Tlumiče: Kapalinové nebo plynové?

Více
18 roků 7 měsíců zpět #1 od Pavel
Koukal sem teď do obchodu autokelly na tlumiče a byď mají plynový nebo kapalinový a nebo ty nové monroe Reflex které sou plynokapalinové :? Tak který si vybrat? A jakou značku Monroe, Starline nebo jakou by ste mi doporučili? Nechci žádně sportovní ani nijak výjmečné, prostě takovejch vlastností jako tam byli. Dík

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od Honza
kapalinový , značku..no Monroe nevim nevim.... ja sem měl alko , a gabriel (no ono to je skoro stejný ) a fungovali docela dobre... ted se chystám na koni...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #3 od stiglitz
Monroe dělali tady kousek od nás a známej co tam dělal prohlásil, že by je teda nechtěl. Co se mě týče tak už jsem kapalinový nesehnal - původně tam byly - pak jsem teda sehnal kapalinový ale zase jenom na zadek. Mohl jsem mít na celý auto kapalinový myslím Sachs ale za prachy který jsem nechtěl obětovat, tak jsem nakonec vzal plynový v Polsku, jsou to Magnetti Marelli, vyrobený v Brazílii a dával jsem 3600,- kč za tlumiče na celý Tipo. Zatím jsem v pohodě - takže spokojenost. :) Mám dojem že dnes je trendem dělat plynový víc, no oni říkají, že jsou prý komfortnější. Někdo zase nedá dopustit na klasiku, ale já jsem v pohodě a bylo to celkem znát.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #4 od michal_tipar
Monroe už je nej značka ale kvalita už tam není, slyšel jsem to mockrát. Já mám alko - spokojenost jsou tam dva roky a dobrý. Sachs je docela palba. Možná bych šel do Kayaba ty jsou podle informací co jsem získal docela kvalitní a poměrně cenově přijatelný. Kayaby dělá Štangl

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #5 od bastr
mam kayaba a sem celkem dost spokojenej ale pohodlny to rozhodne neni za to asi muzou pruziny od kw ale zase se s tim da docela dobre jezdit do zatacek uz se to tolik nenaklani wow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od Pavel
Hm,hm zajímavé jen tak dál ať vím co koupit :wink:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #7 od rat21
Ja mám plynové Kayaby, maximálna spokojnosť. Ale plynové sú tvrdšie ako kvapalinové, takže lepšie jazdné vlastnosti na úkor komfortu. Mimochodom tiež od Štangla.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od stiglitz
No, kapalinový mají pomalejší reakci, přeci jen to je olej. Údajně. No a rozdíl když jsem pak dal nový, jsem poznal protože jeden tlumič byl už vyteklej a jeden zadní byl takovej zadrbanej, nechtěl chodit, a takovým tím nejzákladnějším testem, jak někdo říká, že když se opřeš o haupnu a povolíš že by se auto mělo vrátit a zůstat stát - nesmí se houpat - tak tím poznáš taky kulový. Protože podle toho bych bejval měl tlumiče v cajku a zatím na tom byly tak jak jsem popsal výše. No a trend je snad takovej že od olejových tlumičů se upouští, a prý se ještě vyrábějí plynokapalinový ale o těch nevím fakt nic.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #9 od Pavel

No, kapalinový mají pomalejší reakci, přeci jen to je olej. Údajně. No a rozdíl když jsem pak dal nový, jsem poznal protože jeden tlumič byl už vyteklej a jeden zadní byl takovej zadrbanej, nechtěl chodit, a takovým tím nejzákladnějším testem, jak někdo říká, že když se opřeš o haupnu a povolíš že by se auto mělo vrátit a zůstat stát - nesmí se houpat - tak tím poznáš taky kulový. Protože podle toho bych bejval měl tlumiče v cajku a zatím na tom byly tak jak jsem popsal výše. No a trend je snad takovej že od olejových tlumičů se upouští, a prý se ještě vyrábějí plynokapalinový ale o těch nevím fakt nic.

No právě každej se ti opře o kapatu a řekne to je dobré 8O , ale ono to asi moc dobré nebude jednak se to moc pohupuje, rádio nestačí přehrávat na dlažbě což dřívě nedělalo a taky mi připadá že to moc nedrží stopu no zkrátka dřívě to bylo lepší :cry: . plynokapalinové sou právě ty nové MonroeReflex, ale když na ně nemáte nějak valný názor tak od nich asi upustím.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #10 od stiglitz
Hele, neměl jsem monroe takže to z praxe neznám ale napsal jsem jen to co vím. Možná by sloužili taky kdo ví. :?: Ale nový tlumiče poznáš ihned to auto je jistější v zatáčkách, sedí to, je to jiný, nezáludný jen se to pohupuje...paráda. Měl jsem z auta úplně jinej pocit.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #11 od petr1978
Mám Monroe Reflexy dva roky a jsem celkem spokojený. Auto sedí a fakt se nehoupe.
Kapalinové už se nadávají proto, že naně má ohromný vliv okolní teplota. Za studena jsou tvrdé a za tepla měké. Taky zabírají později. Něž se natlakují do připraveného stavu, trochu to trvá a to jsou ty vtěřiny co tě oddálí od havárky :) Tak to vím zase já :)
Do favorita jsem dával plynokapalinové Alka a fak je to paráda :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #12 od michal_tipar
To ti ještě přidám brouka. Nezáleží jen na tom jestli jsou kapalinové nebo plynové ale ještě jestli jsou jedno nebo dvouplášťové a podle toho se taky liší vlastnosti :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #13 od stiglitz
Nezdá se vám, pánové že na to že máme kolem patnácti let starý auta - že nad tím moc laborujem ? :D

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #14 od čenda
Tlumičům Monroe už nevěřím.
Koupil jsem přední plynokapalinové Monroe Senzatrac a když jsem je po asi dvou letech sháněl i dozadu, tvrdil mi prodavač v Auto Kelly, že už se nedělají kvůli nějaké konstrukční závadě :evil:.
Podrobněji mi to vysvětlit neuměl nebo nechtěl, místo toho mi chtěl prodat tlumiče Reflex, což jsem popuzeně odmítl a koupil dozadu kapalinové Sachs.
Předek se mi s těmi Monroe zdá měkčí, ale to může být jen tím, že v autě většinou jezdím sám a zadek je tedy nezatížený.
Tak babo raď :lol:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #15 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma tlmiče
Chcem sa opýtať. neviete niekto či nepasujú na Fiat Tipo 1.7D tlmiče z favorita?? DIKI moc. pište na moj email. DIki

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.337 sekund
Powered by Kunena fórum