nejvykonejsi tipo serie?
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 120
k jsem se rozhodl ze zkusim odpoved tady
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sedici jede pekelně
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- já sem ještě mladej cucák bez holky a rodiny co má spoustu času na odepisování
facebůk -> Ladislav Skyline Pícha
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Erikson16v napsal: Ty si hej jediny kdo mi odepise na neco tady je to nejak mrtve to forum.Je na tebe kontak icq?face? Nebo neco takoveho kde by te clovek zastihl?Vis toho celkem dost o tipu a ja teprve obevuju taje tohohle auta tak kdybych potreboval s nekym neco probrat....
To máš pravdu. Tento kluk je dost aktivní. Já sám za sebe mu vyslovuji veřejnou pochvalu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přesně jak píšeš... Akorát nesmíme počítat trh brazilský, tam ti blázni sériově montovali oturbenej benzíňák a to bylo teprve pekloSkyline.ni napsal: do 3dveře montovaly turbo ale ve spojení s ropou a že by to bylo rychlejší jak 107kW 2.0 16v to asi ne
sedici jede pekelně
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A pokud by tě zajímal výkon té brazilské turbo verze, zkus pohledat tu na fóru, vím že to tu někde bylo a zůstával nad tím rozum stát...
Ale ono s Tipem jde spousta věcí, znám jedno pěkný kde je stejnej motor jak mám já v kappě a navíc polazenej na 305kobylek...
Taky jsem o tom jednu dobu přemýšlel, ale nějak z toho sešlo a koupil jsem kappu jako takovou
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Erikson16V: já jsem tu býval nejaktivnější a možná i dnes mám stále nejvíce příspěvků v tomto foru, ale přece jen už taky nemám tolik času a hlavně snad vše už bylo napsáno a vysloveno, tak proč se opakovat a je potřeba dát taky šanci těm mladým, jako například skylinovi
Ale abych ti odpověděl, tak co vím, u nás je akutálně nejsílnějším pojízdným tipem právě skylinovo, ale snad tomu bude zanedlouho jinak A proč skyline vyměnil? No jelikož s tím motorem je hodně problémů, sice byl nejvýkonnější, ale díky nedobře řešenému mazání odcházely vačky a proto těchto aut už dnes moc nejezdí a sehnat zdravé vačky do tohoto motoru je fakt problém. Dají se nahradit třeba vačkami z coupe, ale následně to auto nemá takový výkon, protože mají o něco jinačí úhly otevírání atd.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles: Koukám, že sem po těch letech ještě taky občas zavítáš... Už se kruci musím taky stavit...
Skyline.ni: Thomas se nepočítá, to je blázen
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak tamní 16v měli 14" kola a 8v brzdy....
evropský nejsilnější ze serie je samozřejmě sedici se 107kW, pak 102 potom 100kWz 1.8my, která byla i nejrychlejší..., ale žila jenom rok, pak ji zabily emise...
102kW je slabej odvar- ano motor má papírově krouťák, ale je zabitej převodovkou, 107kW je zas točivější a zas zabitej převodovkou s trochu jiným odsupňováním než 107kW, zkombinovat 102kW se správnou převodovkou, tak to auto už docela potom jede -
co sem zkombinoval 102kW spodek, 107kW hlavu, 107kW sací vačku a 102kW vejfuk+ vlastní svody a vejfuk, kappa 16v turbo sání+ jednotka coupe 102kW a chip z anglie s na mý přání posunutým omezovačem na 7500, tak z toho vzniknul zajímavě jedoucí kočkopes... nehledě na použití převodovky 16v coupe a mejch pidi kol... akcelerace je neuvěřitelná...na 2jku to je schopný stále hrabat... ne jen kviknutí, ale hrabačky, až se valí čoud od gum...
sbírá se to neuvěřitelně z volnoběhu jak 8v a točí to plynule do omezovače.. přijde škoda mi tento motor zas kuchat a hlavu + nějaký věci kolem použít do jinýho co mam teď ve stojanu..a zbytek uskladnit na horší asy..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Láďo, tak ale to tipo nikdo nikdy neviděl, respektive jsem o něm neslyšel, ani nikde nečetl, a 3 fotky v albu ještě nedělají pravdu
Honzo, tvoje stavby se taky nepočítají ty jedeš vážně úplně jinou ligu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.