odbornik na motory

Více
15 roků 9 měsíců zpět #16 od psmecar
Odpověděl psmecar pro téma Re: odbornik na motory
jestli ti jeste nevre a mas uz tlak vhadicich tak to urcite neni termostatem pri provozni telote tak bud hlava nebo tesneni
:oops:

732519106

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #17 od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: odbornik na motory
Ta může být prasklá už pět let.... Termostat ne.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #18 od psmecar
Odpověděl psmecar pro téma Re: odbornik na motory
kazda porucha ma cas nez se projevy nekterym to trva dele

732519106

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #19 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
No jestli to bude hlava tak se z toho zblaznim

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #20 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
Podle ceho mam urcit jak mam koupit tluste tesneni pod hlavu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #21 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: odbornik na motory

Podle ceho mam urcit jak mam koupit tluste tesneni pod hlavu?

:lol: jo to je otázka,mě nabízeli i tři tlouštky,bral sem zlatou střední cestu 8) ,ale tuším,že silnější těsnění se dává do přepnˇovanech motorů....

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #22 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
navic jak je to ted spatny tak to zacalo lehce kourit modre z vyfuku kdyz se prida plyn na volnobeh,ale to bude tim tesnenim,ze?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #23 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: odbornik na motory
Já jen přidám svoji trochu do mlýna :)
Na TDečku se mi to potkalo, hlava byla pokroucená a viděl jsi skrz prosvítat, takže nepoužitelná, ty tloušťky těsnění jsou právě podle toho kolikrát jsi shazoval a rovnal hlavu. Mají na sobě zářez v podobě půlměsíců na některém kraji. Pokud máš bez zářezu, tak to je nejslabší těsnění a nejvíce jsou myslim 3 zářezy. Je to proto, abys nezvyšoval kompresi ;)
Takže pokud shodíš hlavu, tak změř sílu těsnění a podívej se na ty zářezy, podle toho pak chtěj nové. Pokud budeš mít KO hlavu, tak je dobré zjistit, jaké pod ní bylo těsnění, když to nebude možné, tak bych asi koupil to nejsilnější ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #24 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
ok shodim a uvidim,doufam,ze jen tesneni,hlavu bych mel sehnanoum,ale to jsou penize navic

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #25 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odbornik na motory
Mně unikala voda z "Téčka" rozvodu vody na hadicích. Litím toho plastového téčka vznikla bublinka (nebo taky zub času) a voda prosakovala, sice po mililitrech, ale stačilo. Pak jsem začal slyšet bublání z radiátoru topení při různých otáčkách - nedostatek vody.
Zkus kdyžtak mrknout na to téčko .. najdeš ho na hadici vedle baterky. Hadice vede k expanzce zvrchu. Má průměr zhruba 1cm. Zkusím mrknout do galerie

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #26 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
A i diky tomu se ti zavsdusnoval chladici system?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #27 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
jeste bych dodal ze po vymene vicka expanzky se zacala ztracet voda,system nevari.mohlo by zavzdusnovani zpusobit vadny termostat nebo vodni pumpa?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #28 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odbornik na motory

A i diky tomu se ti zavsdusnoval chladici system?

Když voda mizí, dostává se na její místo vzduch :wink:
Ano docházelo k bublání - zavzdušnění.
(Nicméně typíčko nebylo třeba ovzdušňovat po opravě toho téčka)

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #29 od Theor
Odpověděl Theor pro téma Re: odbornik na motory
No on je spatnej termostat tak ja ho zkusim napred vymenit a pak se uvidi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #30 od kapitán
Odpověděl kapitán pro téma Re: odbornik na motory
1-na motoru 022A500 (byla to Ibiza 1,7GLD rv1985,1714ccm)jezdil jsem s prasklou hlavou přes dva roky,čas od času "sebral" olej z expanzky.Mělo to jednu chybu-spotřeba přes 7/100.
2-na motoru (papírově )A8A skutečně buďto DJZ nebo 168) P405GRD 1,8TD Break-fouklé těsnění,tlakovalo do vody.Při městském ježdění po týdnu odvzdušnění,na dálky po 200km.
co se týká tloušťky těsnění pod hlavou cituji PaM z BX clubu:"Tloušťka těsnění pod hlavou na našich dýzlech je podle přesahu pístu přes vložku válce ... tzn. určiý přesah odpovídá určité tloušťce těsnění ..." nevím zda to platí i pro Fiaty.
Jinak pro Pežoty (a citroeny) VŽDY po sejmutí hlavy otlakování a rovnání.Hlavně dýzlové motory.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.185 sekund
Powered by Kunena fórum