brzdy vs brždění
15 roků 6 měsíců zpět #1
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
brzdy vs brždění vytvořil uživatel jipaf
možná že by stálo za to, napsat malou anketku, která by některým z ná, při zkušenosti jiných, pomohla s brzdama..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #2
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: brzdy vs brždění
1) výrobce, typ brzd. desek
2) průměr kotouče
3) vlastní zkušenosti ( pískání, chování za studena či po zahřátí,aj..)
4) po kolika metrech zastaví ze 100km/h na 0km/h
motivace konkurence:
www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html
ps: na tu 4 se už těším ( při projetí čáry na zemi mi pomocník mávne rukou a já na to dupnu, pak změříme)
2) průměr kotouče
3) vlastní zkušenosti ( pískání, chování za studena či po zahřátí,aj..)
4) po kolika metrech zastaví ze 100km/h na 0km/h
motivace konkurence:
www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html
ps: na tu 4 se už těším ( při projetí čáry na zemi mi pomocník mávne rukou a já na to dupnu, pak změříme)
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #3
od BlackJack
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Odpověděl BlackJack pro téma Re: brzdy vs brždění
1) Vpředu: kotouče PILENGA, destičky Fri-tech, Vzadu: válečky SAMCO, čelisti LPR; brzdový válec značky TECHNODELTA
2) 257mm x 12mm nechlazené
3) Brzdy nepískají, ale projevují se špatným brzdným účinkem, který však se zvyšující teplotou brzd narůstá. Vzdáleně to připomíná F1čky, jejichž brzdy jsou stavěny pro vysoké teploty. Dalo by se říct, že brzdy jsou vcelku vyhovující. Pokud člověk nejede rychle, ubrzdí všechno, pokud nasadím razantní tempo, brzdy zůstavají zahřáté a brzdí velice silně. Ale co je poměrně riskantní je, že brzdy obou stran musí mít stejnou teplotu, aby byl docílen stejný brzdný účinek. Stačí aby jeden kotouč měl vyšší teplotu a auto se chová smykově na jednu stranu auta => nutnost ABS, tu však nemám, ale tenhle problém by odpadnul kdyby auto bylo vybaveno ABS. Nicméně daný problém se nevyskytuje, snad jen zřídka, aby brzdilo auto rozdílně na strany.
4) Neměřeno. U mě by se dalo docílit rapidních rozdílů, mohl bych měřit x zkoušek dle teploty brzd. Navíc jsem trocha líný měřit brzdnou dráhu
2) 257mm x 12mm nechlazené
3) Brzdy nepískají, ale projevují se špatným brzdným účinkem, který však se zvyšující teplotou brzd narůstá. Vzdáleně to připomíná F1čky, jejichž brzdy jsou stavěny pro vysoké teploty. Dalo by se říct, že brzdy jsou vcelku vyhovující. Pokud člověk nejede rychle, ubrzdí všechno, pokud nasadím razantní tempo, brzdy zůstavají zahřáté a brzdí velice silně. Ale co je poměrně riskantní je, že brzdy obou stran musí mít stejnou teplotu, aby byl docílen stejný brzdný účinek. Stačí aby jeden kotouč měl vyšší teplotu a auto se chová smykově na jednu stranu auta => nutnost ABS, tu však nemám, ale tenhle problém by odpadnul kdyby auto bylo vybaveno ABS. Nicméně daný problém se nevyskytuje, snad jen zřídka, aby brzdilo auto rozdílně na strany.
4) Neměřeno. U mě by se dalo docílit rapidních rozdílů, mohl bych měřit x zkoušek dle teploty brzd. Navíc jsem trocha líný měřit brzdnou dráhu
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.264 sekund