pískání při jízdě po výměně kotoučů a destiček

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od JiFi
ahoj lidi jsem z toho už fakt nešťastnej, při jízdě mi po chvilce začne něco pískat u kol, nevím u kterého, možná obě, ale prostě je to jako když slyšíte cvrčka, ale mnohem hlasitěji a pravidelný interval, mám podezrení že se dřou desticky o kotouč více než je zdravo a nebo nevím, nevím co i o tom mám myslet, s novými deskami i kotouci jsem už najel cca 400km, což mi přijde už celkem dost a měly by snad už sedět ne? je to fakt děs to poslouchat a co pak ti lidé venku, připadám si jako "pérák".. poraďte prosím.. ještě dodám, že když dupnu na brzdu, přestane to

jestli to tu bylo už řešeno moc se omlouvám, nemám teď čas hledat, jsem v práci a mám tu zákoše..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od JiFi
pánové, dostal sjem tip od ram512 jak na to, takže zatím s hypotézami vydržte... mám asi zatuhlý pístek, ne-li na obou stranách

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od zula
jojo,taky bych to hádal,že se ti nevrácí až nadoraz.předtím to nevadilo,protože jsi měl destičky staré a tenké

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od JiFi
jj tak nějak to vidím i já, jsem v praci, podivám se na to odpoledne

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od mmara
On to nemusí být hned zarezlej pístek dost ačsto se stává že orezne držák třmene v místech kde se opírá destička-nahoře a dole - stačí to očistit ocelákem a když ani to nepomůže tak jemně pilníkem srovnat opěrná místa na destičkách, já to vždycky spiluju aby tam byla tak 0,5mm vůle a tím vznikne i rezerva pro případnou korozi :-) takže se o to rok nemusím starat. Ještě to taky někdy na těch místech jemně namažu tepluvzdornou vazelínou.

Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od Charles
Jirko, já jsem ti už psal co s tím...šlapat, zatlačit, šlapat, zatlačit....a pořád dokola, dokud se sám nebude vracet :) Ale nečekej, že by se zasunul sám, jen musí dostatečně povolit tlak, aby byly destičky volné :)když pak točíš kotoučem, tak musí jít opravdu lehce a destičky by neměly moc škrtat.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od michal_tipar

šlapat, zatlačit, šlapat, zatlačit....a pořád dokola, dokud se sám nebude vracet

pokud to máš víc zarezlý tak tímhle způsobem jen zničíš O-kroužek a budeš mít o další pakárnu práce navíc, rozeber to, přejeď jemně ocelákem, přelešti na flicáku a dej z5, budeš mít zase na dlouho pokoj...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od Charles

šlapat, zatlačit, šlapat, zatlačit....a pořád dokola, dokud se sám nebude vracet

pokud to máš víc zarezlý tak tímhle způsobem jen zničíš O-kroužek a budeš mít o další pakárnu práce navíc, rozeber to, přejeď jemně ocelákem, přelešti na flicáku a dej z5, budeš mít zase na dlouho pokoj...


on to má jen na chvíli a přední třmeny bude rozdělávat úplně, měnit hadice atd. jsme spolu o tom mluvili.
Ale mě osobně tohle vždy pomáhalo a tak půl roku byl pokoj. Ale pak jsem udělal všechno, včetně nových pístků a prachovek a od té doby mám klid a nijak si toho nemusím všímat.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od JiFi
jen se pánové nehádejte, vcera jsem vytáhnul celý písek, nejaká rez tam byla, vymenil O krouzek a prachovku, pistek zpet moc pres nový O kroužek nešel, ale nakonec rukama jsem jej tam dal zpět, jezdil tam i zpeta odvzdusnil, už nepíská, ale píská druhý, takže tam to musím udělat také, ještě že mám opravnou sadu...

jinak s tim ocistenim drahy desticek, ano, je fakt že i to pomuze, ale ne uplně, ocitil jsem co slo a u toho kola je u klid, udelam druhe a je to hej..

při té příležitosti jsem dnes ráno namontoval druhou mlhovku, tak teď už jsem plnohodnotný tipouš, jen to ještě elektricky dodělat :lol: 8)

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #10 od satellite22
Prosím o radu,já nic na své Tempře neměnil a ten cvrček se mi po nějaké době jízdy také začne ozývat,neví někdo,co by to mohlo být (je možné ložisko?)? Díky moc,jsme tu nový.Raďa

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #11 od michal_tipar

Prosím o radu,já nic na své Tempře neměnil a ten cvrček se mi po nějaké době jízdy také začne ozývat,neví někdo,co by to mohlo být (je možné ložisko?)? Díky moc,jsme tu nový.Raďa

Dělá to pořád nebo na nerovnostech? I když na našich silnicích se to si těžko posuzuje... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #12 od satellite22
Je to jedno, i když vyřadím, tak se to zpomaluje a pak najednou to zase přestane během jízdy, tak jako to začalo po nějakém čase.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #13 od JiFi
a nemáš náhodou vzadu kotoučové brzdy? pak bych videl problém v zatuhlém pístku - nevrací se pravidelně... předcházelo tomu něco? nebo najednou z ničehonic?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.481 sekund
Powered by Kunena fórum