Predne brzdy z 2.0 16v na moje 1.8 GT

Více
14 roků 8 měsíců zpět #1 od duro7
Zdravim podarilo sa mi dneska doniest Sedicivalvole v povodnom stave ale na diely a chcel by som si prehodit komplet predne brzdy na moje GT,podla majitela maju 5000km a brdi super tak bysom ich chcel prehodit na moje len neviem ci tam pasnu,chel som si prehodit aj zadnu napravu s kotucmi ale ako som tu cital tak su problemy z rucnou brzdou ktora nefunguje ani tu atd. tak si asi necham bubny ktore su po repase.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #2 od vankusBB
nepostrehol som otazku....
teraz neviem ci len nemachrujes... :D :D :D
:wink: :wink: :wink:

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #3 od duro7
Ahoj trochu som sa nechal uniest s kompletneho sedici tak to trochu vyzeralo ze machrujem:) ja som chcel iba vediet ci by prehodenie prednych brzd vyzadovalo nejake velke upravy.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #4 od Tomio007
Akorát potřebujes homokineťáky na poloosu ať ti to vleze do těhlici,a těhlici originál z 16V,protože jiná tam nepasuje,protože má velké kotouče,8V má menší rozteč děr na třmen a je blíž u těhlice. Takže pokud más originál těhlice,třmeny a kotouče tak máš práci na jedo dopoledne.

Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #5 od duro7
A budu pasovat homokinetaky z 2.0 16v na moju polos co mam na mojej 1.8?

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #6 od jirkaR
hlavně bacha na kola .Na ty 16V brzdy ti nemusí sednou ráfek

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #7 od Tomio007
Pokud mas stejnou diru v obou tehlicich tak jen prehodis tehlice. Ale na trmeny z 16v das minimalne 15 kola.

Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #8 od duro7
To o tych kolesach viem a mensie ako 15tky na auto nedavam.Hanbim sa za to ale musim sa opytat co to je ta tehlica.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #9 od Tomio007
Ten kus litini,co na který dáváš třmeny a kotouč.

Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #10 od duro7
Tak som pozeral na stranke z dielamy a vyzera ze 1.8 a 2.0 16v maju rovnake homokinetaky ak som dobre pozeral.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #11 od Malcom
A proč si nenecháš raději to 16v sedici? :-D

Fiat Tipo,Sedici Valvole,107kW,1991 RED

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #12 od duro7
Ja by som si ho nechal ale kasna je k.o tak to nema bohužial vyznam.A moja 1,8 ide tiež dobre:) som s nou velmi spokojny.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #13 od duro7
Chlapi mam este dotaz ked uz by som sa predsalen rozhodol prehodit tie brzdy nebude treba vymenit aj Hlavny brzdovy valec zo 16v?predsa len tie brzdy su o dost vacsie ako mam teraz.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #14 od mk-tec
...zjisti si, jestli mají obě auta stejný typ HBV. Pokud ano, stačí to - a mělo by to stačit. Já jsem měl obyč 1.6 s nechalezenýma kotoučama a předělával jsem to na 257 mm chlazený drážkovaný ATE, brzdy FERODO a je to úplně jinde oproti sérii. Ono toiž nezáleží ani tak na velikosti, ale na kvalitě !!! I závodní auta jezdí kotouče 260mm na asfaltu a zabrzdí na fleku.

Pokud jsou jiný a máš možnost si to vzít, raději si to zrepasuj, vyměň gumky a předělej...Každopádně by jsi tím měl získat, vždyť na ty brzdy jezdili i první Coupé 16VT

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #15 od Charles
souhlasím s Mirkem...brzdí mu to absolutně nepřekonatelně :)

Jen Míro, je obecně známo, že brzdy u starších fiatů jsou dosti poddimenzované. každopádně souhlasím s tím, že je rozhodující kvalita, na bravu mám obyčejné plné kotouče pilenga a desky pagid a je to rozdíl jako blázen. Na tipo asi zvolím také desky Ferodo...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.080 sekund
Powered by Kunena fórum