posilovač..
14 roků 8 měsíců zpět #1
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
posilovač.. vytvořil uživatel jipaf
mám otázku do diskuze, pro odborníky a znalce, tak že doufám,že mi někdo odpoví..
už tady někdo z vás dělal GO na posilovači? existuje na to nějaká opravná sada? dá se to např posílit změnou řemenice?
proč se ptám? posilovač posiluje, ale mi se to zdá asi málo, teda ve srovnání s novými auty, hlavně pocit při parkování do řady, tj dopředu do zadu, na volnoběh, občas klesnou otáčky na 6oo-7oo a pak už se mi to zdá slabý..
zdá se mi to nebo máte to i vy stejný??
už tady někdo z vás dělal GO na posilovači? existuje na to nějaká opravná sada? dá se to např posílit změnou řemenice?
proč se ptám? posilovač posiluje, ale mi se to zdá asi málo, teda ve srovnání s novými auty, hlavně pocit při parkování do řady, tj dopředu do zadu, na volnoběh, občas klesnou otáčky na 6oo-7oo a pak už se mi to zdá slabý..
zdá se mi to nebo máte to i vy stejný??
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: posilovač..
hohoo juro, měl jsi napsat, že ti jde o servo (řízení) a ne o posilovač brzd nebo se pletu?
Jinak odpovím ti, že to je u těchto aut normální. Jelikož vnitřní struktura serva není dělaná tak, aby vyvinula větší tlak. Nová auta mají často servo elektrické, nikoliv hydraulické. Prostě to je o tom, jaký tlak umí čerpadlo vyvinout. Už jsme zkoušeli i výměnu za jedno v top stavu a změnu se nekonala. Taky jak starý tam máš olej?
Jinak odpovím ti, že to je u těchto aut normální. Jelikož vnitřní struktura serva není dělaná tak, aby vyvinula větší tlak. Nová auta mají často servo elektrické, nikoliv hydraulické. Prostě to je o tom, jaký tlak umí čerpadlo vyvinout. Už jsme zkoušeli i výměnu za jedno v top stavu a změnu se nekonala. Taky jak starý tam máš olej?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #3
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: posilovač..
teoreticky by se dal,změnit prútok oleje čerpadlem(aby olej púsobyl větším či menším tlakem na servořízení-hřeben řízení),vím že u Peugeota jde stím něco dělat,přenastavením prútok ventilů.
u Tipa nevím,áč sem měl servo pumpu rozebranou tohle mě v tu chvíli nenapadlo študovat
jináč myslím že servopumpy mají minimálně dva druhy rozměrú řemenic použivané na benzínové a naftové motory.
u Tipa nevím,áč sem měl servo pumpu rozebranou tohle mě v tu chvíli nenapadlo študovat
jináč myslím že servopumpy mají minimálně dva druhy rozměrú řemenic použivané na benzínové a naftové motory.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #4
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: posilovač..
na to mi pomáhalo sednout do staré škodovky která měla maticové řízení.
potom sedneš do tipa a připadáš si jak v ráji ,ten posilovač jede potom jak pomásle
potom sedneš do tipa a připadáš si jak v ráji ,ten posilovač jede potom jak pomásle
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #5
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: posilovač..
no posilovač v tipu je sice slabší ale oproti autum bez posilovače i na parkovaní dobrý, pro mě není třeba točit jedním prstem, navíc ve vyšších rychlosteh jsem rad za to jak se posilovač chová , u aut kde to jde moc snadno je to někdy strašně citlivý a při větru auto litá sem a tam
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #6
od mk-tec
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Odpověděl mk-tec pro téma Re: posilovač..
...naše auta jsou jedny z mála, která mají posilovač řekl bych dělaný akorát. Pomáhají při zatáčení a při tom stále zůstáva zpětná vazba a cítíš ve volantu, jak se chovají a reagují kola. Novější mají el. posilovač, ty lepší i s proměnným účinkem, který se s vyššími rychlostmi snižuje - právě pro to, aby si cítil to chování vozidla....
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #7
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: posilovač..
Přesně tak, proto teď existují i ty různé dual drive, nebo konkrétně u fiata tlačítko City, které zapíná větší citlivost posilovače ve městě. Přeposilované řízení bývá občas ještě větší katastrofa, než řízení bez posilovače.
BTW: kdo nezažil V3S, nepochopí.
BTW: kdo nezažil V3S, nepochopí.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
14 roků 8 měsíců zpět #8
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: posilovač..
po výměně oleje se žádná zjistitelná změna nekonala, nevím jak dlouho tam ta černá hmota protíkala, počítám že od výroby, výměna za ATF II proběhla a nepocítil sem změnu k lepšímu, naštěstí ani k horšímu.
Mě osobně posilovač vyhovuje tak jak je víc, než serva třeba na fábuli, tam je vůbec tragický, stačí v padesáti trochu hnout volantem a auto vystřelí do oblouku jak pominuté, je to o zvyku, ale nechtěl bych takovou mrchu. Udělat třeba v 60-70 myšku ve fábii to bych měl strach, že dám pana-orel přes střechu, zatím sem to naštěstí nepotřeboval...
Mě osobně posilovač vyhovuje tak jak je víc, než serva třeba na fábuli, tam je vůbec tragický, stačí v padesáti trochu hnout volantem a auto vystřelí do oblouku jak pominuté, je to o zvyku, ale nechtěl bych takovou mrchu. Udělat třeba v 60-70 myšku ve fábii to bych měl strach, že dám pana-orel přes střechu, zatím sem to naštěstí nepotřeboval...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #9
od Charles
:total: tak toto mě teď zrovna odrovnalo, páč dneska jsem zase se sklopkou absolvoval dvě točky pro makadam tam jde volant tak krásně lehce, že na místě s tim mají problém otočit dva lidi
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: posilovač..
