velke problemy s brzdami sedicivalvole(vyriesene)

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od ska8er
tento vikend sa niesol v znameni:

GO brzdovej sustavy

nove:

kvapalina
trubicky
hadicky
platnicky
lanka rucnej brz
kotuce ostali povodne(predchadzajuci majitel daval nove minuli rok)
tesnenia zadnych prasiatok aj prachovky
tesnenia prednych prasiatok ostali povodne(podla katalogu obiednane a nepasovali, asi mam este vacsie prasiatka ako original)
matice poloosi

vsetko sme vymenily a odvzdusnovali. zrazu pedal trochu zmakol a klesol a ostalo to tak aj po dalsom odvzdusnovani.skontrolovali sme tesnost spojov a tesneni= tesnia dobre. preco ten pedal zmakol a klesol???

vysledkom toho je ze mi teraz nebrzdi lave predne koleso, ostatne brzdia az po silnom stlaceni trocha neskor !?!?!?!?!?!?!?preco??

este jedna vec: z coho pasuje zatazovy regulator na tipo sedici???

stalo sa to uz niekomu???

za vase rychle odpovede vopred

Dakujem

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od mk-tec
zátěžák mají všechny stejný...

...apropó, nemáš náhodou ABS??? To by jsi nejprve musel odvzdušnit to ABS (pokud jsi náhodou vylil kapalinu úplně při výměně, tak je to zavzdušněný). A to ti přeju pevný nervy, protože to nikde nic speciálního nemá a musíš povolovat ty trubky k brzdám. Doporučuji všude dokola hadr, páč to bude stříkat všudyma... Jooo, při výměně kapaliny musíš nechat v ABS a pak dolíváním a postupním odvzdušňováním vyměnit...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od ska8er
bez abs...

po zmaknuti pedalu sme odvzdusnovali dalej a dalej a dalej a stale rovnako. na nic

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od scherer012

vysledkom toho je ze mi teraz nebrzdi lave predne koleso, ostatne brzdia az po silnom stlaceni trocha neskor !?!?!?!?!?!?!?preco??


skús pozrieť samostav na pravom zadnom kolese (to môžeš odskúšať tak, že zatiahneš ručku a skúsiš pootočiť kolesom-môžeš aj nejakou pákou)

rada na odvzdušnenie- ja som svoje Tipko odvzdušňoval pri naštartovanom motore

ak to nepomôže pozrieť HBV a ešte všetky spoje- trubky, hadičky.....
buď sa ti tam odkiaľsi dostáva vzduch alebo je odídený ten samostav

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od mmara
Nevím jestli jsem dobře pochopil problém, ale něco podobného se nám stalo u kámošova 1,7D. Po výměně Hl. válce se stávalo při odvzdušňování že pedál se jakoby propadl do poloviny dráhy a pak se taky nechtěl vracet. Taky jsme to nechápali a nakonec jsme přišli na to , že PRAVDĚPODOBNĚ to dělá samotný posilovač, resp. membrána, která je nějak poškozená a projevuje se to tím že se pohybuje nerovnoměrně. Kdyby to nebylo tím co píšou ostatní tak jako poslední možnost zkus přehodit posilovač.

Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od Dresik
Podival bych se na posilovac brzd. Konkretne bych sundal valec - gumicky a maticka, kterou se steluje krok posilovace

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od ska8er
scherer012:
rucna funguje dobre.co je samostav??
zatiahol som rucnu dupol na to, a po chvilke som zadne tahal flekom!
(hned sa nove platnicky zadrali)
tesnost brzdovej sustavy som kontroloval ako prve.


obiednal som HBV tak sa uvidi ci je to posilovac. Strasne sa toho posilovaca bojim lebo nemam druhy.

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od scherer012
samostav je zariadenie, ktoré udržiava rovnakú vzdialenosť pakní od bubna
to je tá rozperka medzi pakňami hneď nad nábojom kolesa......... :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od michal_tipar
jedna OT... Co dělají na Sedici v zadu bubny??? to asi není originál sedici tam se dávali kotouče na všechny čtyři...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od scherer012

jedna OT... Co dělají na Sedici v zadu bubny??? to asi není originál sedici tam se dávali kotouče na všechny čtyři...


to som nevedel.........
zase som o niečo múdrejší........ :oops: :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #11 od Honza
posilovače bych se nebál - když to brzdilo předtím, tak to musí brzdit i teď, navíc si nedokážu představit, jak by vadnej posilovač ovlivnil to, že jedno kolo nebrzdí a ostatní brzděj až při větším sešlápnutí..navíc si nedokážu představit vadnej posilovač -sice to je teď aktuální téma na FCC, ale nevím co s tím dělaj...pokud neprohnije obal, nemá důvod bejt vadnej-přežije i solidní z5tnej zášlech ze sání o čemž jsem se přesvědčil v coupe (jediný co ho nepřežilo byl Z5tnej ventil na hadici mezi posilovačem a sáním)...

-ani vzdálenost ovládací tyčky od HBV to taky nebude, pokud si HBV nerozebíral, není důvod aby najednou byla větší...

-problém je zřejmě v ovzdušnění, nebo je někde netěsnost, kterou se přisává vzduch..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #12 od ska8er
dal som novy HBV a slabo brzdi lava strava.
pedal mi po prvom zabrzdeni klesol tam kde bol pri starom HBV.
odvzdusnene je to poriadne. tesni to tiez poriadne.
co teraz???

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #13 od ska8er
po zabehnuti dosticiek brzdi lespie aj tak lava strana menej, ale to je v poho....

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.454 sekund
Powered by Kunena fórum