vymena zadnich tlumicu
jak narocne je vymenit zadni tlumice vybaven jen klasickym heverem a beznym naradim (zadny momentovy klic a tak)
chytra knizka pise zvednout cely zadek a to nemam jak a utahnout pak spravnym momentem taky nemam jak
a hlavne v knizce snadno vypadajici veci nakonec v praxi dopadnou jako hlavolam (vymena spojkovyho lanka 4 hodiny misto 20 minut)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak vymena je jednoducha. Nahore skrz napravnici hlavice 15 myslim - bacha, aby sroub nespadl do nitra naravnice. Dole matka 19, sroub vyklepnout. Vyndat, vymenit a slozit. Momentak v tomto pripade hod do kose
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
minulý týden jsem dával velmi zánovní zadní plynové tlumiče, (jinak plyno-kapalinové), nadzvednout zadek, položit na špalky - zajistit, shodit kolo, pak můžeš odkroutit spodní matici tlumiče ( račna s 19-kou a 19 otevřený na čtyřhran hlavy šroubu), dát hever pod zadní rameno, jinak pozor, nevím jaký máš hever, ale zvedák zvedá kolmo a rameno jde po oblouku a navíc na něm není ideální rovná plocha, já to řešil opatrností a dřevěnou desečkou,
až se ti mírně stlačí tlumič a vytáhneš spodní šroub pak hurá na horní, je schovaný pod plastovým tubuskem vsunutým v nosníku, je to na račnu s 15-kou a kratším nástavcem, nevím jak u koho ale já měl obě hlavy těch šroubů mírně mimo, musel jsem použít domlouvátka a ořechovi pomoct na hlavičku silou, odkroutíš a opatrně vytahuješ ven, dej bacha ať ti nezůstane tj nespadne ani šroub a ani ořech do profilu, (jako mě budu jezdit s ořechem, tak to dopadá když jsou díry mimo hlavu a nejsi zrovna hodinář)
opačně se to skládá..
a víc už jenom dodat, s chutí do toho a půl je hotovo
ps: jinak můžeš použít stahovák na zadní péra, ze dvou plocháčů, díry 13cm od sebe, a dvou závitovaných tyčí, (šroubů), je to sice zdlouhavější proces, ale když máš nic moc zvedák, může ti trochu tzv vystřelit, protože to nezvedáš v ose, a trochu tě to může klepnout přes prsty..
ale neboj se toho..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odkud jsi, klidne ti je vymenim.
jinak vymena je jednoducha. Nahore skrz napravnici hlavice 15 myslim - bacha, aby sroub nespadl do nitra naravnice. Dole matka 19, sroub vyklepnout. Vyndat, vymenit a slozit. Momentak v tomto pripade hod do kose
ahoj, Brno
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ted sroub dole by s enemel protacet, pac diky tomu 4hranu se zachyti o rameno, je tam takovy vylisek.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a dole ten šroub, pokud je na něm koroze a jde z tuha, a máš už pár závitů odkroucených, pak se šroub protočí a ta čtyřhraná hlava tzv odskočí a už se protáčí..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
auto nema tazne prevazne s malo ludmi chodene, alesi myslim ze vacsi vplyv na to maju proziny, co vy na to
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
především si skontroluj všechny pneu,jestli je ve všech požadovaný tlak.potom jdi až po nápravách a jejich vůlích.ked auto plave, maju vacsi vplyv tlmice alebo pruziny ???
auto nema tazne prevazne s malo ludmi chodene, alesi myslim ze vacsi vplyv na to maju proziny, co vy na to
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ked auto plave, maju vacsi vplyv tlmice alebo pruziny ???
auto nema tazne prevazne s malo ludmi chodene, alesi myslim ze vacsi vplyv na to maju proziny, co vy na to
pokud auto plave, taky krom tlaku v gumách, i čepy a uchycení zadního ramena tzv kola do A
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.