Pružiny na prednu napravu z Coupe?

Více
14 roků 7 měsíců zpět #1 od duro7
Zdravim chcel by som poradit z vyberom pružin na prednu napravu nakolko na zadnej mam sportove a vpredu su seriove aj ked sa mi to zda dost nizke na seriove ale to moze byt ze su unavene.Som čital že sa davaju pružiny z Coupečka ktore su tuhsie a kratsie tak ak to niekto tak mate poradte diki.A este by som tam potreboval aby mi tam vošli 16 kolesa.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #2 od mk-tec
...z Coupé jsou opravdu tvrdší a menší (misky na tlumičích mají jinou pozici). Osobně ti doporučuji pružiny na Bravo/Brava. Podvozek je však na delší téma, než jen pružiny, měly by být k tomu sladěny i tlumiče, jinak to bude skokan...i když snížený.

Co se týče kol "16 palců, tak by jsi tam měl dát kola s potřebným ET - tuším 35, jinak budeš muset upravit podběhy. A samozřejmě pneu s patřičným rozměrem pro zachování rozměru obvodu pneu... nejlépe 195/45 R16 apod.

Pokud se budeš držet těchto zásad, mělo by to být v pořádku. Pokud bude něco jinak, musíš to řešit indiduálně na míru vozidla....

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #3 od duro7
Ahoj mam doma sportove tlmice aj ked nie nove tak neviem ci nebude lepsie k tomu kupit kvalitne sportove pruziny.Len neviem aku znacku aby z toho nebol rebrinak.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #4 od mk-tec
...pokud seženeš HaR nebo Eibach, není co řešit, kvalita zaručena. Jenom neber ty levný šufánkový ocele, jako JOM apod...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #5 od duro7
nasiel som HaR komplet za nejakych 220eur a Eibach za 231eur tak neviem.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #6 od mk-tec
pokud si ochoten dát tyto peníze za pružiny, tak si přehodnoť situaci v tom smyslu, že stejně za čas budeš muset koupit i nové tlumiče. Pokud tedy k těmto pružinám připočítáš hodnotu byť jen originálních tlumičů, dostaneš se na cenu, za kterou lze již pořídit již stavitelný podvozek - a věř, že sladěný podvozek je nejmíň o 200% lepší, než kombinace pružin a jiných tlumičů - tomu věř, prostě to tak je...a dostaneš se úúúplně jinam - zrovna tuto investici považuji za jednu ze základních, pokud chceš dosáhnout sportovních jízdích vlastností. Věř, že to za to stojí - nebudeš litovat těch peněz - jakmile vyzkoušíš, dáš mi za pravdu, to mi věř (...viď Charlesi)

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #7 od duro7
a vedel by si poradit nejaky cenovo prijatelny podvozok nemusi byt ani stavitelny.Svojho času som rozmyšlal nad Inter Alloy alebo V maxx ešte na moju byvalu 1,6 ku ale neviem či tieto značky za niečo stoja.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #8 od TooM-As
no hoši s tímhle já už si hlavu nelámu. až budu mít našetřeno a přijde doba dát podvozek , bude to jasná volba .. HP . co jsem koukal na jejich orientační ceny tak na tipo to bude podobná cena jako za podvozek z výroby.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #9 od Charles
Miro, ANO, souhlasim, ty jsi znalec v oboru...libilo by se mi to mit jako ty :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #10 od duro7
kef myslis HP sporting tak tie su super ale ked som im pisal co by to vyslo na Tipo tak cena bola 25000 kc lebo je to zakazkova robota.Oni robia skorej skodovky a tam su ceny okolo 12000 co si pamatam ale mozno sa nieco zmenilo lebo to bolo pred rokom.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #11 od mk-tec

a vedel by si poradit nejaky cenovo prijatelny podvozok nemusi byt ani stavitelny.Svojho času som rozmyšlal nad Inter Alloy alebo V maxx ešte na moju byvalu 1,6 ku ale neviem či tieto značky za niečo stoja.


Takže V-Maxx nic moc, Inter Aloy či KW dobrá volba, ale nelépe tomu sedí Weitec Hicon GT. Akorát se musí objednat na Bravo/Brava a musíš vyměnit horní misky uložení právě na model Bravo/Brava - nosníky i s domky na úchyt jsou zcela totožné a zadek je zcela shodný... Cenová hladina kolem kolem 16tis., když tak ti mohu zjistit aktuální cenu, dostupnost a popř. ti ho mohu sehnat...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #12 od duro7
Ahoj a čo hovoriš na tento www.escape6.cz/Podvozky/Pevne-kompletni-...yp-182/14i-18i-16V-/ a myslim že cena neni špatna lebo tiez ma limituju financie.Inak s tym zladenim podvozku maš uplnu pravdu,kamarat ma previezol vo Faťaku kde mal HP sporting a to bolo neskutočne.Mam doma sedicivalvole na diely a bol tam tiež športovy podvozok a chvilu som sa s tym vozil nez som to rozobral a ten podvozok bol tiež neskutocny rozdiel oproti mojemu.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #13 od mk-tec
...není to špatný, ale štelováku se nevyrovná. Je to jako dát trochu tužší tlumič a sportovní pružinu zvlášť. Bude to trochu tužší, než série, ale stále ještě komfortní oproti štělováku. Ten štělovák už je plně sportovní a má dvě pružiny - jednu jemnou, která vstřebává malé nerovnosti a pak tu hlavní, která prostě drží a pustí jen potřebnou mez. Podvozek to posune hooodně do sportovna, ale pak drží a hlavně ti dává odezvu na chování pneumatik - neuhýbá, neuskakuje, prostě paráda... Jestli to chvíli vydržíš, počkej na sraz a já tě svezu - pak teprve porovnej, jestli ta o trochu vyšší investice za to stojí... nebo se stav za mnou do KM :wink: (můžeš klidně přijet i busem nebo vlakem, ale ta zkušenost i za tu cestu určitě stojí, alespoň si vyjasníš, jestli... nebo...)

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #14 od duro7
a za kolko sa da zohnat stelovak co si spominal?A neni jazda s nim uz malo komfortna myslim na normalne jazdenie ja nejazdim ziadny motorsport skor take bezne vozenie a vies ake cesty su u vas,nas ale s tym podvozkom ti verim keby bolo viac financii nevaham.Tak isto som to spravil aj z vyfukom ked som si dal namiesto sportovej koncovky spravit komplet potrubie a nelutujem tych penazi ktore som za to dal.Ale usmernil si ma za to ti dakujem.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 6 měsíců zpět #15 od Honza
s funkcí štelováku musím oponovat, protže na světě je velká nepravda ohledně malé pružiny - ta slouží pouze k tomu aby při odlehčení kola (v normálním provozu těžko dosažitelné, pokud nejezdíš rallye a neskáčeš přes horizonty:)) byla hlavní pružina stále ve styku s oběma dosedacíma plochama... (pokud je hlavní pružina velmi krátká) .... a nestalo s enáhodou to, že dosedne blbě na misky

jinak ta malá pružina je stále dosedlá závitama na sobě a nic nedělá.... :lol: zkuste jí dát pryč a uvidíte co se stane... velká vystřelí z misky a problém je na světě..


to samý se závěrnejma závitama u některejch sportovních pružin, který na sobě normálně seděj a při odlehčení kola (o5 maximálně na heveru, nebo při skoku) se od sebe oddálej, aby pružina stále udržovala kontakt s miskama...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.532 sekund
Powered by Kunena fórum