Hnusny kovovy zvuk pri prejazde nerovnostou

Více
15 roků 4 měsíců zpět #1 od Pumpa
Takze mam taky problem ak moj princ prejde niakou tou nerovnostou tak obcas sa niekde ozyva taky hnusny kovovy taky niaky akoby sa nieco tam cuchalo kov na Kov a ani za toho vsemohuceho boha neviem zistit odkial mal som len par odhady

ak je to od prednej napravy tak myslim zeby to mohli byt tie penove dorazi na tlmicov , inac ked uz som pritom nemaly by tam pasovat s felicie dorazi ? su skoro takeho isteho tvaru a myslim ze po dodatocnej uprave by aj mohli ist . pripadne stabilizator ale ten som pozeral a ako ma nieco za sebou ale este je v celkom dobrom stave a od predku ma uz nic ine take nenapada pripadne ten klobuk oco drzi tlmic o skelet tiez nieje v najlepsom stave .

a druha varianta ak by to aj islo od zadnej napravy co tam by to mohlo byt ? stabilizator ? pripadne pruziny ktore uz maju nieco za sebou ?

ten zvuk sa ozyva ci idem v aute len ja alebo ho mam plno obsadene .

niake rady ? skusenosti ??

dakujem

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #2 od remarque
A nemlátí ti výfuk třeba o pružinu?

Pokud ne,koukal bych po silentblocích ramen a podobně.Dorazy předních tlumičů to nemůžou dělat,teda pokud nemáš pružiny zkrácený o dva závity :D .

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #3 od stiglitz
Čepy ramen, silentbloky ramen, stabilizační tyčky, ale třeba i volná destička v držáku.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #4 od Libor
Mě to dělaly šmejdský destičky v kombinaci s vymlácenejma pouzdrama brzdičů (jsou v nich ty 2 tyčky které přitahuješ při výměně destiček) . Ty špatné destičky měli moc měkké přítlačné pružinky, takže destičky byly málo přitlačované. Dal jsem nové desky a je to o 90% lepší. Lehce tuknou ty vymlácený pouzdra když vemu opravdu větší a hrbol a náraz je prudký... jinak drobné nerovnosti podržejí ty desky, takže pouzdra necvakají. Plus to dělaly i čepy ramen..ale to jsou většinou takové větší rány a ne tak časté... cvakání od brzdičů je takové vysloveně kovové a častější.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #5 od stiglitz
Poznáš tu destičku, když na třeba dlažbě nebo těch nerovnostech, až to začne, lehce přišlápneš brzdu. Jestli cvakání bude pokračovat, hledej jinde.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #6 od jipaf
podívej se na zadní tlumiče, jestli náhodou nejsou urvané na horních úchytech..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #7 od Pumpa
akurat idem nieco zrobit stym homokinetickymi klbmi lebo pri zatacani to niekde od laveho kolesa praska ked tocim do lava mozno uz je to vybehane a naposledy co som robil brzdy tak som si vsimol puknutu manzetu ... tak ked budem mat dole poloos tak musim este detailnejsie pozriet vsetky tie veci dokladne co sa tu spomenuly hlavne ramena , stabilizator a cepy ked pridem s pracovnej cesty a hlavne ten vyfuk pozrem ... zas jeden profesionalny zvarac mi zvaral auto tak prekontrolujem uchytenie vyfuku mozno zabudol tam dat tie tlmiace gumy alebo mozno niaka vypadla ... jifpaf tak to by bolo urcite viac citit keby tlmice mi odpalilo :D

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #8 od jipaf
Pumpa,
u zadních to skoro ani nepoznáš tak jednoduše.. na rovné cestě to má takový divný klepavý zvuk jako skoro šišaté kolo, a u nerovností to jakoby třískalo.. taky mi občas od zadu na velkých nerovnostech při ostřejší jízdě něco kleplo a na rovince v klidu nic, a přišel jsem na to, až když jsem měnil u zadních ramen to uložení ty ložiska, měl jsem utrhnutý ten horní prstenec kolem gumy a ta guma byla na tom šroubu

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #9 od pegas77
tak me dela taky ted auto zezadu desny zvuky ale bylo heverovany, podeziram tlumic, uz je asi na vymenu pac uz mi to jednou po vymene vyfuku delalo a pak to samo prestalo druhy den staci kdyz to stoji stlacit zadni cast auta dolu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.380 sekund
Powered by Kunena fórum