žhavičky Brisk - som z toho volaký zmätěný...

Více
16 roků 3 dní zpět #16 od bombastiq
byl bys ochotnej mi je taky koupit???
a poslat dobírkou do čr????
tady stojí nejlevněší 250,- :(

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #17 od skypan
Fiat FU2A-11V.Brisk 21N21 11V,21N22 11V,Beru 0 100 221 108 11V
tyto sem používal já:Brisk 21N21,bezpečně sloužily a dlouhou dobu.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #18 od scherer012

byl bys ochotnej mi je taky koupit???
a poslat dobírkou do čr????
tady stojí nejlevněší 250,- :(


našiel som niečo:
www.automedik.cz/autodily.html?path []=80&path[]=62719&path[]=202927&path[]=335373&path[]=335378

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #19 od Předseda
Tak jsem tam dal ty 21R136. Žhaví to trošku dýl (asi 10 vteřin, venku je na nule), ale pak to chytne úplně okamžitě.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #20 od skypan

Tak jsem tam dal ty 21R136. Žhaví to trošku dýl (asi 10 vteřin, venku je na nule), ale pak to chytne úplně okamžitě.

už se to tady probýralo,označení žavek je,za jak dlouhou dobu se ohřejou na urč.teplotu a kolik mají stupnů "C,
jak dlouho ti žaví auto,je podle venkovní teploty ovlivnováno a žavičky zpětně regulované(do žavící jednoty regulace doby žavení)nejsou :idea:
tak at ti to žaví a dobře :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #21 od Předseda
Tak abych pravdu řekl, přečetl jsem tvůj příspěvek několikrát a jsem z něj tak trochu jelen :)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #22 od Tomas-Oaza
to sme dva jeleni :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #23 od skypan
myslel sem asi toto: žavka sama o sobě než se nažaví na urč.teplotu(jsou to samozřejmě vteřiny) a jednotka regulující dobu žavení.
ale v případě Tempry která žaví furt to je nepodstatný(při každěm startování)
tak mezi těmito veličinami rovnice,tj:jednotka(relé)sepne žavení třeba na sekundu a žavící svíčka se například za tu vteřinu nestihne nažavit(teda teoreticky),tak se neohřeje vzduch ve válcích-tím pádem húře chitá motor.
a spětná sledovanost není,páč jednotka(relé) nezjistí že žavička se nestihla dostatečně nahřát(respektive halvně prohřát okolní vzduch v komůrce-válci)
ale toto je debata jen hipotetycky,páč Tempra žaví stále(při každém staru).
ale nové TDI(myslím výběrěm a volbou)nevhodných žavek by mohl nastat problém :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #24 od Předseda
To jo, ale ani tempra nežhaví pokaždý stejnou dobu, ne? Žhavičky co jsem z toho vyndal (a co stály za hovno, protože už nežhavily dost) se rozsvítily asi na 6 vteřin. Tyhle Brisky pálí déle. Takže co vlastně reguluje jak dlouho se bude žhavit? Teplota to není, to by ty staré vypálené musely žhavit aspoň minutu a konstantní čas to taky není, protože jak píšu - jedny žhavily asi 6 vteřin a nenažhavily, druhé žhaví 10 vteřin a ohřejí dost.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #25 od skypan
ano regulace žavení(relé) se řídí podle teploty venkovního vzduchu(zřejmě přez čidlo).
a pak je otázka rychlosti žavení samotných žavek(je to dle typu)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #26 od Tomas-Oaza
rele zhavi celkem asi 40 sec, kontrolka zhaveni zhasne jak kdy, dle teploty nekdy 15 sec a kdyz je motor ohratej 5 sec. ale rele zhavi porad dal

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.421 sekund
Powered by Kunena fórum