Zavesenie zadneho kolesa
12 roků 3 měsíců zpět #1
od Mark105
Zavesenie zadneho kolesa vytvořil uživatel Mark105
Chlapi nevie niekto ci su na zaveseny zadneho kolesa na fiate tipo loziska alebo neco ine? myslim na ramene dakujem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 3 měsíců zpět #2
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: Zavesenie zadneho kolesa
jediný ložiska na zadní nápravě sou v kolech
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 3 měsíců zpět #3
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: Zavesenie zadneho kolesa
A samozřejmě v uložení zadního ramene jsou kuželíková ložiska.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 3 měsíců zpět #4
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: Zavesenie zadneho kolesa
no jo sorry furt se mám co učit, spoustu ramen se odmontoval z nápravy ale do uložení sem nikdy nekoukal no
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 3 měsíců zpět - 12 roků 3 měsíců zpět #5
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: Zavesenie zadneho kolesa
V pohodě,taky nejsem vševědoucí
Ještě něco k ložiskům ramen:
Mají poměrně omezenou životnost, pravděpodobně hlavně (za ty léta) netěsnícími gufery,které jsou jedinou ochranou proti vodě. Ložiska vyreznou,začnou se drolit a v uložení ramene vzniká vůle.To má za následek rozčaplá zadní kola (tzv. do A), pilovitě se sjíždí vnitřky penumatik a v pozdějším stadiu rozkladu vrzání klepání (kov o kov).
Vyměna není sama o sobě složitá,dá se to v klidu udělat na heveru za jedno odpoledne. Problémem bývají zarezlé šrouby v litinovém rameni. Je potřeba mít nachystanou alespoň PB láhev na nahřátí.
Ještě něco k ložiskům ramen:
Mají poměrně omezenou životnost, pravděpodobně hlavně (za ty léta) netěsnícími gufery,které jsou jedinou ochranou proti vodě. Ložiska vyreznou,začnou se drolit a v uložení ramene vzniká vůle.To má za následek rozčaplá zadní kola (tzv. do A), pilovitě se sjíždí vnitřky penumatik a v pozdějším stadiu rozkladu vrzání klepání (kov o kov).
Vyměna není sama o sobě složitá,dá se to v klidu udělat na heveru za jedno odpoledne. Problémem bývají zarezlé šrouby v litinovém rameni. Je potřeba mít nachystanou alespoň PB láhev na nahřátí.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Poslední změna: 12 roků 3 měsíců zpět uživatelem remarque.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
12 roků 3 měsíců zpět - 12 roků 3 měsíců zpět #6
od jumbo
Poslední změna: 12 roků 3 měsíců zpět uživatelem jumbo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.316 sekund