kotoučové brzdy v zadu a nebrzdi

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od tommy
Mám v zadu kotouče s ABS a když auto nadzvednu,někdo šlápne na brzdu tak kola v zadu se zastaví,ale když zaberu tak s ními otočím,to je trochu divné ne? Chovají se obě strany stejně,v předu s nimi ani nehnu...
Co myslíte,je to ok nebo je něco špatně???


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od nuni
je to díky omezovači brzdneho učinku.Když odlehčíš zadní nápravu,tak omezovač přepustí tlak na zadní brzdy a ty brzdí s menším účinkem.Pokud ti to ale nebrzdí ani na zemi,tak zkontroluj ten omezovač.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od tommy
jo to mě nenapadlo,ale jak to zkontrolovat na zemi?
Nadzvedl jsem vždy jedno kolo a točil jinak nevím...


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #4 od Charles
musíš zvednout kolo za rameno, aby si regulátor myslel, že je auto pořád na kolech, pak by to mělo brzdit podstatně víc :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od michal_tipar
a když to víc brzdit nebude, což není bohužel nijak vzácné, tak musíš repasovat brzdy. Kompletně rozebrat vyčistit, vyměnit těsnění, gufera,O-kroužky, pak to bude zase makat...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od nuni
no,já osobně bych šel spíš po tom regulátoru

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #7 od tommy
zvedal jsem to za tlumič tak nevím,brzdy jsem jednou rozebrané v zadu měl tam je vše ok,doufám


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #8 od Dresik
Podivej se, zda neni uhnila ta pruzinka co pracuje s omezovacem. Je mezi nim a stabikem na zadni naprave. Popripade zkus mrknout pod manzetu toho omezovace, jestli je tam nejaka vazelina a neni to zatuhle. Ta tycka uvnitr by mela lehce chodit

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #9 od tommy
tak jsem to zvedl za rameno a nic stale kolem otočím když pořádně zaberu ,tak nevím co dal?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #10 od tommy
Tak jsem koukl na ten omezovač,kloub uplně nefunkční,zarezlej,pružinka vyběhlá volná. Pružinku jsem napnul,kloub rozhejbal a je to lepší. S toho omezovače vypadla jaká si tyčka s velkou podložkou,tak jsem to jen namazal a uvidíme


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #11 od Sosak1
Ahoj, nemáte někdo dobrý typ kde se dá omezovač brzdného účinku na Tempru 1,6 koupit? Předem dík.

Petr Sobotka
774054064

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #12 od michal_tipar
fungující na takhle starý auto těžko, jedině repasovnaý nebo nový a to už se ti vyplatí svůj omezovač vyndat a nechat repasovat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #13 od Libor
Většinou je to festovně zarezlý...ale já jsem svůj pořádně očistil, promazal a funguje, uvnitř byl funkční... nejhorší je zareznutí toho pákového menchanismu... v autokelly stojí novej kousek 3700Kč.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #14 od michal_tipar

... novej kousek 3700Kč.

8O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.444 sekund
Powered by Kunena fórum