Ložiska přední nápravy-které to bude ?

Více
14 roků 7 měsíců zpět #1 od Libor
Mám takový dotaz, aby jsem pokud možno vyloučil závady které to nejsou....Přijde mi že mi celkem zacíná hucet nějaké lozisko od přední nápravy. Mám podezření na lozisko v kole nebo kolech. Bezně je to nejvic slyšet v malých rychlostech kdy moc nerve motor a je to takový ten klasický kolísavý hučivý zvuk od ložiska. Hučení se zintenzivní v zatáčkách a to hlavne v levotočivé a poslední dobou už i začínám v zatáčce pocitovat i mirné klepání, ale ne jako od cepu..ale přesně jako kdyby byla vůle v lozisku kola. A ted ten hlavní dotaz...pokud se ten zvuk mění v závislosti na zatáčení, mohla by to být i převodovka, diferák či homokineták ?
Díky za tipy..usnadní mi to pátrání.
PS: jak se celkove projevuje vyjetá převodovka ?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #2 od BlackJack
Tak klepe snad jen homokloub a to při zatáčení. Pokud to hučí za jízdy, tak to bude nejspíš nějaké ložisko. Zkus třeba jízdou z kopce vypnout motor na hezčí silnici a poslouchat. Takhle můžeme asi jen hádat. Nebo taky zkusit kolo zvednou a zakvedlat s ním, jestli nemá vůle.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #3 od Libor
No vypnutí motoru můžu zkusit..ale stejně se bude točit převodovka, diferák atd..takže mi to okruh možností nezmenší...a to klepání je spíš jen když beru zatáčku ostřeji a je velký tlak na to kolo do boku...při běžném zatáčení to neklepe.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #4 od majster
ak sa hukot zvacsuje na lavo tak lozisko praveho kolesa, ale osobna skusenost je ze po vymene zacnes pocuvat hucanie aj druheho, a dojde k vymene aj toho behom roku.
to klepanie moze sposobovat aj lozisko aj klb, vymen lozisko a uvidis.
na to lozisko budes mozno potrebovat lis.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #5 od Předseda
Homokineťák vydává charakteristický zvuk, je to takové kvrkání - kvrk-kvrk-kvrk-kvrk hlavně v plném rejdu a to i při malé rychlosti.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #6 od Libor
No ono mi hučí určitě i jedno zadní.. na zadek už je mám a budu co nevidět měnit...pak uvidím. Ale počítám že to asi budou i ty přední...přávě že to klepání v malé rychlosti a ani při plném rejdu není slyšet...tohle je spíš třeba při 50-60 km když vemu ostřeji zatáčku..tak začne hucet a klepat a to tak že to cítím i v pedálech volantu, prostě celkově v karosérii. Přední ložisko bez lisu ven nedostanu ?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #7 od majster
dostanes ho von velmi tazko, ja som ho lisoval a pri povoleni to strelilo ako vystrel, a tlak na maxime.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #8 od Libor
Tak uvidím..možná to nechám vyměnit v servisu..asi při tom budu měnit i tlumiče..tak at se s tím bez přípravků nijak dlouho nemorduju..... ještě uvidím.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #9 od stiglitz
Musíš ho vylisovat, a to je nejlíp dát někomu, kdo má praxi, to sám asi těžko, já to tedy beru podle sebe, já bych se s tím nemordoval. Tlumiče mám na prodej... Na Tempru. jsou stejný, jako na Tipo...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #10 od Libor
Tak jsem vyměnil obě přední ložiska a auto za jízdy něuvěřitelně ztichlo..až jsem nečekal takovou změnu :D No a nakonec jsem jak vyndání starého tak nalisování nového ložiska zvládnul doma na koleně. Na vyražení vnějšího kroužku z těhlice zabralo navaření housenky svářečkou na vnitřek kroužku, nechat zchladnout a pak šel kroužek ven uplně sám. Vnitřní kroužek jsem z náboje odbrousil rozbruskou. No a nové ložisko jsem hodil do mrazáku, těhlici nahřál hořákem, vzal jsem starý kroužek z ložiska a nové jsem přes nej do těhlice namlátil...sice se mu tam moc nechtělo..ale povedlo se. Pak jsem vyndal z mrazáku pěkně podchlazený náboj a tehlici z ložiskem jsem na něj namláti přes starý vnitřní kroužek ložiska. Byla to celkově teda fuška...ale za to ticho v autě to stálo :D 8)

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #11 od stiglitz
Já to budu muset taky, jel jsem na Smědavu, serpentiny. Když jsem točil doleva, hučelo to vepředu na levý straně hrozně. Po asi padesáti kilometrech, přes Smržovku a Jablonec to dalo pokoj, najel jsem od tý doby asi šest set kilometrů, a nic se neozvalo, až teď se mi zase zdá, ale myslím že je K.O.
Jaký ložiska jsi koupil?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #12 od Libor
Kupoval jsem je přes Charlese .... jsou to BRC made in Italia ...jedno něco kolem 500kč ...balení je bez matky kola.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.440 sekund
Powered by Kunena fórum