Padá nafta

Více
16 roků 3 týdnů zpět #1 od zde
Padá nafta vytvořil uživatel zde
Ahoj, nemohl by mi nějaký odborník na motory TDs poradit, kam se mi ztráci nafta, takže po delším stání je velmi obtížné nastartovat? Nepadá směrem od filtru do nádrže, ale směrem od filtru k motoru. Hadici jsem měnil, trochu to pomohlo ale po zhruba týdenní odstávce už jsem zase vytočil baterku. Také je zvláštní, že jsem pod autem neobjevil žádné skvrny od nafty, ale stojí chudák venku, tak jsem moh něco přehlídnout.

Při dlouhém startovaní mi to taky zhusta kouří někde zhruba od pravého kola, myslel jsem si že je to dírka ve výfuku, ale nemůže to s tím nějak souviset? (auto mám teprve 14 dní tak se snažím vyřešit problémy od nejzávažnějšího k těm méně).

Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Padá nafta
kdyš klikneš článek MOTORY A OTEVŘEŠ!předpokládám že máš na myši klečko a stím kolečkem,pokud sjedeš níže,najdeš minimálně(alespon podle nadisú) pět odkazú na toto téma....pokus se hledat,myslím že ti to zodpoví veškeré otázky :D :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #3 od zde
Odpověděl zde pro téma Re: Padá nafta
Vím, hledal jsem dost, ale všude se ztrácí na druhou stranu, tj. zpátky do nádrže, abych se přiznal, nejsem z toho moc moudrý.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Padá nafta

Vím, hledal jsem dost, ale všude se ztrácí na druhou stranu, tj. zpátky do nádrže, abych se přiznal, nejsem z toho moc moudrý.

takže,hustý dým z pod kola je z děravého,nebo špatně těsnícího vejfuku...
a ropa nikdy(podotýkám nikdy) nemůže natécti do motoru,to prostě nejde.takže jedině zpátky,takže netesnosti ve vedení od nádrže,nebo netěsní filtr.,prasklá hadice,nebo třeba už netěsní el.ventyl na čerpadle,nebo tlaková pumpička ve vstřikovacím čerpadle,ale poslední dvě možnosti bych viděl jenom jako vyjímku a to málo pravděpodobnou.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #5 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Padá nafta
môže byť znečistený jemný filter, prípadne, ako som mal ja, zasajrajtené hadičky a sací kôš v nádrži...

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #6 od zde
Odpověděl zde pro téma Re: Padá nafta
Díky moc, tím že NIKDY nemůže natýct do motoru nebo někam tam jsi mě potěšil. Ale ještě jedna věc mi vrtá hlavou, kdyz jsem pořídil tu novou hadici, v zájmu urychlení nastartování jsem ji chtěl dolít naftou. Je dlouhá metr a průměr má 0.8 cm. To je nějakých 80ml. Já tam ale postupně z lahvičky dolil cca 250ml a pořád se to někam pomalu propadalo, tak 0.5cm/s. Tak jsem se na to vybod a zkusil ji nastartovat. Naskočila sice až na poněkolikátý ale podstatně dřív než normálně. Čím to může být?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #7 od zde
Odpověděl zde pro téma Re: Padá nafta

môže byť znečistený jemný filter, prípadne, ako som mal ja, zasajrajtené hadičky a sací kôš v nádrži...


Nevím, to by dělalo pokaždý, ne? Jak ji jednou nakopnu tak celý den startuje hned.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #8 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
odpověděl ti na tuto otázku už Skypan. netěsnost vedení nafty. já jsem se se stejným problémem trápil půl roku a byla to vzduchová bublina v trubkách, po výměně filtru a dotažení všech spojů- no problém. ono to chvilku trvá než to zas nacucne vzduch, proto po prvním nakopnutí už startuje dobře do té doby než ho odstavíš na delší dobu :wink:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #9 od zde
Odpověděl zde pro téma Re: Padá nafta
Díky moc za rady, zítra to znovu důkladně projdu a zarvu spoje co se da. Jinak jestli to budu řešit taky půl roku tak to bude vážně povyražení:-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #10 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
jak máš silnou baterku tak si zvykneš :lol: hlavně je třeba všechny hadice pořádně projít

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.053 sekund
Powered by Kunena fórum