Problém se subwooferem
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když odpojíš vstupní signál do zesilovače a bude to pokračovat, asi bych změřil osciloskopem výstup ze zesilovače. Pokud to při odpojení signálu přestane, zkus tam dát jinej zdroj signálu (jiný autorádio). Podle nalezené chyby bych pak postupoval dál.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na kapacitor zapomeň. Odpoj kabel mezi rádiem a zesilovačem, někde tam máš vazbu (většinou se to stává v zesilovači).
Když odpojíš vstupní signál do zesilovače a bude to pokračovat, asi bych změřil osciloskopem výstup ze zesilovače. Pokud to při odpojení signálu přestane, zkus tam dát jinej zdroj signálu (jiný autorádio). Podle nalezené chyby bych pak postupoval dál.
Mno tak ted mi ještě řekni kde mám vzít osciloskop myslíš že by mi vystačil obyčejnej multimetr?? to už vyjde levněji koupit novej zesilovač i s káblama než to dát na diagnostiku......
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale skus najprv kabelaz, a ak mate moznost, vyskusaj na to pripojit iny woofer, cei bude robit to iste. ak nie, tak je odpaleny stary woofer.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kamosovi sa stala taka ista vec, ale nakoniec isiel na vymenu koncak na zosilovaci. mal to uz za sebou...
ale skus najprv kabelaz, a ak mate moznost, vyskusaj na to pripojit iny woofer, cei bude robit to iste. ak nie, tak je odpaleny stary woofer.
Ok díky musíme vyzkoušet dneska pak ještě pisnu co s tím je...nebo bylo...
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mno tak ted mi ještě řekni kde mám vzít osciloskop myslíš že by mi vystačil obyčejnej multimetr??
multimetrem bys to nepoznal, ale to je jedno, když odpojíš ten kabel, tak uvidíš, de hledat chybu, jestlí zesík, nebo rádio. Zesilovač je pravděpodobnější
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mno tak ted mi ještě řekni kde mám vzít osciloskop myslíš že by mi vystačil obyčejnej multimetr??
multimetrem bys to nepoznal, ale to je jedno, když odpojíš ten kabel, tak uvidíš, de hledat chybu, jestlí zesík, nebo rádio. Zesilovač je pravděpodobnější
A jak se o něj starat aby nemusel každej měsíc kupovat novej zesák?? protože né že by ho přetěžoval ale je fack že používal zesák permanentně na půl výkonu.....
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.