odvzdušňování

Více
14 roků 8 měsíců zpět #1 od jipaf
odvzdušňování vytvořil uživatel jipaf
s moterem či bez...
a proč s nebo bez...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
a proč teda odvzdušnovat brzdy za nastartovaného motoru, když v žádné chytré knize o tomto není ani zbla :?: proč ne třeba za pomoci pumpy tlačit brzdovku do systému pod tlakem, bez nutnosti startovat motor anebo našlapávat brzdy :wink: to je zas anketa jako prase, navíc pojmenovaná nepřesně

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #3 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: odvzdušňování
Motor netreba. Osobne ani neslapu. Pouze odvzdusnuju kompresorem :?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #4 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: odvzdušňování
né všichni máme třebas vývěvu jako ty, né všichni si vyrobíme nějaký bazmek mezi pumpu a nádobku, a tu trochu benzínu co se spálí při šlapání na volnoběh, je to pořád levnější než bych si ji musel jet někam půjčit,..
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ? :D
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál? :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: odvzdušňování
zásadně bez, s posilovačem vůbec necejtim, kdy je správně našlápáno, právě tam neni ten tlak nohy na pedál...při našlapávání se mi to zdá citlivější a líp poznám, že tam je ještě bublina.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: odvzdušňování
já naopak jedině s motorem, protože to usnadní šlapání, místo trojitého sešlápnutí na plný tlak stačí jednou, navíc beru v potaz i osobu "šlapače" :wink:
U mě odvzdušňování brzd vždycky znamená kompletní výměnu kapaliny tak je potřeba šlapat poměrně dlouho, zvlášť na zadních kolech, většinou proteče systémem 1l bzdovky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #7 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Já jsem taky fanda ovzdušňování s motorem, protože bez to nemá ty pořádný grády. Taky jsem dřív ovzdušňoval bez motoru, ale nedařilo se mi to udělat pořádně, navíc člověk kolem toho lítal jak sršen kole po kolu. S motorem se mi vždycky podařilo vymáčknout z potrubí ještě bublinku, hlavně na zadních kolech.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #8 od MarianBarton
Odpověděl MarianBarton pro téma Re: odvzdušňování
Bez. Clovek lip cejti zda pedal tvrdne, nespaluje palivo a clovek, kterej dela zadky, nen spalenej od vyfucku a neni nadejchanej splodin.

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy

né všichni máme třebas vývěvu jako ty, né všichni si vyrobíme nějaký bazmek mezi pumpu a nádobku, a tu trochu benzínu co se spálí při šlapání na volnoběh, je to pořád levnější než bych si ji musel jet někam půjčit,..
a to, že se o tom nepíše v knize nic? to je jako zakázané? nesmí se to? s motorem jde pedál lehčeji, je tam přece posilovač, tak proč si něco neulehčit,... když jsem posledně měnil kapalinu, pomáhala mi manželka, tak proč ji nutit držet se volantu a drepčit po pedálu a namáhat se ? :D
Michale, pokud to děláš třebas přetlakem či podtlakem, je pro tebe zatěžko tam jednoduše prdnout hlas bez a jít dál? :D

nevšiml jsem si, že bych napsal, že JÁ to tak dělám :idea:a že bych měl na puntu vývěvu jsem taky jaksi nepostřehl

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: odvzdušňování
jedině bez není smrad okolo a jako u zadku u výfuku je to hnus,
ale ještě bych dodal já jsem sundával i kola,pěkná pakárna ale nemohl jsem se k tomu jinak dostat
takže s kolama nebo bez kol? :lol: :lol: :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #11 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Sundávám obě přední tak že auto vpředu postavím na špalky a dozadu si vlezu pod auto. Vzadu je to sice natěsno a člověk se u toho kroutí a hledá tu nejsprávnější polohu, ale jde to v pohodě .. pokud člověk nemá velký pupek :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: odvzdušňování
no já dodám jenom několik poznatkú:kdyš je ABS je to o hodně jednodužší s motorem(i já to mám za sebou už i na Švédovy)páč jde to lechčeji a je jistota že pedál jde opravdu na doraz.
používám hadičku a skleničku s trochou kapaliny,páč 1)při zpěrném chodu pedálu se zpět nenasaje vzduch a to na 100% :!:
2)vidím či jde už kapalina nebo ještě vzduch.
-takhle se krásně vymění kapalina a i podle barvy vidíte zda už došla nová či se ještě vyprazdnuje stará(skoro většinou už černá,nebo tmavá kapalina)
Ps:při omezovači na zadní nápravě je potřeba je potřeba jí mít zaríženou(omezovač je více otevřen) a tím je i volnější prútok kapaliny skrz něj.
proto k tomuto účelu je nejlepší rampa :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: odvzdušňování

Sundávám obě přední tak že auto vpředu postavím na špalky a dozadu si vlezu pod auto. Vzadu je to sice natěsno a člověk se u toho kroutí a hledá tu nejsprávnější polohu, ale jde to v pohodě .. pokud člověk nemá velký pupek :lol:

noo ty seš štíhlej :roll: co máme říkat mi staří tatíci :?: :twisted: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #14 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: odvzdušňování
Já bez motoru, s koly a se skleničkou jako skypan.

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #15 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: odvzdušňování
Styl ovzdušnění mám podobný jako skypan. Koupil jsem si necelé dva metry silikonové průhledné hadičky a tu používám kromě natahování kořalky z demižónu taky k ovzdušnění brzd (její kousek odřežu, ne aby si někdo myslel že s tou stejnou hadicí nasávám kořalku i brzdovku :D) V hadičce člověk vidí všechno. Nehrozí ani takový problém jako zpětné natažení vzduchu do válce/třmenu jako bez použití hadičky.

Jinak skypane: bříško zatím velké nemám, ale to je i věkem, stále jsem mezi nejmladšími na fóru a jsou mezi náma i starší kteří mají bříško menší než já :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.608 sekund
Powered by Kunena fórum