Opäť brzda!!!

Více
17 roků 9 měsíců zpět #1 od Marcus
Opäť brzda!!! vytvořil uživatel Marcus
Mám FIAT TIPO 1.7D rok výroby 1988 model 1989 asi pred dvoma týždňamy nastal problém s brzdou. Brzdový pedál počas jazdy pri vytlačení zasičí ako keď unikne vzduch a pedál je tvrdý. Dal som to servisovať ale Tipo mi vrátili s tým, že nevedia presne o čo tam ide ale podľa nich je to vraj posilňovač bŕzd. Som začiatočník takže neviem čo stojí posilňovač a ani kde ho zoženiem. A neviem ani to či to bude naozaj posilňovač. Môže to byť aj niečo iné???????? Pomôžte a poraďte mi niekto, prosím. A neviete niekoho kto rozpredá TIPO 1.7D na súčiastky???? Ak niekto niečo viete píšte mi prosím!!!! Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #2 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Opäť brzda!!!
No nevím, jestli je to přesně k tomu co to dělá či nedělá tobě, ale pro kontrolu a vyloučení možné závady to třeba pomůže.

O brzdách se toho tady hodně řešilo a kankoo00 napsal:

1. tvrdy ako kamen po nastartovani a nebrzdi = nefunkcna vyveva
2. naslapes pedal, stlaceny drzis a startuje, neklesne po nastartovani = zly posilovac
3. brzi, ale klesa po stlaceni, pripadne padne dolu a musis vyslapnut = zly hlavny brzdovy valec

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Více
17 roků 9 měsíců zpět #3 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Brzdy
...toto som si preskakal.
Posilovac, vyvevu a teraz ma caka hlavny brzdovy valec....
Normalne nicim brzdy a to neviem ako. :lol: :lol:

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Více
17 roků 9 měsíců zpět #4 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Opäť brzda!!!
Viděl bych to na nefunkční vývěvu.

• TripleX
17 roků 9 měsíců zpět #5 od TripleX