Brdzy
- KarlosNěmců
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 144
10 roků 11 měsíců zpět #1
od KarlosNěmců
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1991 bile
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1995 seda metaliza
Brdzy vytvořil uživatel KarlosNěmců
čau mám dotaz, včera jsem měnil hlavní brzdovej válec, už to má konečně lepší chod ty brdzy ale furt se mi auto kroutí do pravý strany když jdu prudce do brzd nevíte co stím? nemůže to bejt ještě zavzdušnění? Když ale sešlapnu brzdu tak aby se kola zablokovali třeba na sněhu tak mi přední pravý kolo zaškváruje až když ji sešlapnu víc ostatní kola škvárují daleko dřív co stím?
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1991 bile
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1995 seda metaliza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
10 roků 11 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
no samozřejmě tam bublina být může...jenže tu je několik dalších "ALE" na které je potřeba odpovědět.
jak staré máš brzdové hadice? repasoval jsi přední brzdiče? není jeden z kotoučů víc orezlej? máš na 100% všechny destičky stejné? funguje ti regulátor na zadní nápravě?
jak staré máš brzdové hadice? repasoval jsi přední brzdiče? není jeden z kotoučů víc orezlej? máš na 100% všechny destičky stejné? funguje ti regulátor na zadní nápravě?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
10 roků 11 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
jo a ještě něco, pokud chceš, aby tipo brzdilo fakt líp než teď, tak si sežeň jinej posilovač brzd, například z fiatu coupe. Jednak je větší a zřejmě je lépe řešenej a je znát lepší brzdnej účinek.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
10 roků 11 měsíců zpět #4
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
samozřejmně že se všechno odvíjí od stavu ve kterým je brzdová soustava, ale pravdepodobně budeš mít zavzdušněný předky. oni tam totiž odvzdušnováky nejsou v nejvyšším bodě ale kus pod ním takže se tam udělá malej pytel a ten dostanes ven jedine tak že třmen otočíš tak aby byl odvzdušnovák kolmo ve všech směrech. vozil sem takhle vzduch 14 dní než sem na to kápl
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- KarlosNěmců
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 144
10 roků 11 měsíců zpět #5
od KarlosNěmců
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1991 bile
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1995 seda metaliza
Odpověděl KarlosNěmců pro téma Re: Brdzy
už jsem to taky vyřešil neprůchozí hadička předního brzdiče.... ani na nastartovaný auto aby šel posilovač jsem jí neprošlápl
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1991 bile
Fiat Tipo 1.9 Td 66kw r.v.1995 seda metaliza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.355 sekund