Klepání auta při přidání plynu

Více
18 roků 6 měsíců zpět #1 od ToLa
Ahoj. poslední dobou mě začalo auto dělat že když zmáčknu plyn (kola jsou v zabéeru) tak zacne vybrovat. Kdyz plyn pustim, přestane to, pri 100kmh si pripadam jak na obrim vybratoru a delsi trasy jsou o rozum, neklepe to nejak moc jen maly vibrace, Do volantu nic nejde, je to jakoby cely auto... Co to muze byt? Mimo toho ze cokoliv na predni naprave? Diky za pomoc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #2 od Zemca
Nejsem sice odborník, ale myslím si, že by to mohlo být uložením motoru, motor je určitě uložen tak, aby něco tlumilo vibrace a tam bude asi problém..

Více
18 roků 6 měsíců zpět #3 od michal_tipar
co to máš za motor? Třeba se ti tak projevuje brutální síla motoru :lol: nebo to budou ty silenbloky. Když prudce přidáš plyn neozve se taková tupá rána? Jak se celý motor pohne a narazí do kastle?

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Více
18 roků 6 měsíců zpět #4 od ToLa

co to máš za motor? Třeba se ti tak projevuje brutální síla motoru :lol: nebo to budou ty silenbloky. Když prudce přidáš plyn neozve se taková tupá rána? Jak se celý motor pohne a narazí do kastle?

To je pravda ze pri jednicce kdyz mackam plyn az na doraz a zase poustim a mackam, tak to jakoby mlati. Mam linej 2.0 8V, takze vykonem to nebude :D

Více
18 roků 6 měsíců zpět #5 od michal_tipar
nejspíš to bude silentblok pod nápravnicí ale spíš asi všechny, jsou prostě starý a ta guma už to má za sebou. Posaď někoho do auta otevři motor a nech ho přidat prudce plyn a uvidíš jak motor popoběhne a to bude asi ten problém, já jsem ten silent pod nápravnicí už měnil asi před rokem a zlepšilo se to, teď chci nechat vyměnit ještě ty zbývající dva a mám teda 1,4ku ale uchycení motorů je asi u všech stejné...