odvzdušňování
a proč s nebo bez...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ?
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
U mě odvzdušňování brzd vždycky znamená kompletní výměnu kapaliny tak je potřeba šlapat poměrně dlouho, zvlášť na zadních kolech, většinou proteče systémem 1l bzdovky...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevšiml jsem si, že bych napsal, že JÁ to tak dělám :idea:a že bych měl na puntu vývěvu jsem taky jaksi nepostřehlné všichni máme třebas vývěvu jako ty, né všichni si vyrobíme nějaký bazmek mezi pumpu a nádobku, a tu trochu benzínu co se spálí při šlapání na volnoběh, je to pořád levnější než bych si ji musel jet někam půjčit,..
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ?
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál?
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale ještě bych dodal já jsem sundával i kola,pěkná pakárna ale nemohl jsem se k tomu jinak dostat
takže s kolama nebo bez kol?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
používám hadičku a skleničku s trochou kapaliny,páč 1)při zpěrném chodu pedálu se zpět nenasaje vzduch a to na 100%
2)vidím či jde už kapalina nebo ještě vzduch.
-takhle se krásně vymění kapalina a i podle barvy vidíte zda už došla nová či se ještě vyprazdnuje stará(skoro většinou už černá,nebo tmavá kapalina)
Ps:při omezovači na zadní nápravě je potřeba je potřeba jí mít zaríženou(omezovač je více otevřen) a tím je i volnější prútok kapaliny skrz něj.
proto k tomuto účelu je nejlepší rampa
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo ty seš štíhlej co máme říkat mi staří tatíci :Sundávám obě přední tak že auto vpředu postavím na špalky a dozadu si vlezu pod auto. Vzadu je to sice natěsno a člověk se u toho kroutí a hledá tu nejsprávnější polohu, ale jde to v pohodě .. pokud člověk nemá velký pupek
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak skypane: bříško zatím velké nemám, ale to je i věkem, stále jsem mezi nejmladšími na fóru a jsou mezi náma i starší kteří mají bříško menší než já
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.