Kotouče.
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Ahoj, nejlepší je vzít gumovou paličku a trochu jim domluvit. Drží to tam fakt jenom ta rez... Teda pokud máš odšroubované oba jistící šroubky na kotouči a další dva větší, kterýma je přišroubovanej držák brzd k těhlici... Jo a taky musíš zabouchat i z vnitřní strany kotouče a hlavně se toho nebát a bouchnout pořádně...
Držák brzd k těhlici - myslíš klec, co drží pístek? Ten jsem taky sundal.
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No tak pokud máš vše sundané, tak už jenom hrubá síla. Drží to fakt festovně. Nedávno jsem měnil kotouče, tak jsem ty staré taky tak doloval dolů. Tak se toho neboj a pořádně bouchej. A jak jsem psal, tak bouchat zepředu i zezadu.
OK .Díky!
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vem tu palici jak ti radi a proste do toho mlat dokud to nespadne. A bouchej hlavne na misto, kde jsou diry pro srouby, tam je to prilepene
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Ted sem,ale nepochopil, jaky to ma vyznam, kdyz ma trmeny s brzdicema uz dole?
Vem tu palici jak ti radi a proste do toho mlat dokud to nespadne. A bouchej hlavne na misto, kde jsou diry pro srouby, tam je to prilepene
:total: joooo to je fakt jak asik zabrzdí když jsou brzvové destičky s třmenem dole
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ted sem,ale nepochopil, jaky to ma vyznam, kdyz ma trmeny s brzdicema uz dole?
Vem tu palici jak ti radi a proste do toho mlat dokud to nespadne. A bouchej hlavne na misto, kde jsou diry pro srouby, tam je to prilepene
:total: joooo to je fakt jak asik zabrzdí když jsou brzvové destičky s třmenem dole
samozřejmě nezabrzdí, ale to je jen nepodstatný detail....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.