Tlumiče: Kapalinové nebo plynové?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No právě každej se ti opře o kapatu a řekne to je dobré 8O , ale ono to asi moc dobré nebude jednak se to moc pohupuje, rádio nestačí přehrávat na dlažbě což dřívě nedělalo a taky mi připadá že to moc nedrží stopu no zkrátka dřívě to bylo lepší . plynokapalinové sou právě ty nové MonroeReflex, ale když na ně nemáte nějak valný názor tak od nich asi upustím.No, kapalinový mají pomalejší reakci, přeci jen to je olej. Údajně. No a rozdíl když jsem pak dal nový, jsem poznal protože jeden tlumič byl už vyteklej a jeden zadní byl takovej zadrbanej, nechtěl chodit, a takovým tím nejzákladnějším testem, jak někdo říká, že když se opřeš o haupnu a povolíš že by se auto mělo vrátit a zůstat stát - nesmí se houpat - tak tím poznáš taky kulový. Protože podle toho bych bejval měl tlumiče v cajku a zatím na tom byly tak jak jsem popsal výše. No a trend je snad takovej že od olejových tlumičů se upouští, a prý se ještě vyrábějí plynokapalinový ale o těch nevím fakt nic.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kapalinové už se nadávají proto, že naně má ohromný vliv okolní teplota. Za studena jsou tvrdé a za tepla měké. Taky zabírají později. Něž se natlakují do připraveného stavu, trochu to trvá a to jsou ty vtěřiny co tě oddálí od havárky Tak to vím zase já
Do favorita jsem dával plynokapalinové Alka a fak je to paráda
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koupil jsem přední plynokapalinové Monroe Senzatrac a když jsem je po asi dvou letech sháněl i dozadu, tvrdil mi prodavač v Auto Kelly, že už se nedělají kvůli nějaké konstrukční závadě .
Podrobněji mi to vysvětlit neuměl nebo nechtěl, místo toho mi chtěl prodat tlumiče Reflex, což jsem popuzeně odmítl a koupil dozadu kapalinové Sachs.
Předek se mi s těmi Monroe zdá měkčí, ale to může být jen tím, že v autě většinou jezdím sám a zadek je tedy nezatížený.
Tak babo raď
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.