chrcanie
stala sa mi zaujimava vec a potreboval by som poradit: dnes ked som si pustil radio a trochu som tomu vypiekol zacali mi chrcat repraky po hlasitost 15 - 20 to nechrci ale nad 20 a este ak su tam nejake basy zacina to chrcat a poblikne display, dokonca mi raz radio uplne vyplo. Doteraz sa mi taketo nieco nestal... Dufam ze neodisiel zosilovac v radiu.
inak radio je KDC-W4534 4*50w mosfet.
za rady vopred DIKI!!!
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nechci být zlým prorokem ale možná jsi odpálil výškáče. Takové věci jsme už taky viděli.
ze by sa mi z nicoho nic odpalili vysky?? skor sa prihoravam na tem zosilovac
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vacsinou na radii preblikuje displey zarovno s basovymi udermi. to znamena, ze ma nedostatok stavy. chrcanie indikuje but odpalene koncove vystupy, mozno mosfet, co je vstavany zosilnovac... to ze sa ti vypne moze sposobovat prehrievanie a nedostatocne chladenie radia. ale mozno sa mylim...
ano ked su nejake basy tak to preblikne ale ze by zosilovac odpalilo len tak??
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
buď je nějaký problém v přívodu el. do rádia (většina rádií se při malém proudu vypne) a nebo je to ten zesilovač (znáte to - vše je made in china, taiwan, malaisia a může být špatné chlazení - např. málo přitáhlý chladič)
no kunem aj privod prudu ale pochybujem.... Kurnit sak je to kenwoodko a nie nejake no name, som si myslel ze to nieco vydrzi......... no aj tak diki
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
P.S.: Na značku se dnes nelze spoléhat, mám dost zkušeností s autorádii a i když jsou to různé značky s různým vzhledem, vnitřek je kolikrát z jedné fabriky. Např. lasery na CD vyrábí jen pár firem (největší podíl trhu má Sony). A zesilovače bývají obvody Philips.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Těžko takhle od stolu určit závadu, ale pokud máš nějaký tlustý drát, tak bych ho natáhl od baterky k rádiu a víš hned, zda je to v rádiu nebo přívodu. Taky musíš mít zapojenou dobrou kostru, setkal jsem se s lidma, co kostru řešili jen přes anténní konektor, to opravdu nestačí...
P.S.: Na značku se dnes nelze spoléhat, mám dost zkušeností s autorádii a i když jsou to různé značky s různým vzhledem, vnitřek je kolikrát z jedné fabriky. Např. lasery na CD vyrábí jen pár firem (největší podíl trhu má Sony). A zesilovače bývají obvody Philips.
ok kuknem tie kable...
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne tiez vypinalo radio, a casto, lenze ja som krmil dva/momentalne/tri zosilnovace... no a vyriesil som to kapacitrom. /co sa tyka preblikavania a vypinania.
co sa tyka chrcania, skorej to tipujem na slabe repra, ja mam tiez kenwooda/uz tretieho/ a nikdy som s nimi nemal problemy. co sa tyka toho mosfetu, ten odpalis len tak, ze ponapajas kopec reproduktorov podstatne silnejsich vykonov a uhulis tomu na maximum. ale vacsinou ked je chladic zosilovaca prehriaty, automaticky by malo radio vypnut..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Duri este taka otazka. jake repraky krmis tym radiom? Mozno len nestihaju, radio ma silnejsi vykon ako zvlada reproduktor.. ked ti to robi len pri vyssej hlasitosti..
Mne tiez vypinalo radio, a casto, lenze ja som krmil dva/momentalne/tri zosilnovace... no a vyriesil som to kapacitrom. /co sa tyka preblikavania a vypinania.
co sa tyka chrcania, skorej to tipujem na slabe repra, ja mam tiez kenwooda/uz tretieho/ a nikdy som s nimi nemal problemy. co sa tyka toho mosfetu, ten odpalis len tak, ze ponapajas kopec reproduktorov podstatne silnejsich vykonov a uhulis tomu na maximum. ale vacsinou ked je chladic zosilovaca prehriaty, automaticky by malo radio vypnut..
no ja fakt neviem.... ale repraky mam tiez kenwoody a su nejak 30W a v predu su nejake no name ... ale nikdy predtym mi to nerobilo aj ked som to vypiekol na maximum.... no a to chrcanie a neprejavuje stale ale len pri basoch, len tak to prechrci a len pri vacsej hlasitosti...
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.