odbornik na motory
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo to je otázka,mě nabízeli i tři tlouštky,bral sem zlatou střední cestu ,ale tuším,že silnější těsnění se dává do přepnˇovanech motorů....Podle ceho mam urcit jak mam koupit tluste tesneni pod hlavu?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na TDečku se mi to potkalo, hlava byla pokroucená a viděl jsi skrz prosvítat, takže nepoužitelná, ty tloušťky těsnění jsou právě podle toho kolikrát jsi shazoval a rovnal hlavu. Mají na sobě zářez v podobě půlměsíců na některém kraji. Pokud máš bez zářezu, tak to je nejslabší těsnění a nejvíce jsou myslim 3 zářezy. Je to proto, abys nezvyšoval kompresi
Takže pokud shodíš hlavu, tak změř sílu těsnění a podívej se na ty zářezy, podle toho pak chtěj nové. Pokud budeš mít KO hlavu, tak je dobré zjistit, jaké pod ní bylo těsnění, když to nebude možné, tak bych asi koupil to nejsilnější
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkus kdyžtak mrknout na to téčko .. najdeš ho na hadici vedle baterky. Hadice vede k expanzce zvrchu. Má průměr zhruba 1cm. Zkusím mrknout do galerie
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když voda mizí, dostává se na její místo vzduchA i diky tomu se ti zavsdusnoval chladici system?
Ano docházelo k bublání - zavzdušnění.
(Nicméně typíčko nebylo třeba ovzdušňovat po opravě toho téčka)
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2-na motoru (papírově )A8A skutečně buďto DJZ nebo 168) P405GRD 1,8TD Break-fouklé těsnění,tlakovalo do vody.Při městském ježdění po týdnu odvzdušnění,na dálky po 200km.
co se týká tloušťky těsnění pod hlavou cituji PaM z BX clubu:"Tloušťka těsnění pod hlavou na našich dýzlech je podle přesahu pístu přes vložku válce ... tzn. určiý přesah odpovídá určité tloušťce těsnění ..." nevím zda to platí i pro Fiaty.
Jinak pro Pežoty (a citroeny) VŽDY po sejmutí hlavy otlakování a rovnání.Hlavně dýzlové motory.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.