BTW: kdo nezažil V3S, nepochopí.
:total: tak toto mě teď zrovna odrovnalo, páč dneska jsem zase se sklopkou absolvoval dvě točky pro makadam tam jde volant tak krásně lehce, že na místě s tim mají problém otočit dva lidi
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #10
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: posilovač..
Předseda napsal: BTW: kdo nezažil V3S, nepochopí.
stačila týšoncdvestotroska(1203),měl sem jí v devadesátejch letech jako služebáka,na místě a ve městě sní zaparkovat a utočit volant byla taky katastrofa.
stačila týšoncdvestotroska(1203),měl sem jí v devadesátejch letech jako služebáka,na místě a ve městě sní zaparkovat a utočit volant byla taky katastrofa.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #11
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: posilovač..
pochopili všichni správně..
dneska jsem se na to o5 zaměřil při parkování, pod 1ooo ot. dost ztuha a když jsem mírně přidal cca 1200-1400 znatelně to krásně tak zabralo, jako v new car-u, ale nebudu tůrovat při parkování jako puboš..
tak že asi dvě možnosti, zkouknout tlakové ventilky nebo menší řemenici, ta origo je plechová, pokud se nepletu, sešroubována třemi šroubky, proto mě napadá, vyhodit ji z auta, rozpůlit, dát mezi ně na šroubky podložky a spojit, tudíž se ty plechy roztáhnou o 0,5mm a klíňák zajede hlouběji, otáčky se zvednou a tlakové ventilky už zaberou dříve..
tolik teorie?
co vy na to?
a kritizujte a ještě lépe, kdyby uměl někdo spočítat kolik mm nebo 0,mm podložky tam třeba narvat...
ps: Kájo, oil je zralý určitě na výměnu, už pracuju na tom, jak ho vyměnit bez vypouštění a odvzdušňování, jednoduchá blbina...
dneska jsem se na to o5 zaměřil při parkování, pod 1ooo ot. dost ztuha a když jsem mírně přidal cca 1200-1400 znatelně to krásně tak zabralo, jako v new car-u, ale nebudu tůrovat při parkování jako puboš..
tak že asi dvě možnosti, zkouknout tlakové ventilky nebo menší řemenici, ta origo je plechová, pokud se nepletu, sešroubována třemi šroubky, proto mě napadá, vyhodit ji z auta, rozpůlit, dát mezi ně na šroubky podložky a spojit, tudíž se ty plechy roztáhnou o 0,5mm a klíňák zajede hlouběji, otáčky se zvednou a tlakové ventilky už zaberou dříve..
tolik teorie?
co vy na to?
a kritizujte a ještě lépe, kdyby uměl někdo spočítat kolik mm nebo 0,mm podložky tam třeba narvat...
ps: Kájo, oil je zralý určitě na výměnu, už pracuju na tom, jak ho vyměnit bez vypouštění a odvzdušňování, jednoduchá blbina...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
14 roků 7 měsíců zpět #12
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: posilovač..
Odvzdušnění poslivače = pár otáček volantem z jednoho plného do druhého plného rejdu, toho bych se nebál...
Taky sem špekuloval jak na to, a jednoduché to není, protože ta kapalina tam protéká ukrutně rychle... Odpojil sem výtokovou hadici z nádržky, dal do lahve a díru po ní ucpal gumovou zátkou, pak dolil a byl připravený dolévat jak bude ubývat, jenže to je takový fičák, že sem nestíhal a problém byl zarazit včas aby všechen olej nevytekl zase pryč. Nakonec jsem zvolil obskurní metodu odpojení vstřikování a točení pomocí starteru, ten přecejen beží výrazně pomaleji než kdybych to chtěl pobrat na motor. Za pár sekund bylo vyměněno, nestihl sem ani pomyslet na nějaké točení volantem
Taky sem špekuloval jak na to, a jednoduché to není, protože ta kapalina tam protéká ukrutně rychle... Odpojil sem výtokovou hadici z nádržky, dal do lahve a díru po ní ucpal gumovou zátkou, pak dolil a byl připravený dolévat jak bude ubývat, jenže to je takový fičák, že sem nestíhal a problém byl zarazit včas aby všechen olej nevytekl zase pryč. Nakonec jsem zvolil obskurní metodu odpojení vstřikování a točení pomocí starteru, ten přecejen beží výrazně pomaleji než kdybych to chtěl pobrat na motor. Za pár sekund bylo vyměněno, nestihl sem ani pomyslet na nějaké točení volantem
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #13
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: posilovač..
[offtopic]
-
1203ky mám dvě a proti V3S je to úplná pohádka
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #14
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: posilovač..
Prumerem remenice se samozrejme da docilit zmeny na cerpadle..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #15
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: posilovač..
to michal_tipar,
to pozdější odvzdušňování, pokud to vypouštíš přes šroub, a pak najednou celé doléváš, ono se to s tím vzduchem pořád jakoby našlehává a než se to odvzdušní úplně, nějakou dobu to trvá..
ale jinak dobrý nápad
to pozdější odvzdušňování, pokud to vypouštíš přes šroub, a pak najednou celé doléváš, ono se to s tím vzduchem pořád jakoby našlehává a než se to odvzdušní úplně, nějakou dobu to trvá..
ale jinak dobrý nápad
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.542 sekund