tipo 1.9TD motor dýmí!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Mozno by to mohla byt neaka netesnost alebo by to mohla byt ta odchylka tlaku na tom jednom valci.registrujes aj neaku zmenu v tahu motora alebo nieco podobne?
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hlavu bych asi vyloučil,když píšeš že po zahřátí je to OK.
Pak bych sundal tu žhavičku na tom jednom válci a odzkoušel ji,zda li žhaví na plno.I nová nemusí fungovat správně,tak že začni tím nejjednoduším.
A projdi si pořádně elektriku ke žhavičkám,aby vše bylo perfektně utažené a nebyl tam někde studenej přechod na žhavičky.
Co si vzpomínám,když sem měl TD,tak startovalo taky na 3 válce a horko těžko,a přes to,že to mělo nalítáno 3x zeměkouli,tak kouřilo na naftáka normálně.Ale záleží co to způsobuje,já to tenkrát už nezkoumal,zřejmě jenom žhavičky.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta II
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co voda? neubejvá??? U TD bejvá vyžraná hlava ale podle toho co píšeš,by to mělo bejt obráceně,až se ohřeje.Jinak je možné,že bud je špatně nastavené čerpadlo,nebo je mikrodíra v těsnění pod hlavou,nebo ta malá komprese na tom jednom válci a nebo prasklá hlava
Hlavu bych asi vyloučil,když píšeš že po zahřátí je to OK.
Pak bych sundal tu žhavičku na tom jednom válci a odzkoušel ji,zda li žhaví na plno.I nová nemusí fungovat správně,tak že začni tím nejjednoduším.
A projdi si pořádně elektriku ke žhavičkám,aby vše bylo perfektně utažené a nebyl tam někde studenej přechod na žhavičky.
Co si vzpomínám,když sem měl TD,tak startovalo taky na 3 válce a horko těžko,a přes to,že to mělo nalítáno 3x zeměkouli,tak kouřilo na naftáka normálně.Ale záleží co to způsobuje,já to tenkrát už nezkoumal,zřejmě jenom žhavičky.
wody je tam dosť.wodu nežere len skor ten olej.noo pred wymenením žhawičow som si ich wšetky preskúšal a išli jak wíno takže to asi nebudú one.ale žhawiče ti preca nažhawia len raz a potom už nežhawia za chodu motora ne?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Daj si skontrolovat vstreky, ako ti rozprasuju, ci niektora nezalieva a tiez tlaky vo valcoch. To dymenie ti mozu robit zle trysky.
Tlaky som meral sú w pohode okrem toho 3tieho walca ten má nejakých slabých 10tlak.
žhawiče a trysky mám nowé BOSCHKY ale tie predtým šťali takým prúdom a nerozprašowali a maly úplne mynimálny tlak.a 3 žhawiče zo 4 nežhawili wobec a ten jeden sa len tak minimálne zohriewal že bol len teplý ani skoro nežhawil.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli je to fakt tlak v barech ve valci tak to ma uz ten motor za sebou nemylim-li se.Jestli mne ma stara pamet neklame tak motor z tlakem pod 17baru je na GO.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale nechápem jak može odejít len jeden.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.