Výměna bubnů za kotouče

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od Waltr89
Výměna bubnů za kotouče vytvořil uživatel Waltr89
Našel sem na okraji města polorozebraný vrak Tipa, co má vzádu kotouče. Zajímalo by mě, když si je sundám, jestli mi půjdou na moje Tipo 1.6. A jestli by mi někdo mohl teoreticky poradit jak se sundávaj a co všechno mám vzít. Rozebráno mám už hodně aut ale ještě žádný co má vzádu kotouče, nevím přesně jak to tam je řešený, ale stačí mi stručnej popis. díky.

FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od gabisto
No ja co som teda rozoberal auta a riesil zadne kotucove brzdy, tak to bol ten isty princip, ako je vpredu auta... :wink: A boli to vselijake znacky... Tak si myslim, ze to bude ten isty princip ako vpredu...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Výměna bubnů za kotouče
Gabisto:no to máš sice pravdu,ale (i kdyš sem to nikdy neřešil),tak předpokládám,že budeš muset vyměnit laka od ruční brzdy,páč ke kotoučúm,nebo k bubnúm konce lanek budou jinak uchycenéa budou mít tím pádem i jiné konce.
pravděpodoně budeš muset i vyměnit náboje,páč tam klasické uchicení zadního talíře nebude fungovat,držák třmenu bude asi jináč uchicen k náboji..
otázka je jestli budou stačit délky trubiček....

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Výměna bubnů za kotouče
Trubky, hadicky, naboj, lanko rucky..to vse minimalne:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od stiglitz
Jestli tomu rozumím dobře, tak proč to nevezme celý, i s nábojema atd, protože to bych viděl schůdněji. Má to ABS?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od Waltr89
Tak asi od toho nápadu upustim... Jinak samozřejmě byl umysl vzít celou těhlici s nábojem, třeny, pakliže bych dával kotouče, tak samozřejmost....

FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od Charles
No já osobně bych to viděl na výměnu celé nápravy, asi by to bylo rychlejší a jednodušší než měnit jen ramena, která jsou jiná, jak zde bylo řečeno.
Měl jsem v plánu to samé, ale pak jsem se na to vykašlal, protože o zadní kotouče se musíš starat, jinak pak nechodí ručka a stejně díky regulátoru si myslím, že účinek nebude zase tak znatelnej. Já mám velké bubny a jsem spokojen, nemusim se o to tolik starat, stačí jednou za rok sundat buben, okouknout prasátko, pakny a vyfoukat ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od stiglitz
Když máš dobrý lana a třmeny s deskama tak to brzdí, jak má. Jinak regulátor je problém, já navíc jezdím furt prázdnej a prý to má vlifff...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Výměna bubnů za kotouče

No já osobně bych to viděl na výměnu celé nápravy, asi by to bylo rychlejší a jednodušší než měnit jen ramena, která jsou jiná, jak zde bylo řečeno.
Měl jsem v plánu to samé, ale pak jsem se na to vykašlal, protože o zadní kotouče se musíš starat, jinak pak nechodí ručka a stejně díky regulátoru si myslím, že účinek nebude zase tak znatelnej. Já mám velké bubny a jsem spokojen, nemusim se o to tolik starat, stačí jednou za rok sundat buben, okouknout prasátko, pakny a vyfoukat ;)


ručka je velkej problém u kotoučů
:oops:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od stiglitz
Ne.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.399 sekund
Powered by Kunena fórum