Opäť brzda!!!
Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
O brzdách se toho tady hodně řešilo a kankoo00 napsal:
1. tvrdy ako kamen po nastartovani a nebrzdi = nefunkcna vyveva
2. naslapes pedal, stlaceny drzis a startuje, neklesne po nastartovani = zly posilovac
3. brzi, ale klesa po stlaceni, pripadne padne dolu a musis vyslapnut = zly hlavny brzdovy valec
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koukám, že máš ropáka. Co vývěva funguje?? Odpoj hadici u posilovače a zkontroluj podtlak.
Výveva funguje. Veď práve o to ide. Odpojil som hadičku od posilňovača a výveva má ťah-podľa mňa dobrý. Skúšal som aj našľapať brzdový pedál pri nenaštartovanom motore, vytlačil som ho a štartoval som no neklesol ani milimeter. Povedali mi v servise že to môže byť len posilňovač no neviem prečo mne sa to stále nezdá. Nový posilňovač stojí u nás vraj cca 6 400,-Sk a to je pre mňa katastrófa. Nejde mi do hlavy prečo mi od pedála pri naštartovanom motore zasičí. Vychádza stade vzduch. Už som si kúpil v zúfalosti aj knihu montáž, opravy a údržba Fiatu Tipo -Jak na To?? v češtine. No nič moc som tam nezistil. Ešte to skúsim ešte raz odvzdušniť a pozrieť či to naozaj nebude upchatá hadička alebo čo. Ozaj neviete niekto náhodou či nepasuje posilňovač z Fiatu Uno??? Lebo posilňovač z Una by som vedel zohnať z havarovaného Una. Inak ďakujem všetkým za Radu a som rád že sa zapájame a stretávame na tomto fóre.
Marcus, Fiat Tipo 1.7 D dgt 1988, modrá metalíza
Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak jsem tady uz psal, mne dost pomohlo (v tom pripade co tady pises Martine), ze jsem si nechal vymenit regulator brzdneho ucinku umisteneho na zadni naprave, takze ted mi brzdi zadni i predni naprava stejnomerne = overeno na STK.Neviem ja mam probelm ze mam slabsi brzdny ucinok resp. iba to ze auto po zosliapnuti pedala ma malu odozvu a chyta sa az na konci teda pedal sa mi zda nedostatocne razantny a tvrdy a mam brzdovy valec novy. Ja by som to u teba tipoval bud na posilovac alebo dokonca na upchatu niektoru hadicku ... Zistis ked bdues odvzdusnovat
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Zdravím Vás všetkých. Zohnal som vrak Tipa 1.6 benzin a vybral som z neho posilňovač bŕzd, zámky dverí, okná, nárazník atď..... to celé za babku, takže som happy, ibaže ešte som sa nedostal k tomu aby som vymenil ten posilňovač a vôbec nemam ešte istotu či je funkčný ten z 1.6ky a keď bude či bude pasovať na 1.7Ddgt. Inak je to fasa, ale teraz pre istotu sa mi začalo kaziť zatváranie a aj zamkínanie a odomknutie dverí. Mám centrálne na kľúč. No a pre smolu v tom vraku nebolo centrálne ale mechanické. No čo už!! Stále je niečo čo sa pokazí. Jedno sa spraví a druhé je už na rade. Tipká maju svoje roky a kilometre. Držde mi palce aby toho nebolo viac-som Tipkár začiatočník. Kupoval som ho pred necelým rokom. Ale zamiloval som sa doňho je to super auto. Veď je to predsa auto roka. Car of the year!!!!!!!!! Tak si ho užime kým slúži.
Murphyho zákony sú fungujú 100%-ne
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.