální polohy pro ty konkrétní rychlosti. Oprava je celkem jednoduchá stačí to rozhejbat:-) já to dělal tak že sem přes delší dřevěnou laťku do toho asi hoďku bušil palicí. Po každý na jinou stranu a postupně sem to rozhejbal. Kdyby ti něco nebylo jasný tak dej vědět až se dostanu k fiatu tak to zkusim nafotit.

Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 týdnů zpět #7 od stevo MI
To by bolo veľmi super, keby si to vedel nafotiť. Mám ten istý problém a neviem si s tým rady.

tipo 1,9 TD "92"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #8 od pohodarkajik
tak fotky zatim nemám, ale tady sem se pokusil něco nakreslit, doufám že to pomůže
img8.imgup.eu/razeni.JPG

Fiat Tipo 1,7D, interier z 1,6 ie, celková oprava tak nějak povedená :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #9 od alda.trojtl
Ahoj. Jsem tu nováček, tak doufám, že se neptám na věc, která se tu už řešila. Mám problém s vypadlým hlavním táhlem řazení. Hlavní táhlo (oko, který sedí na kulovém silentbloku) mi úplně vypadlo. Nevím si rady jak ho tam upevnit a nevím ani jak tam to "očko" bylo zeshora původně zajištěný. Začalo to stejnými problémy jako tu popisoval kolega. Díky za vaše rady a podněty.Alda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #10 od joki
Mal som podobné problemi -kontroloval a menil som silenbloky rozoberal a skladal zaradovací mechanizmus.Sice sa vždy niečo zmenilo ale stalo to za prd.
Nakoniec som vytiahol strednú zaradovaciu tyčku-tú ktorá je na prevodovke napevno. Prepílil som ju a na jednu polovicu som si dal zavariť co-čkom maticu.Na druhú polovicu šroub M10. Potom som si podla potreby upravil dlžku tyče ako som chcel a viladil zaradovanie od tedy ide ako po masle.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #11 od alda.trojtl
@Joki: Díky za odpověď. Možná budu mít možnost vyměnit komplet táhla, nebo alespoˇm ten hlavní "kloub". Uvidíme. Každopádně vidím, že sem nechodí lidé, co si ví poradit. Díky ještě jednou. A.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #12 od Rambo79
Čau.
Taky jsem řešil vypadávání rychlostí.Jak jsem zatočil do prava nebo když jsem projel dírou tak vypadávali 1,3,5.
A řazení má ještě jeden čep na převodce řízení. ten se nehýbal. jsou tam 2 čepy v kterých se řazení hýbe a je to nad převodkou řízení.
Rozhýbat a bude to řadit jako v octavii.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.092 sekund
Powered by Kunena fórum