JAK VYMENIT OLEJ V SERVU?
JESTLI JEN VYSÁT TU NADOBKU A DOLÍT NEBO VYMĚNIT VŠECHEN,ALE TO NEVIM JAK... PORADITE?
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moze odist posilovac!
vysaj celu nadobku,dolej novu, nieco pojazdi,uvydis ako bude kvikat posilovac!!!ak bude velmi hlucny tak sa na to vykasli ak nebude hlucny tak ciklus opakuj.
uz nikdy tam nebudes mat cistu kvapalinu.
aj ked budes velmi chciet vycistit cely system od starej a naliat novu
tak posilovac to vzda ako sa to stalo mne!!!
vypustacie ventili tam niesu!! jedine rozobrat
nemas zac
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Nádržka má nějakou odhadem decku, v systému je tuším 3/4 litru, takže výměna nádržky asi nic nevyřeší
Já sem oddělal hadici co vrací olej z5 do nádržky na tu jsem dal flašku, tu volnou díru ucpi špuntem, připrav do ruky lahev oleje, nech si raději decku někde ve sklenici pro závěrečné dolití...
Někdo ti musím nastartovat motor a ty do toho budeš valit olej a na druhé straně z toho poteče starý, musíš včas zastavit, když bude olej docházet. Píšu to takhle blbě proto, že je to dost fičák jakým se olej ztrácí v servu, takže je to náročný na rychlost reakce, nenatáhnout do systému vzduch a podobně, proto ta decka v rezervě, aby ti nechybělo na dolití nádržce, to by bylo blbý, je to tak rychlý, že nestihne spolupracovník ani otáčet volantem, takže tam si něco starého oleje zůstane, ale vymění se velká část
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevím jak zlechka má servo chodit,ale já ho trochu tlačim,nejde až uplně zlechka.Jezdil jsem z Brávou a tam člověk ani neví,že toči volantem,nedá se to servo někde štelovat? :respect:
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Me vzdycky servo slo dobre, na staricke Prisme sem tocil malickem.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a to neměla posilovač,jen kalsický hřeben.řízízení.....tak fabie ma elektricky servo, takze porovnavat hydrauliku v v tipech a jinych starsich autech s novyma je blbost.
Me vzdycky servo slo dobre, na staricke Prisme sem tocil malickem.
možná sme tehdy byli mladší a měli více sil
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8O jo : já měl 85 a 86r.v atmosfery a neměli ani jedna,kámoš měl turbínu 59Kw 89 r.v,ale tam si už dneska nejsem jistej zda servem byla už vybavena..No nevim, jak ta tva, ale moje mely servo vsechny Mozna i atmosfera, ale to si nejsem ted uplne jist
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.