HB BODY vs TLUMEXPLAST
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 5 měsíců zpět #1
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
HB BODY vs TLUMEXPLAST vytvořil uživatel michal_tipar
Jaký máte názor na rozdíl mezi českou verzí bitumenové ochrany podvozku klasika - TLUMEXPLAST nebo něco od HB BODY třeba 930?
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #2
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Gumoasfalt,Tlumexplast se po zimě omeje stím druhým skušenost nemám(pokud se tomu neříká jináč,tučím něco jako"krabáček"je to něco jako o něco tužší silicon),tak potom stím jsou dobré skušenosti a pokud je pod tím povrch porfektně očištěný a připravený tak výborně drží....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Já jsem teď natíral HB Body a je lepší jak gumoasfalt určitě. Bodyčlo šlo krásně natírat a zelézalo do spár, kam jsem chtěl. GA v zimě dost ztvrdne a praská. Tlumex jsem v ruce neměl, ale myslim, že ten má barvu takovou do hněda ne? Ale barva není důležitá, spíš, aby to bylo pružné a odolné i v zimním období. HBčko chválí všichni, co ho použili a každej z těch mi ho doporučil.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 5 měsíců zpět #4
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
já sem právě dělal před několika lety velkou část podvozku tlumexem, žekl bych, že dnes po čase je to pořád stejný jak sem to napatlal, je to černý povlak, při nanášení "tupováním" nechává takový ten chrakteristický povrch - hrbolec. Dá se i rozetřít do hladka.
Všichni tu používají bodyčko, tak jsem jen chtěl znát názor proč... dělá se i ve stříbrné barvě tuším.
http://www.detecha.cz/files/TLUMEX%20PLAST%20A4%20TL%202006.pdf
Všichni tu používají bodyčko, tak jsem jen chtěl znát názor proč... dělá se i ve stříbrné barvě tuším.
http://www.detecha.cz/files/TLUMEX%20PLAST%20A4%20TL%202006.pdf
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #5
od mmara
Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)
Odpověděl mmara pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Pokud Ti nevadí že ten tlumex vlastně nikdy nevytvrdne a při každé práci na spodku se zase.. zašpiníš, tak na ne uplně nový spodek místy orezlý bych řek že je lepší použít ten. Ale při mytý vysokým tlakem se spolehlivě smyje. Proto používám Body ale tady je asi důležitý mít spodek opravdu kvalitně odrezený a naprosto čistý. Vypadá to pak estetičtěji Pokud se to nedá dobře odrezit tak jediná možnost je smíchat ho s nějakým olejem, možná nejlíp převodovým. To tu korozi výrazně zpomalí. Kdybys to jenom zatřel suchým bodýčkem tak vlhkost navzlíná pod něj a pak to jde ještě rychleji...
Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #6
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
mmara napsal:
Pokud se to nedá dobře odrezit tak jediná možnost je smíchat ho s nějakým olejem, možná nejlíp převodovým. To tu korozi výrazně zpomalí. Kdybys to jenom zatřel suchým bodýčkem tak vlhkost navzlíná pod něj a pak to jde ještě rychleji
k závěru té řeči bych si dovolil trochu oponovat,používat olej na spodek auta(myslím tím z venku na plechy,pozor nemyslím dutiny a podobně),je docela nesmysl,páč právě v tom místě to začne co nejrychleji reznout
je potřeba rezavý puchejř kvalitně očistit od bordelu a to i ve zdáleném okolí ocelákem(kotoučem či ručně) potom odmastit a nejdúležitější je použít odrezovač páč ten opravdu chemicky poměrně hodně zachrání a vyčistí plech,potom je důležité použít(a nešetřit na ceně)kvalitní základovou barvu(třeba Formex-základovka na konstrukční oceli) a potom už je poměrně buřt co každej použije za vrchní vrstvu jestli ještě barvu či už nějaký tlumex.....myslím,ale že použít ještě vrchní barvu na základovku a podom nějaký gumový nátěr,či cokoliv jiného i třeba už potom s olejem či sčím koli jiným,to už je jedno....
Pokud se to nedá dobře odrezit tak jediná možnost je smíchat ho s nějakým olejem, možná nejlíp převodovým. To tu korozi výrazně zpomalí. Kdybys to jenom zatřel suchým bodýčkem tak vlhkost navzlíná pod něj a pak to jde ještě rychleji
k závěru té řeči bych si dovolil trochu oponovat,používat olej na spodek auta(myslím tím z venku na plechy,pozor nemyslím dutiny a podobně),je docela nesmysl,páč právě v tom místě to začne co nejrychleji reznout
je potřeba rezavý puchejř kvalitně očistit od bordelu a to i ve zdáleném okolí ocelákem(kotoučem či ručně) potom odmastit a nejdúležitější je použít odrezovač páč ten opravdu chemicky poměrně hodně zachrání a vyčistí plech,potom je důležité použít(a nešetřit na ceně)kvalitní základovou barvu(třeba Formex-základovka na konstrukční oceli) a potom už je poměrně buřt co každej použije za vrchní vrstvu jestli ještě barvu či už nějaký tlumex.....myslím,ale že použít ještě vrchní barvu na základovku a podom nějaký gumový nátěr,či cokoliv jiného i třeba už potom s olejem či sčím koli jiným,to už je jedno....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #7
od mmara
Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)
Odpověděl mmara pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Jasně na tom něco je - no já psal že olej jen v případě že to nepůjde očistit apod. (záhyby atd.) A na odrezovač jsem uplně zapomněl přestože ho taky používám.
Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #8
od bobik43
Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz
Odpověděl bobik43 pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Vsechny auta jsem vzdycky delal BODYckem a super. Hlavne do dveri, prahu, atd pohodlne pistolou
Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #9
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
S bodyčkem nemá zkušenost, ale dělal jsem spodek komplet tlumexem, prvně jen tupováním, teď pistolí bez ředění....drží to parádně tou pistolí je to brnkačka za půl dne je to celé hotové a udělá to pěkný krbolatý povrch, po nějaké chvíli to už není tak měkké, ale stále je to "pružné", jinak jsme to brousil a použil odrezovač, tak snad to chvíli vydrží. Teď jsem něco brousil na autě a pravda je, není to moc příjemné, ten tlumex drží jak sviňa, jak se to vyhřeje, tak v daném místě stíká, ale kolem nic, takže taky pohoda, až mě překvapilo, jak to dobře drží a nejde dolů.
Před:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13633
Foto po ošetření:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13645
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13663
Do prahů a dutin jsem stříkal koktejl: tlumex + olej do dvoutaktů (je levnější a docela hustější). Před 14 dny vybrousil a přetmelil zadní blatníčky, tak snad to chvíli vydrží.
Ale resume bych asi viděl tak. ono bude asi jedno jestli tlumex nebo body, halvní je pořádná příprava, obrousit, odrezit a pak ten ochranný nátěr dostat všude...toť můj názor.
Před:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13633
Foto po ošetření:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13645
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13663
Do prahů a dutin jsem stříkal koktejl: tlumex + olej do dvoutaktů (je levnější a docela hustější). Před 14 dny vybrousil a přetmelil zadní blatníčky, tak snad to chvíli vydrží.
Ale resume bych asi viděl tak. ono bude asi jedno jestli tlumex nebo body, halvní je pořádná příprava, obrousit, odrezit a pak ten ochranný nátěr dostat všude...toť můj názor.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 5 měsíců zpět #10
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
nevím jak pod bodyčko, ale pod obyč tlumexplast se nemusí dávat základovka, protože to má anikorozní přísady - tj to co dělá zahladovku základovkou, o co nejlepším očištění povrchu tu obšírně mluvil vali, a mám naprosto stejný názor, když jsem šťoural svůj podvozek, tak jsem každý puchýřek a škrábanec pěkně do široka odřel až na plech, natřel odrezovačem a pak napatlal tlumexem. Spodek je vpoho, ten se zapráší a přestane brzy lepit, horší jsou části kam se prach moc nedostává, třeba pod zadní nárazník, tam mám pořád "lepidlo"
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #11
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
před STK jsem si hrál s podlahou, rezavé místa oškrábané a natřené základkou na rezavé kostrukce, pak tlumex..
nemám žádnou zkušenost s Body... ale myslím že je to úplně fuk co kdo s čím míchá a patlá.. důležitá je prevence
a domnívám se že mít 1x na víc - pro některé možná zbytečně - stříknuté dutiny ODBORNÍKEM nejsou zbytečně vyhozené peníze
nemám žádnou zkušenost s Body... ale myslím že je to úplně fuk co kdo s čím míchá a patlá.. důležitá je prevence
a domnívám se že mít 1x na víc - pro některé možná zbytečně - stříknuté dutiny ODBORNÍKEM nejsou zbytečně vyhozené peníze
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #12
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Ja delal dutiny, prahy a krizova mista Bodyckem. Pistoli na dutiny. Prazdnou pixlu sem pak naplnil tlumexem a zbytek vzal jim a bez problemu
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michal_tipar
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 5 měsíců zpět #13
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
na dutiny tlumex??? já teda používám MLko (kdysi resistin ML) to je hmota podobná vosku, není mechanicky nijak zvlášť odolná, ale proč taky v dutinách, zato má extrémní přilnavost k povrchu, chová se jak lepidlo. Dá se koupit v elegantním spreji od motipu v asi půlmetrovým šlauchem, s tím se dutiny dělají fakt dobře...
http://www.motipdupli.cz/article.asp?nArticleID=37&nLanguageID=1
http://www.motipdupli.cz/article.asp?nArticleID=37&nLanguageID=1
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #14
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Nene..Na dutiny sem pouzil bodycko urcene na dutiny, musel bych se podivat na cislo. Tohle body vzlyna, takze se v tech dutinach dostane vsude. Prahy sem vzal tim hrubym bodyckem - sustabon a zbytek podlahy tlumexem jako druhou vrstvu
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: HB BODY vs TLUMEXPLAST
Hele Dresi zase mne napadlo neco peprneho,ale necham te zit.
Na dutiny u aut se mi vzdy osvedcilo pouzit reciklaci motoroveho oleje.Ted uz na to tak nejak kaslu. Na ten muj strep nema cenu kazdeho pulroku vymyslet nejake zasahy ,ktere stejne v konecnem dusledku znamenaji malou pomoc v omezeni koroze. Jedine mozne schudne reseni je rozebrat auto ala americka oprava aut,odstranit stare nastriky vyvarit a pak provest nastriky vseho znova. Ruku na srdce komu se toto oplati delal. Tusim ze jediny kdo do toho trosku riznul vice je Honza.
Na dutiny u aut se mi vzdy osvedcilo pouzit reciklaci motoroveho oleje.Ted uz na to tak nejak kaslu. Na ten muj strep nema cenu kazdeho pulroku vymyslet nejake zasahy ,ktere stejne v konecnem dusledku znamenaji malou pomoc v omezeni koroze. Jedine mozne schudne reseni je rozebrat auto ala americka oprava aut,odstranit stare nastriky vyvarit a pak provest nastriky vseho znova. Ruku na srdce komu se toto oplati delal. Tusim ze jediny kdo do toho trosku riznul vice je Honza.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.499 sekund