Výměna destiček při výměně kotoučů ?

Více
10 roků 4 měsíců zpět #1 od Libor
Budu měnit kotouče a jelikož ty stávající mají vybroušené docela velké vlnky tak destičky budou tím pádem taky nerovné....ale jelikož jsem je měnil minulé léto a jsou tak v polovině životnosti, tak bych je rád dojel. Co myslíte nevybrousí do nových kotoučů taky drážky než se srovnají..nebo je mám něčím zbrousit do roviny ? Díky.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #2 od Dresik
Desky se upravi podle kotoucu sami po nejake dobe. Jinak jeden chladic jeste mam. o vikendu mi to nejak nevyslo :(

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #3 od Charles
libore, pokud vezmeš jemnej pilníček a vlny srovnáš, tak tomu neublížíš a bude to brzdit hned dobře. Pokud bys nechal na deskách vlnky, tak než se to srovná, tak to nebude tak kvalitně brzdit, protože desky nedosednou celou plochou.
Vlastní zkušenost na nových kotoučích a starších deskách, které měly najeto asi 2000km a zvlnily se podle starých kotoučů...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #4 od Libor
Ok díky..myslel jsem si že se samy obrousí..ale radši se ptám...kotouče jsem na žádném autě ještě neměnil.
No ten chladič jsem si už dohodl jinde a už je na cestě.. nemůžu dál čekat.. už to hoří. Jestli pojedeš na sraz, tak bych ho tam mohl vzít sebou. Díky.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #5 od expo44
jasne vymen aj dosticky...ja som emnil pred 3 dnami kotuce aj s dostickami tiez boli kvalitne vlnite a ked uz investovat do kotuucov tak by bola hlupost ich potom dojebat so starymi dostickami....mimochodom potom mi napis ci ti to dobre brzdii lebo ja som vymenil a nebrzi to ani hovno, ani nezaflekujem ked skocim na brzdu..pravdepodobne musim odvzdusnit a dufam ze to zabere

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #6 od Libor
to expo44 : destičky zatím měnit nebudu...lehce je obrousím, aby byly rovné a půjdou zpátky na auto... nebudu vyhazovat napůl sjeté destičky, když jdou použít.... na autě je X dalších věcí které potřebuju vyměnit a peníze netisknu... minulý rok to spolklo cca 40tis...a letos počítám tak 20tis. ale to už jen za matroš..budu si vše dělat sám. A to není nic tuning atd.. vše jen náhrada opotřebovaných dílů. :( :cry:

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 4 měsíců zpět #7 od mk-tec
...vem si hrubý šmirgl, polož ho na rovný stůl a desky srovnej a máš hotovo. Směs je na deskách pořád stejná a pokud není sjetá, tak to v klidu použij a neřeš... jde však o to, jaký máš desky - ty levnější mají větší podíl kovových částic a ty ti dřou kotouč. Pokud máš např. alespoň v orig. kvalitě, musí to fungovat bez problémů...jinak si zase zbytečně zničíš nové kotouče. Doporučuji alespoň Ferodo Premium...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.245 sekund
Powered by Kunena fórum