1.7D pri studenem motoru nadmerne vibrace v rizeni

Více
15 roků 3 měsíců zpět #1 od neohoney
Zdravim,kdyz rano vyrazim do prace a nastatuju tak se mi zacne trast cela palubovka i s volantem,trva to do te doby nez se to ohreje,drive to nedelalo,muze byt neco v prdeli?
Dik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #2 od skvelejmira
Nejaky gumovy uloženi. Jinak bych tomu nevenoval zbytecnou pozornost. Mam tu 1,7d, a po nastartovani to lita, jak kdyy na sobe chtelo udelat uzel a jak se ohreje, tak konec. Asi je to normalni

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #3 od neohoney
taky si myslim,hlavne,ze to jezdi.Jakou mas spotrebu?Ja pres leto kolem 4,5/100 a pres zimu tech 5/100.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #4 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma tipo
při studeném motoru je to spíš vadným spalovaním, u toho mojeho, kdysi pomohla výměna žhavičů. v dalším případě (už i za tepla) to jsou už opotřebované silentbloky(držáky) motoru.

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od eifel
Odpověděl eifel pro téma skus
silentbloky na motore a prevodovke. Prip. ak to robi v zime skus este trysky alebo cerpadlo. Zhavice s tym maju do cinenia len pokial nenakopnes motor. potom uz vobec.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #6 od swoop01
Mimochodem, vymena vsech silenbloku za nove stoji to co dnes cele Tipko :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #7 od Hody
Odpověděl Hody pro téma Mám trochu podobný problém!
Zdarec!
Mám tiež 1.7D a mám trochu podobný problém od istého času cca mesiac dozadu. Moje autíčko štartuje v pohode, pri rozjazde 1 - 2 a ešte ako tak aj pri 3-ke nič! Pohoda, no pri zaradení 4 - 5 ky a pridaní plynu trasie celou prístrojovkou (teda prednou časťou auta) a to bez ohľadu na to či je motor studený alebo zahriaty. Deje sa tak pri rozbiehaní akonáhle dosiahne v 4-ke alebo aj v 5-ke určité otáčky chvenie prestane. Rovnako prestane aj keď ho dám pri rovnakej rýchlosti do neutrálu. Kolesá to nerobia, kontroloval som a skúšal som obuť druhé kolesá. Homokineťák nie je úplne 100%ný, ale ešte to nie je zlé, silenbloky som skontroloval tiež, ale takto navonok nič čudného som nezbadal no ruku do ohňa by som za ne nedal. Predtým mi to aj šklbalo pri rozjazde 2-3-4-5 kým môj kolega (tiež Fiaťák Fiat Uno 1.3D) mi vyčistil nádrž aj sitko v nádrži a utesnil mi šrób na odvzdušňovanie palivového systému na držiaku paliv. filtra odkiaľ mi to vraj nasávalo falošný vzduch a preto ma šklbalo pri pridaní plynu. Teraz to šklbanie prestalo-akurát mi to teraz trasie predkom pri 4-5ke pri pridaní plynu. Nechápem to! Neviem, čo to je?

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #8 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma tipo
2hody:výše uvedené silentbloky nebo spojka

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.647 sekund
Powered by Kunena fórum