Brzdový třmen - čím promazat

Více
13 roků 2 měsíců zpět #1 od Předseda
Píská mi destička na LP kole, pravděpodobně se nevrací pořádně píst a destička vázne. Chci to rozebrat, rozhýbat a nejlépe i namazat. Co se na to používá? Určitě nějaká speciální vazelína na vysoké teploty. Ví někdo jak se jmenuje a kde se prodává?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #2 od čenda
Měděná vazelina, prodává se běžně např. v Elitu. Výrobce je tuším Luqui Moly, odolnost asi 1100 °C a stojí to něco kolem dvou stovek za tubu. Jinak tam něco podobného mají i ve spreji od výrobce CRC, ale to se mi moc nezalíbilo, připadá mi, že to je samé rozpouštědlo a té mědi celkem málo. Ta vazelina je vynikající např. i na mazání rour od kamen na chalupě B)

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Poděkovali: Předseda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #3 od Předseda
Možná by to mohlo být i tohle?

www.textar.com/content/view/21/36/lang,de/

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #4 od čenda
Tendle hi-tek neznám :blink: Já jsem zatím brzdy vždycky mazal měděnou vazelinou, tohle je "free of copper" neboli bez mědi. Možná ta hustofíčura spočívá v tom, že ropná vazelina bez kovových příměsí nereaguje s hliníkem v třmenu. Vyčkám na další reakce. Neřvěte na mě :unsure:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 2 měsíců zpět #5 od skypan
mám dlouhodobě vyskoušeno,vyndat pístek vyčistít ho,těsnící kroužek a manžetu(pokud nejsou potrhány a zpuchřelé)tak namazat siliconovým olejíčkem a je pokoj .
brzdová kapalina(pokud je nová)také má do určité míry mazací schopnosti.
nejsem si jist jestli měděná vazelína,bude to pravé na gumové componenty ....:whistle:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Poslední změna: 13 roků 2 měsíců zpět uživatelem skypan.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #6 od Předseda
No elit u měděných vazelín přímo píše, že měď je vysloveně zakázáno používat na brzdy. Silikonový olej mi zas příjde, že se musí za chviličku odpařit, na brzdách jsou stovku stupňů.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #7 od Ricsi257
ja som mal zadrety valec. pri rozhybani som tam s injekcnou striekackou vstriekol brzdovu kvapalinu za manzetu podla mna toje najlepsie,odstranuje hrdzu a usadzenini,trocha ma aj mazacie vlastnosti:) manzety tesniace kruzky su stavane na brzdovu kvapalinu. totam skodu neudela. :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #8 od Ram512
Já jsem váleček vypral v naftě a nasadil jede krásně. Když dáš vazelínu nalepí se na ni bordel a budeš tam kde jsi byl.

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #9 od Předseda
No zorvna nafta je hořlavá.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #10 od skypan

Předseda napsal: No elit u měděných vazelín přímo píše, že měď je vysloveně zakázáno používat na brzdy. Silikonový olej mi zas příjde, že se musí za chviličku odpařit, na brzdách jsou stovku stupňů.


no jestliže teplotu(netvrdím že tam nejsou docela pěkné teploty)vydrží gumové manžety a H kroužky,tak silicon tuším že se odpařuje až trochu pri vyžších teplotách
mmj.silicon gumu oživí,a vpíjí se do ní a je příznivý na obnovení pružnosti.
ale co nakonec použiješ je na tobě :)
již zminˇovaný měděný sprej je ale výborný na kozervaci a vodovost kontaktů,tř.u aku.a pod.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #11 od Ram512
No já zapomněl že železo je savé a nafta nevyprchá :D Já to namočil vysušil a jezdím přes rok a půl , vrací se krásně!!

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #12 od Ricsi257
Hovorym ked chces rozhibat brzdovy valec nastriekaj tam brzdovu kvapalinu, kvapalina je teplu odolna. ked nepomoze. stale sa nevracia, das dole celi valec a ponoris to do petroleja na 1den,potom to das visusit trocha a nastriekas za simering brzdovu kvapalinu aby to nahodou tam petrolej nezapalilo od tepla :) toje posledna nadej inac len rozobrat, toto je odskusane na viacerych autakoch to pomohlo . po okupany vo pteroleji bol valec ako novy :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.481 sekund
Powered by Kunena fórum