Výměna bubnů za kotouče
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pravděpodoně budeš muset i vyměnit náboje,páč tam klasické uchicení zadního talíře nebude fungovat,držák třmenu bude asi jináč uchicen k náboji..
otázka je jestli budou stačit délky trubiček....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem v plánu to samé, ale pak jsem se na to vykašlal, protože o zadní kotouče se musíš starat, jinak pak nechodí ručka a stejně díky regulátoru si myslím, že účinek nebude zase tak znatelnej. Já mám velké bubny a jsem spokojen, nemusim se o to tolik starat, stačí jednou za rok sundat buben, okouknout prasátko, pakny a vyfoukat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já osobně bych to viděl na výměnu celé nápravy, asi by to bylo rychlejší a jednodušší než měnit jen ramena, která jsou jiná, jak zde bylo řečeno.
Měl jsem v plánu to samé, ale pak jsem se na to vykašlal, protože o zadní kotouče se musíš starat, jinak pak nechodí ručka a stejně díky regulátoru si myslím, že účinek nebude zase tak znatelnej. Já mám velké bubny a jsem spokojen, nemusim se o to tolik starat, stačí jednou za rok sundat buben, okouknout prasátko, pakny a vyfoukat
ručka je velkej problém u kotoučů
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.