Topení a stále poprvé
- michal1900td
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak teda, vodní pumpu se mi přes věškerá snažení nepodařilo repasovat, soudruzi v fiatu to mají tak vymyšlené, že vnitřní ložisko, gufero a ucpávka jsou atypického rozměru, takže se normálně koupit nedají takže koupit jinou (v létě jsem to dělal 2x, jelikož jedna z vrakáče vydržela měsíc)
Jinak pokud ti kape pumpa, tak se ti tam dostává vzduch a příkláním se k tomu, že ten se za studena při uzavřenym termostatu dostane do radiátoru a pak to nechce topit...nabízí se ještě otázka, jestli zavírá termostat, ale pokud se to ohřívá na 90, tak je v pořádku
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal1900td
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejlevnější nové čerpadlo Bugatti za 2400,-
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čau, mám starší, ale dobrou pumpu, nechám Ti jí za 200,- Jirka
Nejlevnější nové čerpadlo Bugatti za 2400,-
A musi to byt Bugatti?
U pop-artu vidim za 1204kc kus.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal1900td
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je masakr to sme se taky učili na učnáku : : asi sem chiběl už mě v moskovně skoro nic nezůstalo jsem rád že se rukama najímVodní pumpa je konstrukce sama o sobě. Jejím hlavním problémem je netěsnost a kavitace. Tímto neduhem trpí každé hydrodynamické čerpadlo. Ač se to nezdá, tak dochází k vytrhávání částic z lopatek, jejich opotřebení. Konstrukce lopatek - při provozu vznikají miliony bublinek, které se usazují na vnitřní a vnější straně lopatky. Na čerpadlo působí rázový tlak kapaliny a vyšší teplota. Prudkou změnou otáček a provoz ve vysokých otáčkách způsobuje odlet bublinek, jejichž místo nahrazuje tlaková vlna. Kavitace také způsobuje zatížení rotoru čerpadla, kdy dochází jakoby k házení lopatky do strany. Nezdá se to, ale rázy vody na lopatky mají tak vysokou periodu, že skutečně dochází k poškození lopatek, zvýšení hluku, tvorbě bublinek. A pak že je to jen blbá voda, ještě smíchána s chemicko-reaktivní nemrznoucí směsí Hold všechno má svůj důsledek.
néé je pravda ta,že samotná vrtule je odlitek a hl.nevyvážený odlitek nějaké slitiny a už to způsobuje vybrace a tím i vyžší zátěž na ložisko a tím i těsnění
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.