Dotaz na ABS
14 roků 11 měsíců zpět #16
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: Dotaz na ABS
myslím že zadní kola by se blokovat neměla(jenom přibrždovat) a né zastavovat,jináč by ti to rozhazovalo autonojo,ale řešime trochu jinej problém...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 11 měsíců zpět #17
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: Dotaz na ABS
iny problem, ved abs je od toho aby sa kolesa nezablokovali, a ak mas problem,tak musis vediet ako system funguje. ziadne koleso nema blokovat ak ma abs, a tie zadne su brzdene menej lebo zadok je lahky.
zatazovy regulator netreba, jeho funkciu prebera abs.
zatazovy regulator netreba, jeho funkciu prebera abs.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #19
od Krtek-NA
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Odpověděl Krtek-NA pro téma Re: Dotaz na ABS
Nemá když má ABS, na co taky, když blokování právě ABS zabraňuje
Dále ABS se aktivuje až při určitý rychlosti - jak bylo řečeno správně aby to zastavilo, dál je tam malinko vyšší rychlost kvůli autodiagnostice a provedení resetu systému, taky zde bylo řečeno správně. Nevím přesně tyto hodnoty, mám zmáklí Tevesy na Fordech, ale Fiata nevím.
To že zadní kola blokují, je dle mého váznoucím třmenem, nebo špatným ložiskem.
Dále ABS se aktivuje až při určitý rychlosti - jak bylo řečeno správně aby to zastavilo, dál je tam malinko vyšší rychlost kvůli autodiagnostice a provedení resetu systému, taky zde bylo řečeno správně. Nevím přesně tyto hodnoty, mám zmáklí Tevesy na Fordech, ale Fiata nevím.
To že zadní kola blokují, je dle mého váznoucím třmenem, nebo špatným ložiskem.
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #20
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Dotaz na ABS
ale má regulátor:) i s ABS....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #21
od Krtek-NA
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Odpověděl Krtek-NA pro téma Re: Dotaz na ABS
Nezdá se mi, ale jak říkám, fiata neznám, tak se nebudu hádat
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #22
od Libor
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Odpověděl Libor pro téma Re: Dotaz na ABS
Vzhledem k tomu že jsem pod autem proležel půlku léta, tak jsem si stačil všimnout že mám jak regulátor tak ABS ... takže se to nevylučuje
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #23
od Krtek-NA
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Odpověděl Krtek-NA pro téma Re: Dotaz na ABS
Dnes pokud se mi bude chtít, tak budu řešit váznoucí brzdy, tak se na to schválně mrknu mám tipo ´94 s ABS...
Stejně skončím u vadnejch ložisek, kéžby to bylo "jen" ve třmenech
Stejně skončím u vadnejch ložisek, kéžby to bylo "jen" ve třmenech
Fiat TIPO ´94 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #24
od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: Dotaz na ABS
Tipo 1,4iE r.v. 9/1995 s ABS. Rozhodne nemam v zadu omedzovac brzdnej sily, ktory sa pouziva na autach bez ABS. Ani tam nikdy namontovany nebol. Nedava to logiku taka kombinacia. Omedzovac brzdnej sily zadnej napravy zabranuje prebrzdeniu zadnej napravy, ak nieje vozidlo zatazene a naopak pri zatazenom vozidle zabezpecuje plny prietok kvapaliny do zadnych brzd a tym aj plny brzdny ucinok zadnych kolies. Auta s ABS ho teda nepotrebuju, lebo prebrzdeniu zadnej napravy zabranuje ABS.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #25
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Dotaz na ABS
tak mi vysvětli proč se stále montuje a má ho 90% všech aut s ABS... a nejen s ním... vyjímku snad již tvořej auta se systémy elektronický stabilizace..kd epotřebuješe co největší tlak za co nejmenší dobu..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #26
od Libor
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Odpověděl Libor pro téma Re: Dotaz na ABS
jamk1 : no jenže ABS zabranuje pouze uplnému zablokování kol....ale určitě nereguluje brzdný učinek pokud se kola točí....a pro takové případy tam je ten regulátor aby prostě předek brzdil víc než zadek a ABS v té chvíli do toho namá co kecat.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #27
od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: Dotaz na ABS
Libor - mas v podstate pravdu, ale aj tak ak sa nad celym tym problemom zamyslis, tak logicky prides k tomu zaveru, ze kazde auto ma najvacsi brzdny ucinok prave na hranici blokovania kolies. A prave preto je tam to ABS, ktore to zabezpecuje. Nieje podla mna dovod este okrem fungujuceho ABS davat do cesty nejaky zatazovy regulator. Je predsa ziaduce, aby vozidlo malo za kazdych jazdnych podmienok a pri kazdej zatazi co najvyssi brzdny ucinok.
Ale ak niekto na Tipe ma aj ten regulator aj ABS, asi to tak bude a nemozem sa o tom hadat. Ale pripada mi to nanajvys podivne.
Ale ak niekto na Tipe ma aj ten regulator aj ABS, asi to tak bude a nemozem sa o tom hadat. Ale pripada mi to nanajvys podivne.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #28
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Dotaz na ABS
ten zátěžák tam je z jednoho prostýho důvodu (vyjma aut jak jsme psal se stabilizačním systémem..)
a to z toho, že díky většímu účinku zadních brzd by tě při nouzovým brždění (neboli nadoraz) ochotně předběhl lehkej zadek (takovýhle sklony má při nouzovým brždění skoro každý snížený auto bez neseřízenýho regulátoru..)a roztočíš se jak káča.. na nějaký pidibubny se ten zátěžák samozřejmě montovat nemusel.. ale na větších bubnech a kotoučích vzadu to je již nutnost
a to z toho, že díky většímu účinku zadních brzd by tě při nouzovým brždění (neboli nadoraz) ochotně předběhl lehkej zadek (takovýhle sklony má při nouzovým brždění skoro každý snížený auto bez neseřízenýho regulátoru..)a roztočíš se jak káča.. na nějaký pidibubny se ten zátěžák samozřejmě montovat nemusel.. ale na větších bubnech a kotoučích vzadu to je již nutnost
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #29
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Dotaz na ABS
Na Lybre zatezak uz nemam, tam je nejaky system ebd, ktery tohle ma na starost.
Jinak zatezaky se normlane davaly na auta, ktere mely abs. Osobne mohu vyjit ven a napocitam hned 3 auta, ktere tu stoji
Jinak zatezaky se normlane davaly na auta, ktere mely abs. Osobne mohu vyjit ven a napocitam hned 3 auta, ktere tu stoji
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.514 sekund