zolilovac
Chcem sa opytat na vas nazor: co si myslite o tomto zosilovaci????
www.alphard.sk/html/zos.htm ten MS2 za 2800sk
DIKI
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
není špatný a vypadá dobře ale zaleží jak a co k něm budeš připojovat za repro
no chcel by som nan napojit dva basaky www.alphard.sk/html/CW.htm
tie 175W
co ty na to???
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můj nároz je, že je lepší použít dvoupásmo (basy-vejšky) než třípásmo (basy-středy-vejšky). Když stavíš třípásmovej systém, tak je všechno milionkrát složitější na naladění a výběr reproduktorů. Nemluvě o tom, že by byla vhodná vlastní ozvučnice pro středy. Když sem si stavěl reprobedny domů, nejdřív sem postavil 3pásma, ale bylo to docela špatný. Tak sem vyhodil středy a dal jinou výhybku a hned to bylo o něčem jinym.
Výhybku bych použil minimálně před vysokotónový reproduktor, aby si ho neodpálil.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neslyšet rozdíl mezi 4 a 8 ohmovým reproduktorem to mu se říká hl..ý
8O po pravdě řečeno sem nikdy neměl možnost porovnávat stylem pustit 8 ohmů a pak 4 ohmy. Jinak hluchej si až tak moc nepřipadam, zvládam si naladit kytaru (bez ladičky) sice mi to trvá...
výšky bych oddělil cívkou pararelně tak zhruba (obecně) 0,16 mikrohenry
a to je jako co za zapojení? to je nějaký ořízlý, ne? 6db/oct. je kondenzátor v sérii a to je docela podstatná část výhybky. Strmost zvýšíš, když ke kondenzátoru přidáš cívku, tak jak píšeš.
A taky nějak nepobíram těch 0,16 uH. Jestli se nepletu tak to je 160 milihenry a to je dělící frekvencu někde u nuly. Když použiješ 1mH a 15uF tak je dělící frekvence někde nad 1100Hz.
Pokud píšu kraviny, tak mě opravte, ale doložte to výpočtem. Nechce se mi hledat vzoreček jak se to počítá
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no nic tady to nemá cenu se dohadovat asi ti budu muset ukázat pořádnou výhybku od profíka, naskenuji schéma s popisem a budeš koukat ! a výpočty jsou dané praxí rovnice jsou někde pod postelí
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
právě od toho tohle fórum je, aby se tu lidi dohadovali... ale klidně mlč a nech si to pro sebe, já si klidně budu žít ve svých omlech :total:
pokud je něco dáno praxí, tak už to není výpočet. Akorát nevim proč se stále počítají šířky zdi, když se dělaj plány na barák. Praxe přeci jasně musela ukázat, že cihla na výšku nelze použít pro nosné zdi...
mimochodem výhabka od profíka mě děsně zajímá, doufám, že mi minimálně spadne čelist, hlavně aby to nebyla ta železniční výhybka :total:
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když použiješ 1mH a 15uF tak je dělící frekvence někde nad 1100Hz.
to není výpočet, ale praxe, vezmi si osciloskop a frekvenční generátor a podívej se co to dělá
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.